E39 paagipump

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas DaddyV »

Oot,mis pump sul pinises koguaeg? Paagi oma? Või põhja? Mul piniseb põhja oma,räigelt veel
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
urks
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
Peamine sõiduk: BMW f11 530D
Asukoht: Harjumaa, Rae vald

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas urks »

Minu jutt oli paagi pumbast,kuna põhja pumpa mu masin ei omagi ja ma ei tea selle tööst midagi.
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas DaddyV »

Kusjuures ma ei kuulegi,et paagipum undaks. Tean,et kui selle külge panin,siis ta töötas.. Äkki mul on juhtmestik vigane üldse paagipumba oma
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas DaddyV »

Paagipump ei löögi vana raip.Kütet on sees alla 15 liitri natuke. Sellel mingi kaitse ka?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas DaddyV »

Vahetatud pump. Töötab ilusasti nüüd ja hoiab vasaku poole tühjana.Põhjapump ei unda ka enam nii räigelt,eks paagipump aitab kaasa. Vooliku otsast saamisega oli ilge jama.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
kenwo22
Huviline
Postitusi: 1153
Liitunud: 04.08.2009 16:32 22
Peamine sõiduk: E61 530d

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas kenwo22 »

kaevaks vana teema üles.
autoks e39 530d
Sai aasta tagasi paagipump ära vahetatud.Uue vdo pumba vastu.
Probleem oli siis nagu ikka,alla 15l ei tahtnud käia enam.

Praeguseks läbisõidetud ca 30 000km, ja on hakanud sama trikki tegema.
Kummaliseks pean asja juures seda,et vahepeal saab sõita paagi peaaegu nulli, paar kuud mureta ja siis järsku ühel päeval kui 10l paagis teeb sama triki ja tõmbab jälle õhu vahele,põhja-alune pump undamas.

Kas uue A-osa eluiga võibki olla niivõrd lühike?Garantii sai pumbal just läbi.(oli 1aasta)
Või võiks viga veel mujalt otsida? Kui siis mida vaadata?

Kas pump üldse saab niisuguses konditsioonis olla,et vahepeal töötab ja siis jälle mitte? Eeldan et harjade,rootori osa kulumise või labade purunemise järel ei tohiks olla võimalik,et pump vahel töötab,vahel mitte?? :roll:
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas DaddyV »

Mul läks paagipump aastaga. Järjest rohkem hakkas esinema seda,et alla 15 liitri tõrkus. Kuni lõpuks jäin ristmikule. Pump nagu kiiluks kinni vahel. Võtsin maha ja koputasin,hakkas tööle.
Ma ei mäleta,mis pump oli. Odav oli igastahes
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
karpaants
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22.02.2015 15:10 20
Peamine sõiduk: Bmw e36 coupe

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas karpaants »

Viimastel päevadel olen mitu korda teele jäänud, kuna kütus oleks nagu otsas, kuigi näitab et paagis oleks u 8-10l veel alles ja tuli pole veel põlema läinud.., kütust peale kallata, siis käib nagu kell. Kas osuti valetab või ei saa kütet kätte? Milles probleem, kas mingi pump läbi või mis?? Autoks 525tds 1997a.
Tänud.
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas Tarass »

Paagipump läbi jah! Kunde pool, tagumise istme all olev pump vaheta ära ja asi korras!
RustyZ
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 08.01.2015 17:48 59
Peamine sõiduk: BMW 528i '98

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas RustyZ »

Kaevan vana teemat.
Täna peale tankimist kütuseseier ei tõusnud.
Läksin salamenüüsse, näitab vasaku 17,3l ja paremal 0. Tankisin ka aint tilga, 17l kanti, veidi peale.

Autot vasakule kallutades tõuseb vasaku kogus pea 19ni ja paremale kallutades langeb ca 16,3 peale, oleneb palju jaksad kallutada.

Siit küsimus: kas niiviisi autot kallutades voolab kraam ühest paagist teise või lihtsalt petab andurit?
Ja küsikus kaks: kas viitab selle sifoonpumba veale või hoopis parempoolse tasemeanduri veale?
Kütuseseier on veidi üle nulli ja kilometraaz kompuutril sõites langeb...

Edit: tegin detektiivi. Lasin kütet juurde ja panin salamenüü näidu ette. näitas vasakul üle 30. Paremal null. Sõites hakkas vasak vähenema nii nagu loogiline on (vahepeal seal 16-17bi ja üli järsult nt ringil pöörates veel vähemaks, selle koguse liikumise peale peaks parem midagi näitama) ja parem ikka null. Siis vahepeal viskas paremale konstantse numbri mis seal veidi seisis, siis muutus ja üldse nulli kadus. Samas vasak oli sirgelt sõites sellisel tasemel et minu loogika ütleb et paremas peaks ikka kütust olema, see ei saa kuskile kaduda ja andur nii palju ka ei kõigu kui 5-10l. Seega ilmselt ikkagi see andur.

Kas on eraldi vahetatav või ainult koos pumbaga?
Kasutaja avatar
ladammm
Huviline
Postitusi: 698
Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
Peamine sõiduk: 5er
Telefon: 53586029
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas ladammm »

Mõlemapoole tasemeandurid saab eraldi ka vahetada
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
RustyZ
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 08.01.2015 17:48 59
Peamine sõiduk: BMW 528i '98

Re: E39 paagipump

Postitus Postitas RustyZ »

ladammm kirjutas:Mõlemapoole tasemeandurid saab eraldi ka vahetada
okei, tänud.

kilometraaz tiksus nulli, loodame et mu loogika ei valeta ja nüüd teele ei jää :mrgreen:
Vasta