2. leht 4-st

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 24.12.2013 15:33 45
Postitas sander k
Aga vaata töösooja mootoriga varjatud menüüst palju kulu on tühikäigul l/h.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 24.12.2013 22:17 32
Postitas bemarivend20
sander k kirjutas:Aga vaata töösooja mootoriga varjatud menüüst palju kulu on tühikäigul l/h.
1.2 l/h

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 25.12.2013 08:51 09
Postitas recaro
Minu auto puhul küll tegemist e39 aga analoogne viga küljes, küll mitte alati aga suht tihti loob sisse värina.
Diagnostika otseselt pihusti viga ei näidanud, küll aga oli mingi imelik asi seal, nimelt pihusti näitajad olid mingi hetk normis ja kui puterdama hakkas jooksis see viga ühest pihustist teise.
Patric viga öelda ei osanud igatahes, arvas vaid, et pihustid peaksid korras olema. Korra ta nullis mingid näitajad seal ära ja siis oli mõni tund rahu majas.
Mul muidugi mingi 2.5 ja 3.0 hübriid ka (plokk 3.0 ja ülejäänud kraam 2.5)

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 25.12.2013 11:33 47
Postitas Rain.
On ka mul sarnane viga ja keegi siiani midagi leidnud pole. Ainuke erinevus, et kui mootor töösoojaks saab, siis sellist värinat pole, pigem on see just külma mootoriga. Samas on veebiavarustest silma jäänud, et see on täiesti tavaline bmw autode puhul ka mujal maailmas ning väidetavalt täiesti normaalne.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 25.12.2013 11:54 30
Postitas recaro
No millegi pärast kahtlen et värin normaalne nähtus.
Aga natuke häiriv on ta küll, kui tühikäigul autos istudes "massaazi" reziimile lülitub

Mulle öeldi et mootori padjad korras, kontrollis vaakumit ja visuaalselt nagu ka midagi ei olnud paistnud

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 25.12.2013 17:23 18
Postitas marks
mul sama kamm ainult tühikäigul ja 1000p juures lööb ka vibra läbi kere.pihustid kontrollitud,mootoripadjad vahetatud,rihmaratas sai orig. pandud. sama seis. :D kõik spetsalistid laiutavad käsi ja ise olen ka juba loobunud :D autoks 525d

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 25.12.2013 18:20 07
Postitas bemarivend20
Mul vaid tühikäigul vibra. Ja soojalt teda nagu väga pole jah(mul on kuna minu soe hetkel vaid 70 kraadi :D)

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 25.12.2013 18:59 08
Postitas marks
mul ka rohkem tunda külma mootoriga

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 06:30 15
Postitas recaro
Ma olen nüüd pool paaki kütust mingi lisandiga läbi vuranud, ja nagu oleks veidike parem asi.
Telefoni pole tühikäigul käest enam ära visand :D
Mingi pihusti puhastus lisand on muidu.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 13:19 20
Postitas Ajut1
Tere.
Pole ise kunagi kasutanud mingeid lisandeid aga kas sellist ohtu pole,et lööb igalt poolt mustuse lahti ja lõpuks otsad kinni sellest jamast või mingid muud probleemid.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 14:41 09
Postitas maarekl
Need tanklates müüdavad asjad ikka nii lahjad,et vaevalt nad midagi lahti leotavad. Mitmeid kordi saab aineid lisada, kui võibolla midagi tunda hakkab andma.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 15:05 29
Postitas MSJ
Äkki vända rihmaratas värina põhjustajaks?

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 15:56 18
Postitas Ajut1
Aga need kangemad ja õiged lisandid mida soovitavad need Karla auto ja teised kohad mis tegelevad diislitega.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 16:30 38
Postitas arnis
BMW ei luba endale paaki midagi peale kütuse sisse kallata. Mis osa sellest ei ole aru saadav?
Kumb on mõistlikum, kas kümme 7€ pudelit ja 10% puhtam pihusti (hullumeelselt optimistlik idee)
või üks füüsiline protseduur, pihustid maha, puhastada, tagasi panna?

Kui inimene on väsinud, siis kohvi ja red bulliga ergutamine ei lahenda probleemi.
Te olete E61 omanikud ja teil pole raha väiksematele hooldustöödele ja mängite
ziguliaegset "ma korra puhastan veidi karbussi ja asi korras tänaseks"?

marks - kontrolli pihusteid 1000rpm juures.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 16:51 26
Postitas Ajut1
Polegi plaanis midagi kasutada,küsisin puhtalt uudisimust,kes räägib et peale lisamist auto parem aga samas teine mees et üldse ei tööta peale kasutamist.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 16:52 16
Postitas mafeikin17
huh. jumal tänatud et ma sellest jamast lahti sain ;)

õnneks läks mul asi lihtsamalt , ainult eelsüüte küünlad ja uus plokk ja vaikus oli majas.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 16:52 40
Postitas Rain.
Liia kirjutas:Äkki vända rihmaratas värina põhjustajaks?
Kusjuures, seda rihmaratast olen endalgi kahtlustanud, aga kuna siiani auto sõidab laitmatult, siis esialgu seda ei puutu. Järgmisel õlivahetusel ilmselt lasen üle vaadata ja vajadusel vahetada.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 17:25 39
Postitas bemarivend20
Kas rihmaratas väristab vaid tühikäigul? Sõidu ajal mul vaikus.

On tartus kedagi kellel endal juhe ja viitsib pihustite näidud üle vaadata?
Üks küsimus veel. Miks pannakse sisselaskesse nende pöörd jamade ette pimedad?? Või mis vahet on kas on pimedad või mitte, peale labade eemaldust?

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 19:23 50
Postitas Rain.
Minul väristab ainult tühikäigul ja külmalt. Sõiduajal pole midagi kuulda, samas see värin imeväike, et eriti ei häiri.

Aga neid pimedaid pannakse sellepärast, et need pöördsiibrid kipuvad mootorisse kukkuma ja siis on ai, ai.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 19:37 46
Postitas bemarivend20
Seda ma tean jah. Mõtlesin pigem seda, et kui need juba eemaldatud siis jäävad ju augud järgi.

http://www.youtube.com/watch?v=XJCmjjzF9Ds Siin videos paneb ta mingid kaaned peale.

On need kaaned vajalikud?

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 20:52 25
Postitas MSJ
Kas võlle ei tohi alles jätta ja võtta ainult liblikad küljest, las see võll pöörleb seal see ei tohiks kuhugi kukkuda ja kas uued tihendid kollektorile oleksid kohustuslikud, kui juba maha võtta?
Need liblikad peaks kahe imeväikse kruviga seal võlli küljes olema!

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 21:47 31
Postitas maarekl
Rihmaratas vaeval teeb midagi...kui pole just vuhvel juba pandud. Orginaalil ei saa see paigast minna, alles siis kui seisma jääb või ringi on tõmmanud. Lõikasin vanal rihmarattal kummist osa ära ja siis ei saa ka seda üles alla liigutada. Pigem on see leevenduseks sellele, kui auto tööle või seisma jätad, siis leevendab seda, et genekad ja roolivõimud ja muud pumbad äkki taha tõmbab või siis tagant. pikk jutt, **** juut ehk saate aru.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 26.12.2013 22:42 31
Postitas bemarivend20
Ma ise ka rihmaratast ei kahtlusta, kuna vaevalt selle vibreevimine oleks kuidagi sõltuv mootori temperatuurist.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 10:10 24
Postitas marks
to Arnis- pihusti näidud lubatud piirides.öeldi,et neid ei ole mõtet hetkel küll vahetama hakata :D

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 14:23 02
Postitas MSJ
Ega see nimi niisama vibration damper pole!
Ma ei tea meil x5-l vibras ja tegi jubedat koledat häält ka veel, soojaga kadus ära, öeldi, et vibration damberil kummiosa katki. :roll:
Kust sa selle kummi ära lõikasid vanal rihmarattal?

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 14:35 52
Postitas bemarivend20
mis moodi ta vibras? sõidu ajal ka? Ma ise arvan et kui see rihmaratas laperdab seal juba, siis laerdab ta sooja mootoriga ka.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 14:45 23
Postitas MSJ
Linnasõidul ei saanud nagu midagi aru ainult kohapeal nagu midagi oleks vastu käinud ja vibras rohkem(sai kohe vahetatud b-osa vastu atlantvaruosadest), selline tunne nagu oleks mängukaart pesulõksuga kodarates plak-plak-plak.
Küsisin um-ist mida see damper siis teeb kas mõjub kiiruste juures või tühikäigul :cool:

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 14:57 27
Postitas bemarivend20
Mul ei kolise mittemidagi. Ainult vibrab! Ja nagu eespool mainitud(kui vibra kandub kerre, siis peaks ikkagi mootoripadjad vahetama) Mootori patju visuaalselt väga kontrollida ka ei saa.

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 15:18 59
Postitas MSJ
Kui sa auto 2kuud tagasi ostsid, siis ei tea keegi mida seal vahetatud on, kui auto päris pika ajalooga pole, keegi mingid emased varuosad külge pookinud ja sa näed siin vaeva vibra tuvastamisega selle asemel, et kontrolli minna oleks asi ammu selge!

Re: E 61 Väristab

Postitatud: 27.12.2013 16:07 21
Postitas maarekl
Mina lõhkusin selle kummi sealt välja. Kui orginaal osa siis see üles alla liikuda ei saa, kui aga mingi b osa, siis küll liikus, kui oma autol b-osa rihmaratast katsetasin.