E 61 Väristab.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Liia kirjutas:Kui sa auto 2kuud tagasi ostsid, siis ei tea keegi mida seal vahetatud on, kui auto päris pika ajalooga pole, keegi mingid emased varuosad külge pookinud ja sa näed siin vaeva vibra tuvastamisega selle asemel, et kontrolli minna oleks asi ammu selge!
Just vahetasin geneka ja siis oli eest kõik puhas. Näppisin seda rihmaratast ka, ei loksund ega midagi. Või mis moodi remondimees seda kontrollib? Ega vast ei kontrolligi(vahetab ära,et äkki kaob vibra?)

Ikkagi veel küsimus: Et kui nüüd pöördklapid sisselaskest välja võetud, tuleks ikkagi need augud kinni panna? Lasin need jamad välja võtta, aga arvan et muud ei tehtudki. Loogiliselt tõmbab sealt lisaõhku kui pimedaid ees pole?
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

Ma mõtlen um-i mitte suvalist remondikohta nendel seal tagavara riiulis mida külge panna, saad aimu mis krdi kotermann see on ja arvan, et ülepeakaela selle jaoks võlgu ei pea võtma :cool:
Kui see kumm välja lõhutakse orig., siis küll midagi öelda rohkem ei oska meil need peale vibrat häält ka teinud ja seepärast ka vahetusse läinud ju siis damper jääb ära! :? Igatahes meil x-il oli katki/lahti see leevendi!
Maarek, miks üldse lõikasid ja mingeid muutusi ei kaasnenud?
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Ma sain aru et maarek lõikus seda mis tal laiali lendas, et uurida mis teema sellega on. Arvutiga näitab hetkel vaid egri viga.

Aga ikkagi oskab keegi öelda, et mis anomaaliaid võib esineda kui pöördklapid välja võetud ja asemele pole midagi pandud?
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

Aaaa okei lõikus vana leeendit :lol:
Meil ´02a. x-iga oli selline jama üs. tekkis lambist vibra keresse, kui tahad loe leiad ehk sarnasusi, kahjuks probleemile jälile ei jõudnudki ja auto sai müüdud.
Siin teemas pole mainitud, et vahetatud sai veel turbo(taastatud) ja pihustid remonditud ja visko, pingutid-rullikud, veepumbad, vibr. damper jne....jne..., kuid vibra/probleem ei kadunud! :(
viewtopic.php?f=43&t=161573&p=14742182#p14742182" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas maarekl »

jah ma lõikasin vanal leevendil kummi osa välja , et näha mis moodi ja mida see kumm seal ühendab. seda leevendit pole vist võimalik kontrollida. minu autol läks see paugust ja siis oli juba silmaga näha kaks suurt pragu. Aga odav leevendi tekitas vibrat mootorile küll, kuid seda oli tunda ka gaasi vajutades. üle 4000 pöörde ei julgend vajutada.tühikäigul olin nähe kuidas rihma seib käis üles alla. gaasiga läks nagu ühtlasemaks, aga tasakaalus see kindlasti polnud.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Sai nüüd vähe ringi sõidetud ja kahtlustan ikkagi mootori patju! Sest näiteks kaldega teel, kus nina allapoole, vibra pea olematu! Üleüldse vibra väiksem kui D sees. Kohapeal paned D sisse ja lased juba nata pidurit järgi, siis gardaan tõmbab mootori pingesse ja vibra väiksem! Homme vaatan ka patjade vaakumid üle.
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas sander k »

Mis sulle egr-i kohta öeldi. Öeldi lihtsalt veakood või vaadati õhukulu näite ka.
Kui õhukulu vaadati siis kas näit kõikus või oli stabiilselt paigal?

Kolm asja mida võiksid kontrollida:
1. Egr-i avav solenoid, enamasti egr-i hädades süüdi.
2. Vaakumvoolikud, kuskilt midagi katki ja vaakum puudulik, seega egr ei toimi korralikult.
3. Vaakum kaob katkise mootori padja või patjade kaudu. Kontrolliks võid mootori patjade vaakumi pimedaks teha peale solenoidi, kui egr-i töö taastub siis viga patjades või nende voolikutes. Hea kui oleks vaakumpump koos kellaga, saaks katsetada kumb padi lekib.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Aga selle sisselaske kohta ei oska keegi ikkagi midagi vastata??
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas sander k »

Sisselaske kolle peab olema hermeetline. Tihendiga katusekruvi läheb täpselt sinna võlli auku ja ajab asja ära. Polt + mutter + tihend ei ole nii hea, midagi võib mootori poole lendama hakata.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... uspension/
Pildilt nr 3-me võiks ka üle vaadata.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

sander k kirjutas:Sisselaske kolle peab olema hermeetline. Tihendiga katusekruvi läheb täpselt sinna võlli auku ja ajab asja ära. Polt + mutter + tihend ei ole nii hea, midagi võib mootori poole lendama hakata.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... uspension/
Pildilt nr 3-me võiks ka üle vaadata.
No aga kui liblikas ainult ära võtta ja ülejäänud tagasi panna nii nagu oli, kas ei ole hea või?
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas maarekl »

võllid ju liiguvad ja mingi hetk võivad ikkagi katki minna? ja peale selle võllide alt lekivad tihendid ka.
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas sander k »

Kui kolde maha võtad ja selle alust olukorda näed siis mõtled tõenäoliselt ümber. Enamusel tilguvad nad alt õli kuna turbod lekivad ja rõhu all lööb siibrite võllide vahelt läbi.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Et siis peaks hermeetilised ikkagi olema. Homme võtan kolle ka maha ja vaatan kas pandi sinna midagi ett või mitte. Idee pooles võtab lisaõhku, kui pole kinni ?
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas maarekl »

bemarivend20 kirjutas:Et siis peaks hermeetilised ikkagi olema. Homme võtan kolle ka maha ja vaatan kas pandi sinna midagi ett või mitte. Idee pooles võtab lisaõhku, kui pole kinni ?
pigem läheb osa paukku kaduma!
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Eile kui termostaate, avastasin ühe erinevuse vibreerimisel. Nimelt kõrvalistuja tule peal kätt hoida, siis väriseb nagu tavaline auto. Käsi juhipoolsele tulele ja vibra korralik. Homme vahetan siis juhipoolse mootoripadja. Eks annan märku, kasvibrakadus või mitte.
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

Vahetad järjest juppe? :shock:
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

auto läbisõit 310000, millalgi peab ju patju ka vahetama :D Termostaadid vahetasin, kuna temp maanteel üle 70 ei läinud. Kui vibra kandub kerre, siis pole ju kahtlusti, et mootoripadjad pole korras.
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

Termostaatidest saan aru!
Kui poleks 3lehte juttu teinud ja oleks 2nädalat tagasi kuskil pädevas kontrollis käinud oleks ammu selgus majas(kui muidugi veale oleks jälile jõutud) ja ei peaks katseeksitus meetodil autot remontima!
Viimati muutis MSJ, 29.12.2013 17:57 39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Mootoripadja korrasolekut suht keeruline ju kontrollida. Äial just oli volvo v70 2005 mootoripadja viga. Lasi kontrollida, öeldi et kõik väga hea. Lasi ikkagi vahetada ja padi tuli ära 2 osana. Nagu ma juba ütlesin, siis üks auto pool vibrab teine mitte. See ongi kontroll :)
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

bemarivend20 kirjutas:Mootoripadja korrasolekut suht keeruline ju kontrollida. Äial just oli volvo v70 2005 mootoripadja viga. Lasi kontrollida, öeldi et kõik väga hea. Lasi ikkagi vahetada ja padi tuli ära 2 osana. Nagu ma juba ütlesin, siis üks auto pool vibrab teine mitte. See ongi kontroll :)
No vabandust eks igaühel omad võtted remontimisel :cool:
Mootorit tõstes peaks ju näha olema, kui padi pooleks läheb või kolmeks, visuaalselt ei kontrolli muidugi midagi!
7sel olid ka mõlemad padjad kaheks, vabandan kolmeks oli ülemine ja alumine osa olid padjast eraldatud. :)
Viimati muutis MSJ, 29.12.2013 18:18 22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Ühesõnaga peaks ju ikkagi padja lahti laskma ja tungiga mootorit tõstma. Seda ma homme teengi. Ja samal ajal viskan uue padja vahele :D
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas MSJ »

bemarivend20 kirjutas:Ühesõnaga peaks ju ikkagi padja lahti laskma ja tungiga mootorit tõstma. Seda ma homme teengi. Ja samal ajal viskan uue padja vahele :D
Meil padi oli selline põhimõtteliselt pold vaja midagi lahtigi võtta padi kukkus ise vahelt välja :lol:
Lutsuga tehtud pilt vast miskit ikka aru saab, ülemine ja alumine osa küljest ära, parempoolne padi(vasak oli samasugune).
Pilt
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Natuke teemaväline, kuid kuidas õhutada E61 530d 2004 a. jahutussüsteemi.Eile siis vahetasin termostaadad ja uut vedelikku mahtus nata üle 5l hetkel. Tundub nagu süsteem õhutaks end ise kui paisupaagi kork maas. Kas peaksin nüüd mootori töösoojakslaskma, et vedelik suurele ringile läheks?
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas maarekl »

midagi keerulist pole. Soojenduskraanid lahti ja mootor soojaks.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Mis kraanid? Kus need asuma peaksid? Salongi omad?
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas maarekl »

jah salongi oma pidasin silmas.keerad need põhja. aga vaevalt sa seda autot niisama tiksudes soojaks saad. aga kui salongi juba soojaks saad, siis ei tohiks õhku vahel olla. peale sõiytu võid ettevaatlikult surve paisupaagist välja lasta ja siis moototril ilma korgita veits aega töötada lasta.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Kuno_T kirjutas:Bemarivend, miks sa näpid seda autot, kui NII oskamatu oled?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35" onclick="window.open(this.href);return false; punn 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50" onclick="window.open(this.href);return false;
punn 9

Ja otsi neid veel, kui suudad.
viewtopic.php?p=14867531#p14867531" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga mida foorumist siis küsida võib?? Keeran midagi peeti siis viin mujale tegemisse. Seni olen aga ligi 800 eurot kokku hoidnud, kuna teen ise mis vaja!
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Tegingi! Ja ei teinud midagi valesti. Ma ei liigu ju autoga. Tegin asja ära ja uurin mis edasi teha. Mujalt uurides, sinu antud jooniste nipleid ma küll näppima ei pea! Süsteem õhutam end ka ise.
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas maarekl »

Kuno_T kirjutas:Bemarivend, miks sa näpid seda autot, kui NII oskamatu oled?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35" onclick="window.open(this.href);return false; punn 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50" onclick="window.open(this.href);return false;
punn 9

Ja otsi neid veel, kui suudad.
viewtopic.php?p=14867531#p14867531" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulle mõeldud? pole kunagi neid lahti võtnud ja ilusti õhk välja läinud.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: E 61 Väristab

Postitus Postitas bemarivend20 »

Küsi marekilt ka, et kuidas tema auto veel liigub!
Vasta