E34 89 a. Jätab vahele ja sumpsist..

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
sepp
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 02.02.2005 12:10 12
Asukoht: Tallinn

E34 89 a. Jätab vahele ja sumpsist..

Postitus Postitas sepp »

Et siis selline probleem. Oman 89 a. e34 525, vanema mootoriga 125kw looma ja mootor kuidagi jätab vahele imelikult ning kui gaasi vajutan tuleb sumbutist mingit vedelikku(vett???). vahetasin küünlad hiljuti, õlid, filtrid aga ikka sama jama, ning kui mootor soojaks läheb siis lähevad pöörded alla 1000(umbes 600 peale) ja mootor hakkab hüppama, sest nii vähe pöördeid on. Kuidas saaks ma nendele probleemidele lahenduse? Kas see koht on ikka õige koht kust seda kysida? Jään ootama!
Ettetänades,
Marko
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

Pöörded peavadki olema 600, see ju suht hea siis. Kui oleks kõrgemad, siis probleem. Ja see kerge värin suure mootori puhul tühikäigul ongi tavaline nähtus!
Et ühtlasemalt kõiks on veel sada pisisegajat vaja kõrvaldada - hea küünal, hea õli ja kõik muu peaks ka töökorras olema!
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

ja kui sa hästi oled tähele pannud siis isegi uutel autodel tuleb sumpsist vett(kodens).Nii et igati ok kui vett tuleb.
Kasutaja avatar
piloot
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 08.12.2003 14:49 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas piloot »

Pöörded tühikäigul peaksid jah seal 6-700 juures olema, mind jäi sinu jutust häirima hoopis see, et nad enne mootori soojaks saamist üle 1000 on (mul samasugune auto). Ja see, et mootor vahele jätab. Liigne vibratsioon seisu ajal võib olla tingitud ka mootoripatjade kehvast olukorrast (muidugi enne, kui midagi vahetama jooksed, lase ikka kontrollida, kas on läbi). Ma arvan, et võimaluse korral oleks ehk mõttekas võrrelda oma auto käitumist mõne teise samasugusega, võib-olla lihtsalt reageerid mõne koha pealt üle (perfektsionist?).
truumu

Postitus Postitas truumu »

Bitbull kirjutas:Pöörded peavadki olema 600, see ju suht hea siis. Kui oleks kõrgemad, siis probleem.
tehase poolt ette nähtud 760+/- 40 rpm
kui madalam ja käib ebaühtlaselt on siiski mingi viga küljes...
eelkõige kontrolli vaakum-tuulutuse voolikute korrasolekut
kuna võimalikke põhjuseid palju, oleks parem auto stendi panna
Kasutaja avatar
sepp
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 02.02.2005 12:10 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sepp »

tänan kõiki vastajaid oma tarkuse jagamisest ja proovin oma auto alati perfektselt käima saada, et auto ka vastu peaks ja mind sõidutaks yhest kohast teiseni.
Ikkagi mu kallikene:)
Tänan!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Vasta