1. leht 1-st

Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 06.05.2010 21:40 34
Postitas silts24
Auto siis E 34 2,5 TDS oleks vaja vahetada kondi radikas aga kuidas selle kätte saab mida tuleb selleks lammutada ning kas diisli ja bensiini BMW de kondi radikal on ka vahe silmaspidades e34 ja

Re: Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 06.05.2010 23:31 49
Postitas BMW POWER
siit saad infot http://bmwfans.info/

Re: Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 06.05.2010 23:36 20
Postitas vaikeboa
Vahet ei ole, minul ka mingi bensuka (530 või 535 oli) oma ees. Stange maha ja hakkab tulema... ;)

Re: Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 07.05.2010 12:26 39
Postitas Andrez
diislijoodik kirjutas:Uuematel autodel käib kondiradikas ära mootori poolt (st põhiradikas ja ventikas enne maha), stange jääb paika. Tee oma E34-l täpselt selgeks, kustpoolt mõistlikult ligi pääseb.
Sekundeerin, minu autol täpselt nii oligi. Stange ja neerude maha kiskumisega raiskasin ainult enda aega.

Re: Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 07.05.2010 12:45 42
Postitas Rain.
Mina just kiskusingi stange ja neerud maha ning kondiradikas tuli ka väga lihtsalt siis välja. Teiselt poolt ligi minnes pead suure radika ära võtma, mis tähendab, et pead hakkama tosooli voolikutega seal möllama ja pärast ka mootorit õhutama. Ühesõnaga eest poolt lähenedes on lihtsam ja vähem tööd.

Edit: Loomulikult sai hiljem ka süsteem vastavas kohas survestatud ja üle kontrollitud, et lekkeid poleks ning täidetud freooniga. Senimaani töötab ideaalselt.

Re: Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 07.05.2010 20:53 41
Postitas Rain
ma usun, et isegi jahutusradikat ei pea sa eest ära võtma, piisab ventilaatori eemaldamisest ja radika kinnituste lahtilaskmisest, kui ettevaatlikult tegutseda saab ka nii selle konditsioneeri radika sinna ette, enda 525 tds-l sai vähemalt niimoodi ta maha võetud.

Re: Konditsioneeriradika vahetus kuidas käib E34

Postitatud: 09.05.2010 23:02 20
Postitas sander k
Et radikas lahti ühendada pead stange ikka eest võtma. E34 käib see esiots nii naeruväerselt lihtsalt lahti. Oskajam mees saab stange ja neerude eemaldamisega 10mintaga hakkama. Edasi lased alt roolivõimu jahutuse torud lahti ja siis radika jahutuse torud. Mõlemad kage 10mm poldiga kinni. Peale seda juba hakkab ilmet võtma. Ventikas vahelt ja radikas tagant järgi- Segavaks faktoriks jääb üks tala mis jookseb tulede alla. Aga seda ei pea eemaldama.