2.0-ile 2.5 sisselase jms..
2.0-ile 2.5 sisselase jms..
Tere ,sõbral tekkis selline küsimus ,et kui panna E34 520 95kw (m20b20) peale 2,5 125kw (m20b25) aju,sisselaskekollektor koos pihustitega ja kaasisiibriga jms ja väljalaset natuke ümber teha ,et kas sellest on nagu mingit kasu ,et midagi paremaks läheb nt väike jõuvõit vms ? Ja ehk keegi on proovinud midagi säärast siis võiks kommenteerida... Ja pole vaja sellist juttu ,et kui tahad võimsust siis osta uus auto v võimsam mootor ,tal lihtsalt vedeleb üks 520 millel võiks kubatuur samaks jääda aga veits võimasmaks saada(ilma turbotamata) kui see on mingil viisl võimalik .
///
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
Et ,siis 2.0 -ile ei ole mõtet panna 2,5 aju ,sisselaset,pihusteid jne ? ,aga kas ikkagi on kuidagi võimalik 2.0-i veits äkilisemaks teha ? aga peaks ikkagi jääma vabalthingavaks KAs mingeid chipitud ajusi vms on nendele ?Kuno_T kirjutas:Kui paned suurema läbilaskevõimega pihustid, nihkub segu rikkamaks, kütusekulu suureneb ja jõud kaob. Kõik asjad peavad olema sobitatud.
///
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
Tuleks 2,3 M20 mootori alumine pool panna ja ongi juba äkilisem.heiman kirjutas:Et ,siis 2.0 -ile ei ole mõtet panna 2,5 aju ,sisselaset,pihusteid jne ? ,aga kas ikkagi on kuidagi võimalik 2.0-i veits äkilisemaks teha ? aga peaks ikkagi jääma vabalthingavaks KAs mingeid chipitud ajusi vms on nendele ?Kuno_T kirjutas:Kui paned suurema läbilaskevõimega pihustid, nihkub segu rikkamaks, kütusekulu suureneb ja jõud kaob. Kõik asjad peavad olema sobitatud.
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
selle vedeleva 2.0 mootori väärtus on ilmselt umbes 100euri. juba tehasest korralikumalt äkilisema (ilma igasuguse isehäkkimiseta kusjuures) 2.5 mootori väärtus ostes on samuti umbes sinna 100euri kanti ilmselt.
kas omale ei tundu nagu mõistlik lahendus mootorivahetus siis juba teha?
2.5 sisselaset pannakse 2.8 mootorile, seal pidavat sellest kasu kah olema. 2.0'le seda panna on lollus.
kas omale ei tundu nagu mõistlik lahendus mootorivahetus siis juba teha?
2.5 sisselaset pannakse 2.8 mootorile, seal pidavat sellest kasu kah olema. 2.0'le seda panna on lollus.
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
Siin on jutt M20 mootorist ,mitte M52 mootorist, tehasest M20B28 ei tulnud, kuhu siis paned selle sisselaske.fiziks kirjutas:selle vedeleva 2.0 mootori väärtus on ilmselt umbes 100euri. juba tehasest korralikumalt äkilisema (ilma igasuguse isehäkkimiseta kusjuures) 2.5 mootori väärtus ostes on samuti umbes sinna 100euri kanti ilmselt.
kas omale ei tundu nagu mõistlik lahendus mootorivahetus siis juba teha?
2.5 sisselaset pannakse 2.8 mootorile, seal pidavat sellest kasu kah olema. 2.0'le seda panna on lollus.
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
tõsi jah, unustasin selle asja juba ära hetkeks kui hakkasin kirjutama
aga point jääb muidugi samaks, et pole mõtet neid vidinaid seal ümber tõsta!
aga point jääb muidugi samaks, et pole mõtet neid vidinaid seal ümber tõsta!
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
[quote="fiziks"]tõsi jah, unustasin selle asja juba ära hetkeks kui hakkasin kirjutama
aga point jääb muidugi samaks, et pole mõtet neid vidinaid seal ümber tõsta! Suurt tolku vist ei ole jah!
aga point jääb muidugi samaks, et pole mõtet neid vidinaid seal ümber tõsta! Suurt tolku vist ei ole jah!
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
okei... Aga olen kuulnud ,et chip aju vms aitab (kas ikka aitab ??? ) ,et keegi teab kus seda saada ?Jan320 kirjutas:fiziks kirjutas:tõsi jah, unustasin selle asja juba ära hetkeks kui hakkasin kirjutama
aga point jääb muidugi samaks, et pole mõtet neid vidinaid seal ümber tõsta! Suurt tolku vist ei ole jah!
///
Re: 2.0-ile 2.5 sisselase jms..
MIskeegi sellest arvaks ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Performa ... 20b64dc471 ?
///