90. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 13.11.2015 16:21 22
Postitas Bruntsik
Tere,
Auto siis 525TD ja külmalt käima ei lähe. Tõmbad käima siis käib. Annad pöördeid siis käib veidike ilusti ja siis hakkab puterdama. Juhtpihusti plastiku vahelt nägin kui auto käis mullitas. Kas võib olla, et juthpihusti tõttu kaob surve tunnikesega ksp-st ja ei lähe käima. Kui käiad siis kui seisniud veits käib nagu tühjalt, ei plärtsu ka. Tagasivoolu klapp vahel ja töötab.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 13.11.2015 23:30 08
Postitas WhoIsTheMaster
Bruntsik kirjutas:Tere,
Auto siis 525TD ja külmalt käima ei lähe. Tõmbad käima siis käib. Annad pöördeid siis käib veidike ilusti ja siis hakkab puterdama. Juhtpihusti plastiku vahelt nägin kui auto käis mullitas. Kas võib olla, et juthpihusti tõttu kaob surve tunnikesega ksp-st ja ei lähe käima. Kui käiad siis kui seisniud veits käib nagu tühjalt, ei plärtsu ka. Tagasivoolu klapp vahel ja töötab.
Ma võiks sulle pakkuda juhtpihusti remonti, aga ma ei tea kuskaugel sa asud.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 19.11.2015 22:39 49
Postitas 325AT
Probleem selline: 95a e34 tdsa-lt votsin mootori koos juhtmestiku ja ajuga (immoga), 994 pump. Panin selle kupatuse 94a tdsale millel eelnevalt olnud 993 pump ja ilma immota.
Hetkel komplekt toimima ei hakka kuna aju immoga, immo ülejäänud detaile paigaldada ei saanud kuna uuel autol pole sellist valmidust.
Küsimus siis selline, et kui vahetada moto juhtmestik 993 vastu ja panna 993 immota aju kas siis 994 pump hakkab selle ajuga toimima? Hetkel pihustitesse kütet ei tule.
Proovisin ka 6 erinevat aju mis istusid 994 pistiku otsa aga ainult 2 neist võimaldasid hetkelist kütte pihustamist silindrisse. 994 immoga aju mul 295 lõpuga.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 15:08 23
Postitas süsteem
.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 16:14 08
Postitas aarec
140kw on juba päris hästi tahetud, originaal turboga sa seda vaevalt saavutad.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 17:20 24
Postitas Riivo
sidur, teine turbo, suurem plunser...odavalt see ei tule...ja 140 kw on ehk siis nipanapa käes

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 18:42 47
Postitas ads285
mul peaks umb 140kw kanti olema ja ütleme nii see pole odav lõbu olnd ;)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 20:49 51
Postitas Riivo
140 kw pealt ta odavaks ei jää ka...vaadates mis difrid-kardaanid-poolassid-mootoripadjad teevad :P

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 21:26 26
Postitas süsteem
.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 21:28 50
Postitas ads285
Riivo kirjutas:140 kw pealt ta odavaks ei jää ka...vaadates mis difrid-kardaanid-poolassid-mootoripadjad teevad :P
:lol: :lol: jap täpselt nii, tean täiesti omast käest seda kahjuks. ega need kw ei lõhu neid vaid see vääne rohkem murrab neid asju

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2015 21:33 45
Postitas ads285
süsteem kirjutas:All on LSD, jämedamad poolteljed. Kardaan originaal.
Mis jõud umbes oleks kättesaadavad u 500-700 euri eest? Ärme sidurit sinna hulka arvesta, seda peab igaljuhul uut otsima hakkama.
Siiski jäi küsimus, et kas see TD 85kw meh. pumbaga või elektroonilisega?
Nii. Originaal sidur ei kannata kohe mitte. Mis mul läks.
Aaam 3.0 korv sport sidur 400 eur we Blokikaane kap rem ja ülemise osa tugevamaks tegemine 800 eur, plus 3.0 Turbo 250 eur. 100 chip ja oma 500 euro eest väiksemat pudi padi. ja samapalju läheb veel asja timmi saamisega, et masin hakkaks nii liikuma nagu peaks.
Ja kusjuures mul ei ole kordagi pooltelge pooleks murdnud vaid kummi alt liigesed ära lõhkund.
Kuda sul td, siis arvesta uus aju, uus turbo, intercooler ja elekt pumbaga on ikkagi. ja midagi oli veel vaja et saada td tdsiks ei mäleta täpselt

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 12:05 55
Postitas h.m.m
"kergelt" üle paisutatud numbrid. Kuidas plokikaane tugevdamine peaks välja nägema ? :D
süsteem kirjutas:Tere. Selline küsimus siis, et kas E34 2.5TD 85kw on meh. pumbaga või elektroonilise pumbaga?
Mis on esimesed asjad mida peaks tegema, et see TD kiiremaks saada? Korralik cooler, väljalase, veidi rõhku, veidi kütust? On veel miskit?
Tahaks kuskil 140kw leida sellest mootorist kuid sooviks kulud võimalikult madalal hoida kuna tegemist talvepilliga. Ehk keegi viitsib lähemalt kirjutada sellest.
Su autol on elektrooniline pump, kw tõusu annaks meh pump, 2.4td turbo ja m57 korv, need jupid saaksid ehk heal juhul 240euro eest kätte. Ja siis vaja sul veel kedagi teadmistega, kes need külge aretaks ja paika seadistaks.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 17:26 16
Postitas JanisH
ads285 kirjutas:
süsteem kirjutas:All on LSD, jämedamad poolteljed. Kardaan originaal.
Mis jõud umbes oleks kättesaadavad u 500-700 euri eest? Ärme sidurit sinna hulka arvesta, seda peab igaljuhul uut otsima hakkama.
Siiski jäi küsimus, et kas see TD 85kw meh. pumbaga või elektroonilisega?
Nii. Originaal sidur ei kannata kohe mitte. Mis mul läks.
Aaam 3.0 korv sport sidur 400 eur we Blokikaane kap rem ja ülemise osa tugevamaks tegemine 800 eur, plus 3.0 Turbo 250 eur. 100 chip ja oma 500 euro eest väiksemat pudi padi. ja samapalju läheb veel asja timmi saamisega, et masin hakkaks nii liikuma nagu peaks.
Ja kusjuures mul ei ole kordagi pooltelge pooleks murdnud vaid kummi alt liigesed ära lõhkund.
Kuda sul td, siis arvesta uus aju, uus turbo, intercooler ja elekt pumbaga on ikkagi. ja midagi oli veel vaja et saada td tdsiks ei mäleta täpselt
tule nüüd maapeale tagasi, mis sport sidur sul seal sees on ? tavaline tdsi ketas kus pidurimeistri katted peal ( 50euri, + 3.0 korv ka umbes 50 euri.. ) ma eluseees ei usu Su seda 140 kw juttu ennem kui mu silmad pole düno graafikut näinud.. küsid kindlasti miks? sest mul oli pmst Stock tds ( e36, meh pump ja 3.0 cooler ees. muud mitte midagi, Vaevalt see mingi ulme nr kokku annab) võitsid mind esitiiva jagu ainult. ei läinud Sa kahjuks S*ttagi eest ära. ;)

Td-tdsiks saamiseks peaks piisaama cooleri lisamisest ja aju vahetamisest 105kw oma vastu.. ( parandage kui eksin)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 18:49 00
Postitas ads285
Hahaa Janis kas tuled keerad kasti maha ja vaatad üle?? Tead nii kindlalt mis mul seal on? Ei siis ole kuss. Ja nailja teed mul video kus sa ilusti auto jagu pähe said, ja vaatame siin ka nüüd autode kaaluvahet. Ja tol ajal ei liikund mul peast ega persest, turbo räigelt overboostis, plus sul meh pump millega saad jõudu rohkem kui pole elekt pumbale korraliku softi kirjutatud, vabalt võime uuesti panna ;). 140 kanti arvestan selle järgi, et sõbral on 141kw touring bens ja jääb autojagu maha. Pluss uuem rover sportiga mil 142kw hoopealt joonet teind ja tollelt ronisin ka eest ära. Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
Aga koht ka kus vaielda,
Td-l on ka väiksem turbo kui tdsil.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 19:20 48
Postitas h.m.m
Bitch please, jaga düno graafikut ja kui seal 140 kirjas, siis annan sulle küll ämbritäis respekti

Minuteada on td turbo kõvasti suurema tootlikusega kui tdsi oma, näeb suurem välja ka juba ju...

:D

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 19:32 47
Postitas ads285
h.m.m kirjutas:Bitch please, jaga düno graafikut ja kui seal 140 kirjas, siis annan sulle küll ämbritäis respekti

Minuteada on td turbo kõvasti suurema tootlikusega kui tdsi oma, näeb suurem välja ka juba ju...

:D
Ei näe vajadust düno ronida niipea veel, vb siis kui kõik häälde aetud. Pane nüüd td ja tdsi turbo kõrvuti. Vaata tiivikuid sees mitte kesta, ja mu teada ka kest on pisem

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 20:50 03
Postitas -myyr-
Enda andmetel..

525td turbo sama mis 525tds'il.. ainuke erinevus on cooler.

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
Nahad te vaidlete

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 20:56 58
Postitas ads285
-myyr- kirjutas:Enda andmetel..

525td turbo sama mis 525tds'il.. ainuke erinevus on cooler.

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
Nahad te vaidlete
Draamat vaja ju :D. Hmm mul sobral oli td ja tegime tdsiks. Tal oli küll pisem turbo kui tdsil ja see puhus maks 1.1bar

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 21:16 24
Postitas Iepa
Arvan et jutt käib ikka e28 524 td turbost, mis on tunduvalt suurem kui 525td ja 525tds turbo :lol:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2015 21:53 37
Postitas ads285
Mhm olen pand 2.4 tdsi omale. Say hello do huge turbolag :D

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.11.2015 07:18 59
Postitas Riivo
-myyr- kirjutas:Enda andmetel..

525td turbo sama mis 525tds'il.. ainuke erinevus on cooler.

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
Nahad te vaidlete
M51 TD ja TDSil on tehaseseades ainult 3 (kolm) erinevust:
1)Erinev turbo (td-l aint mnnikarva jagu väiksem, nõksa varem spoolib)
2)puudub cooler, mootori õlijahutusradikas sellel kohal
3)erinev ajusoft

Rohkem mitte midagi

524 ja 525 turbosid muidugi on nagu mnni ja pöialt võrrelda....
ads285 kirjutas: Draamat vaja ju :D. Hmm mul sobral oli td ja tegime tdsiks. Tal oli küll pisem turbo kui tdsil ja see puhus maks 1.1bar
sis jätsite upgrademata...mul puhus sama turbo 1,5 pastajanno...muidugi, tänu sellele et Talise soovituste järgi sai sinna klapp Omega pealt pandud mis on kangem kui tdsil isegi :)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 27.11.2015 08:16 50
Postitas Z0ne
-myyr- kirjutas:Enda andmetel..

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
e28 oli ainuke 2.4TD mis sai "suure" garrett'i turbo, e30 324TD, e36 325TDS ning e34 2.4TD kasutavad Mitsubishi TD04-11B turbot, mida pandi ka mingiaeg e34 525TD'le.
e34 525TDS kasutas vahepeal Garrett'it(TB251 kui ei eksi), ning vahepeal Mitsubishi TD04-13T.

ads285 kirjutas:Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
See oli ikka kõvasti rohkem kui auto jagu.. :roll:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 27.11.2015 10:58 47
Postitas JanisH
Z0ne kirjutas:
ads285 kirjutas:Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
See oli ikka kõvasti rohkem kui auto jagu.. :roll:
:lol: :lol:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 27.11.2015 12:29 08
Postitas ads285
Z0ne kirjutas:
-myyr- kirjutas:Enda andmetel..
ads285 kirjutas:Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
See oli ikka kõvasti rohkem kui auto jagu.. :roll:
Meenuta uuesti ;)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 27.11.2015 12:51 54
Postitas aarec
Mind on ajanud ka muigama see jutt, et oletatakse ulmed kw ja siis kuidas kellelgi ,mis käiguga rehvi põletab jne, küll mõõdetakse 0-100 ime aegu ja tehakse teistele autodele pika puuga ära :) . Ma arvan et ehitage rahulikult oma autosi ja kui tahate oma tulemust näidata käige dynos, siis pole kellelgi vastu rääkimisi.
Edu tegemistes.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.11.2015 21:33 01
Postitas süsteem
Tere. Autoks E34 525td 85kw manuaal. Mure siis selline, et auto ei käivitu. Tõmmates läheb ilusti. Starteriga käivitades kütus mootorini ei jõua. Paagis olev pump ka häält ei tee. See mitte käivitumine tuleb sellest pumbast? Miks ta tõmmates käima läheb?
Sõites on veel selline asi, et madala pöörde pealt jõnksutab. Filtrist tulevast voolikust on näha õhumulle kui kütust on vähe. Käivitub muidu normaalselt aga peale pikemat seismist tahab kuskil 15-20sek käiamist. Tagasivoolul on klapp vahel. Muul juhul ei ole vahet kas käivitad soojalt või külmalt, läheb samamoodi. Pikk käivitus just peale pikemat seismist kui u 12h.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 30.11.2015 07:05 04
Postitas Riivo
Tagasivoolul klapp vahel? kus see klapp asetseb?pihustite ülevoolu voolikud ei ole märjad?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 02.12.2015 23:04 24
Postitas Pandicted
Tere

Mis võib põhjustada seda, et käivitamisel mootor mõni hetk kogub ennast ~250 pöörde juures ning siis alles läheb käima. Üks hommik, kui külma oli miinus 1-2, siis ei tahtud üldse käima minna (sama moodi "podises").

Tegin ka video: https://www.youtube.com/watch?v=mHoOqRBB6LQ

Sama efekt tekib ka sooja mootoriga käivitades.

Eelsüüteküünlad uued, kütusefilter uus.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.12.2015 11:48 33
Postitas dripnoticN
Kas on võimalik panna FL xenon lähituled PFL tule sisse? Luup nagu ümber tõsta vms?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.12.2015 10:14 21
Postitas tanel92
Selline probleem, et e34 92a akent ülesse lastes kuulsin mingit plõksu ja enam ei töötanud ei el aknatõstukid ees ega ka kesklukk. Oskab keegi öelda, et milles probleem. Foorumitest lugedes sain aru, et mingi 80A kaitse kuskil aku juures. Vb on kellelgi sama asi esinenud ja teab lahendust. :D