K:E34 530i 88a. käsipiduriklotside vahetus
K:E34 530i 88a. käsipiduriklotside vahetus
Tere mehed
Kui pealkirjas mainitud subjektiga ringi liigelda kostub selline "budamunkadele" omane kõlin
Eelmine omanik oli vist musikaalne mees ja teda ei häirinud vist eriti aga mulle on see kõrva paitav heli nüüd lõpuks kesknärvisüsteemi peale hakanud
Selgem kui seebivesi on see, et kõlinat tekitavad käsipiduri klotsid mis on vabastatud pingeid tekitavast trossist
Tekkis siis mõte kaotada see k****i mungakõlin ära.
Koduteelt leidsin ka antud subjektile uued manuaalpiduri klotsid
Nii mehed, võti seisab mul püsti peos küll aga näe BMW käsipidur on võõras teema
Äkki siin on mõni mees kes on võimeline kohe praegu, etapid ette lugema kuidas ülalnimetatud jubinate installimine käib
Üleval juba sai mainitud, et võti seisab peos küll...
Kirjeldaks natuke veel oma pädevust:
1. Tean, et tuleb eemaldada tagumised rattad
2. Tuleb leida pidurid üles sealty alt
No nii sellega minu pädevus sai pikalt laialt ära kirjeldatud
Kui keegi mingigi suuna kätte näitaks oleks väga bro...
Kui juba suunama hakkate siis suunake nagu naisterahvast
Siis ma peaks aru küll saama
Ps. Ma olen päris kindel, et kui ma infoliini helistan, hädas olles, siis nemad ei suuda mind aidata...
Help
jutuga: helista sellele ja sellele-- las tema vahetab ärge mind kurnake , infoliin juba tegi seda
Kui pealkirjas mainitud subjektiga ringi liigelda kostub selline "budamunkadele" omane kõlin
Eelmine omanik oli vist musikaalne mees ja teda ei häirinud vist eriti aga mulle on see kõrva paitav heli nüüd lõpuks kesknärvisüsteemi peale hakanud
Selgem kui seebivesi on see, et kõlinat tekitavad käsipiduri klotsid mis on vabastatud pingeid tekitavast trossist
Tekkis siis mõte kaotada see k****i mungakõlin ära.
Koduteelt leidsin ka antud subjektile uued manuaalpiduri klotsid
Nii mehed, võti seisab mul püsti peos küll aga näe BMW käsipidur on võõras teema
Äkki siin on mõni mees kes on võimeline kohe praegu, etapid ette lugema kuidas ülalnimetatud jubinate installimine käib
Üleval juba sai mainitud, et võti seisab peos küll...
Kirjeldaks natuke veel oma pädevust:
1. Tean, et tuleb eemaldada tagumised rattad
2. Tuleb leida pidurid üles sealty alt
No nii sellega minu pädevus sai pikalt laialt ära kirjeldatud
Kui keegi mingigi suuna kätte näitaks oleks väga bro...
Kui juba suunama hakkate siis suunake nagu naisterahvast
Siis ma peaks aru küll saama
Ps. Ma olen päris kindel, et kui ma infoliini helistan, hädas olles, siis nemad ei suuda mind aidata...
Help
jutuga: helista sellele ja sellele-- las tema vahetab ärge mind kurnake , infoliin juba tegi seda
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
No kui keegi ei oska õpetada, siis ma panen paar punkti kirja. Olgu või võibolla valesti:)Are kirjutas:Veel huvitavaid ideid
- tõkiskingad
tung üles
ratas alt
supporti hoiavad mäletamistmööda kinni 2 polti, mille pead on suunaga koopast väljapoole. Need poldid olid kummilutude all pori eest peidus. Võti, mis minul sinna vaja läks, oli mingi pisut erilise mõõduga kuuskant. Need siis lahti.
Selle peale peaks support koos klotsidega olema võimalik ketta pealt maha meelitada.
Ketast hoiab kinni 1 polt, mille pea on rattapoldiaukudega umbestäpselt samal ringjoonel. See oli ka sisemine kuuskant. See lahti.
Nüüd peaks olema võimalik ka ketas maha meelitada eeldusel, et käsipidurit peale pole tõmmatud. Tõenäoliselt on see murdepunkt. Raske ja pisut jõudu nõudev, kui klotsid on omale sinna sisse pesa sooninud ja serva tagant välja ei taha tulla.
Kui ketas maas, peaksid nägema juba vahetustvajavaid klotse.
Klotse pinges hoidvad vedrud saad vabastada pikkade teravate otsadega näpitsatega. NB! minumeelest olid vedrud erinevad (ülemine ja alumine) seega märgi ära või tee midagi, et samamoodi ikka tagasi saaks. Klotside "pöörlemistsentris" olevad kinnitusneedid vms on samuti näpitsatega vajutades ja pool pööret keerates tulekuvalmis. Muu modru peaks arusaadavalt hargnema.
Noh ja tagasi pannes see regulaator, mis klotse parajal kaugusel hoiab (selline keeratava tähiku ja sälkudega junn) on abiks ketta tagasipannes reguleerida kruvikeerajaga läbi rattapoldiava õigele kaugusele. Nii, et ei pooks ketast aga samas kässari tõmmates oleks effekti. See on ka nati jama ehk lihtsam öelda kui teha.
Ja kui see E34 530i süsteemi ABSOLUUTSELT ei kirjelda, siis minu sügavad vabandused.
Aga ehk parem ikka kui mittemidagi
Kena nädalavahetust
Ta vist otsib SaakaleidTarmo kirjutas:No kas said hakkama ja kas said ka auto liikuma
Lugesin veel oma kiiruga kirjutatud teksti läbi ja see poltide suund on küll seal halvasti seletatud. Tegelikult peaks olema sedaviisi, et pead peadpidi rattakoopasse pugema ja sealtpoolt lahti need keerama. Ehk siis poldipead on koopas ja polt on suunaga väljapoole.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kui mina olen suppordit eemaldanud siis mina olen need suured 17 või 19 poldid lahti keeranud kaks tükki ja siis suppordi kätte saanud
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Lisan siia lõppu veel mõtte et enne, kui kogu seda jama kokku hakkad panema, mine too omale UM-ist kässarivedrude paranduskomplekt.
Tagumiste ketaspidurite jaoks oli kohapeal olemas ja maksis mõned sendid alla saja krooni! Vt:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... x=212&y=93
Pos. 12 RS (RS=ReparaturSatz) - $3.84
Tagumiste ketaspidurite jaoks oli kohapeal olemas ja maksis mõned sendid alla saja krooni! Vt:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... x=212&y=93
Pos. 12 RS (RS=ReparaturSatz) - $3.84
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Läheb vst liiga OT-ks ära aga ....
Asi siis nii, et vingusin ja virisesin terve nädalavahetuse...
käsipiduriklotse ei hakanud masendusest maha kiskumagi...
Nimelt otsustas minu shampusekarva riist pillid kotti panna ja sai teist veetud nööriotsas
Nimelt sai garaazist välja aetud (ta oliseal ilusti kuu aega seisnud) ja kuhu mujale kui bensiinijaama sõidetud...
Tankisin talle 20l statoili 95 ultimat kõhtu ja sõit võis alata... või kas ikka hakkas
Jõud pani jooksu ja tagasi ei tulnudki, mootor värises aistevahel nigu vana k***t, törtsus ja törtsus.
Kui teda jälle käivitasin,käis säärane hele-litakas, inimesed ronisid akendele ja vaatasid kes see nüüd maha lasti
Tõmbasin masina paelaotsas koju ja lahkusin ta juurest.
Tagasi tulles, suures masenduses, käivitasin uuesti ja ta läks käima
käis korralikult ei värisenud ega miskit
Jämedamat häält tegi kui varem, ronisin siis ujumismatiga auto alla ja uurisin kus põrra-põrra hääl tuleb...
Küünitan mina siis auto tagumiku alla ja mis ma näen: tagumine summuti bütt küljepealt laiali nagu lilleke (sinna see litakas siis maandus).
Siiamaani ei tea mis tal hakkas, naabrimees ütles, et asi on küünaldes mina osanud sellepeale midagi öelda, loll nagu ma olen tehnikas, noogutasin jaatavalt kaasa - küünlad jah-küünlad jah
Samas varemalt hakkas ta 3000p/m pealt katkuma nüüd on see katkumine varasemaks muutunud ja hakkab juba 2000 pealt
Ei oska enam mitte miskit arvata...
Naabrimees vana tehnika quru ütles, et see katkumine on tingitud just summuti olukorrast...
Ütles, et tal puudub tagasirõhk mille järgi aju pidavat igast asju arvutama...
Mina ei tea nüüd, kellel on kus mis asi või mis puudu...
fakt on see riist on vigane - mina tehnikas sama loll nagu: kana modelliagentuuris
Ei oska midagi enam teha ega kuskile viia, nüüd on mul kolm BMW-d mis seisavad võidu nii s**t tuju on, et hakka või jälle jooma
Asi siis nii, et vingusin ja virisesin terve nädalavahetuse...
käsipiduriklotse ei hakanud masendusest maha kiskumagi...
Nimelt otsustas minu shampusekarva riist pillid kotti panna ja sai teist veetud nööriotsas
Nimelt sai garaazist välja aetud (ta oliseal ilusti kuu aega seisnud) ja kuhu mujale kui bensiinijaama sõidetud...
Tankisin talle 20l statoili 95 ultimat kõhtu ja sõit võis alata... või kas ikka hakkas
Jõud pani jooksu ja tagasi ei tulnudki, mootor värises aistevahel nigu vana k***t, törtsus ja törtsus.
Kui teda jälle käivitasin,käis säärane hele-litakas, inimesed ronisid akendele ja vaatasid kes see nüüd maha lasti
Tõmbasin masina paelaotsas koju ja lahkusin ta juurest.
Tagasi tulles, suures masenduses, käivitasin uuesti ja ta läks käima
käis korralikult ei värisenud ega miskit
Jämedamat häält tegi kui varem, ronisin siis ujumismatiga auto alla ja uurisin kus põrra-põrra hääl tuleb...
Küünitan mina siis auto tagumiku alla ja mis ma näen: tagumine summuti bütt küljepealt laiali nagu lilleke (sinna see litakas siis maandus).
Siiamaani ei tea mis tal hakkas, naabrimees ütles, et asi on küünaldes mina osanud sellepeale midagi öelda, loll nagu ma olen tehnikas, noogutasin jaatavalt kaasa - küünlad jah-küünlad jah
Samas varemalt hakkas ta 3000p/m pealt katkuma nüüd on see katkumine varasemaks muutunud ja hakkab juba 2000 pealt
Ei oska enam mitte miskit arvata...
Naabrimees vana tehnika quru ütles, et see katkumine on tingitud just summuti olukorrast...
Ütles, et tal puudub tagasirõhk mille järgi aju pidavat igast asju arvutama...
Mina ei tea nüüd, kellel on kus mis asi või mis puudu...
fakt on see riist on vigane - mina tehnikas sama loll nagu: kana modelliagentuuris
Ei oska midagi enam teha ega kuskile viia, nüüd on mul kolm BMW-d mis seisavad võidu nii s**t tuju on, et hakka või jälle jooma
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
seda juttu ma kah kuulnud, et summuti vastulöök peab olema.
Samas ma ei usu, et katkuma kohe selle pärast peaks hakkama. Sõbra auto sõitis rakverest tallinna nii, et polnud summutit pükstest saadik all.
Kui keegi juhtus vaatama Raadi Nightrace'i saadet, siis üks vana (rääkisid, et mingi tegija ) sõitis oma S6-ga kah nii, et summutit pärast pükse polnud. Ja liikus küll. Mine võta nüüd kinni.
Samas ma ei usu, et katkuma kohe selle pärast peaks hakkama. Sõbra auto sõitis rakverest tallinna nii, et polnud summutit pükstest saadik all.
Kui keegi juhtus vaatama Raadi Nightrace'i saadet, siis üks vana (rääkisid, et mingi tegija ) sõitis oma S6-ga kah nii, et summutit pärast pükse polnud. Ja liikus küll. Mine võta nüüd kinni.
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
turbomootoril on enamjaolt lihtne reegel et "mida vähem sumpsi, seda parem", kuid vabalthingavate puhul see ei kehti.
http://www.dc-ice.ee/home/tooted.php?ac ... rtext&y=14
http://www.dc-ice.ee/home/tooted.php?ac ... rtext&y=14
Lugesin ja õppisin ja soovitus loogiliselt kaasa mõelda polnud ka just niisama midagi sain isegi aru, et naabrimehe jutt polegi niisama saunamula
Aga samas kui ma keevitan/vahetan tagumise püta ära ja kontrollin ka ülejäänud väljalaske otsast - auguni ära kas siis ununeb katkumine (3000P/min )
Kahtlane küll samas kui ta nüüd peale "litakat" 2000p/min pealt katkuma hakkab siis on inglisejutul tõepõhi all...
Samas kui tal kohapeal suriseb rahulikult siis mootori soojenedes hakkab ta minuarust ka uuesti natuke värisema
Aga samas kui ma keevitan/vahetan tagumise püta ära ja kontrollin ka ülejäänud väljalaske otsast - auguni ära kas siis ununeb katkumine (3000P/min )
Kahtlane küll samas kui ta nüüd peale "litakat" 2000p/min pealt katkuma hakkab siis on inglisejutul tõepõhi all...
Samas kui tal kohapeal suriseb rahulikult siis mootori soojenedes hakkab ta minuarust ka uuesti natuke värisema
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Ommik mehed. Tegin ise ka t2na selle k2sipidurijama l2bi. 92.a 520i. alt 2ra saamisega pold probla. 6litasin seal asju jne... selle regulaatori sain t88le m6lemal pool jne. aga si mida liikuma ei saanud on see jubin mis l2heb k2sipiduri trossi k2lge ja mis peaks liigutama k2sipidurit kui t6mban trosse. Any suggestions?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Tross liigub. Jama selles, et see jubin mis seal trossi otsas jummala roostes, tahaks k2tte saada. Aga kuda oskab keegi soovitada, nii et uue saaks normaalselt taasi pista?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)