2. leht 2-st

Re: Tahmatükk mootoris

Postitatud: 26.07.2010 15:16 39
Postitas Mihkel_O
Kuno_T kirjutas:Mootor ei andnud käe jõul pöörata, mitte ei pandud käima ja kui tahad pointi täpsemalt teada, loe Mihkli autoteemat ka.

Lühidalt teesid kokkukorjatuna:
-Mihkel viis auto kontrolli P juurde
-seal avastati, et 1 sisselaseke pöördklapp on kadunud
-Mihkel nõustus plokikaane eemaldamisega
-Kui enamus töid kaane eemaldamiseks oli tehtud, sai ta teada, et eelmine omanik oli selle eemaldanud ja käskis kaane mahavõtmise lõpetada. Kusjuures Mihkel kujutas vääralt ette asjaolusid, et kaanepoltide lahtikeeramine on ainukene ja/ või põhiline kaane eemaldamise operatsioon.
-Siis selgus, et mootor ei käi ringi, kusjuures Mihkel möönis, et V ei pidanud üles näitama sellist hoolsust, mis seotud millegi mootori põlemiskambrisse sattumisega.
-Siis Mihkel tegi siia teema, küsides, kas tahm võib seda tingida.
-Nüüd sai P-lt vastuse, et pea võeti lõpuks maha ja oli tahm.
-Vahepeal selgus, et Mihklil on rahaprobleemid ja üritab oma käsundeid kantida töövõtja hooletuseks.

Kõik, aga nüüd võiks teema siiski dev 0-i saata, kui täiesti pointless teema.
Enamvähem õige kokkuvõte, va. see, et kui peatasin kaane mahavõtmise, siis mulle üteldi, et ma päästsin poltide ja tihendi raha. Seega ma kujutasin väga hästi ette kaane eemaldamise operatsiooni. See summa ei olnud ka lihtsalt paarsada, ikkagi arvestatav rahaline sääst, mida polnud lihtsalt niisama profülaktika mõttes otstarbekas kulutada.
Viimast punkti sinult küll poleks oodanud, ei ürita midagi kuhugi kantida. Kui tahmajutt vastab tõele, mida ta senise info põhjal ka teeb, siis ei ole mul ses osas Valdekule midagi ette heita.

Re: Tahmatükk mootoris

Postitatud: 26.07.2010 15:35 29
Postitas Mihkel_O
Kuno_T kirjutas:... et nüüd tuleb täiesti mõttetut tööd teha ... Viimane punkt kumab sul mitmes kohas läbi, ole aus, kui sul oleks vaba 50 k, siis võtaksid asja rahulikumalt.
Mitte eriti. Sa ei ole asja tuumale pihta saanud. ja kasutu on see kulutus minu jaoks täies ulatuses. Kui mina oleksin teadnud, et eelmine omanik võttis klapi ise välja, siis oleks kogu teema piirdunud Patriku diagnosti ja EGR-klapi ja vaakumvoolikute vahetusega. Kuna ma aga ei teadnud, siis läks asi Valdeku juurde lahtivõtmisele.
Nagu ma ka ütlesin oma auto teemas, sh*t happens. Minujaoks totaalselt ja üldse mitte väike kulutus, arvestades, et mu naine sai just koondamisteate ja kastiremont ootab ikka ees. Aga, selles ei ole süüdi Patrik ega Valdek. Kui keegi üldse, siis mina ise, kuna ma lihtsalt ei teadnud.

Re: Tahmatükk mootoris

Postitatud: 26.07.2010 15:38 11
Postitas Leedu
patrik kirjutas:ei saagi tulla sest osadel on siin isiklik viha ja kadedus asjaosaliste kohta. samuti ebapädevus kaasa rääkida
Jääb küll mulje, et siin foorumis on ühed pädevamad BMW (veebi)mehhaanikud üldse :mrgreen: . Vahest läheb diagnoos küll aiataha, aga see pole tähtis, sest pärismehhaanikud on ikka lollid. Eriti UMis.

Re: Tahmatükk mootoris

Postitatud: 26.07.2010 15:59 26
Postitas Shadowray
Hämmastav vastuseis kliendi suhtes, kes otsib probleemile lahendust. Kui töö korralikult tehtud sai, siis peaks klienti siiski austama ning ka asjaoludest aru saama. Ehk teisisõnu viimane postitus oli täiesti ebaprofessionaalse inimese postitatud. Ma usun, et sa Kuno võitsid praegu ainult nii palju, et suutsid endal foorumikaaslaste ees margi suht täis teha - Palju õnne!

Re: Tahmatükk mootoris

Postitatud: 26.07.2010 16:47 15
Postitas Mihkel_O
Oeh, Kuno, tõmba tagasi. Ise kirud selle teema mõtetust ja siis pead siin mokalaata. Palun model sellest teemast alles jätta mõned postitused.

Re: Tahmatükk mootoris

Postitatud: 26.07.2010 17:00 18
Postitas kimmo
Teema võib kokku tõmmata ehk paari lausega:

- Väide: e39 530d 142kw pihusti eemaldamisel võib mootorisse tahmatükk kukkuda mis takistab mootori ringiajamist.
- Väide vastab tõele.

Hoiatuseks teistele diiselmootoritega omanikele, et pihusti väljakeeramisel võib halvemal juhul arvestada pea mahavõtmisega ning sellest tingitud kulutustega.