E34 525i M50 mootor plõgiseb.
E34 525i M50 mootor plõgiseb.
Mure selles,et mõned päevad tagasi ilmnes mootorisse plagin mootori eesotsas. Mootor muidu vanosega.
Külma mootoriga ei ole nag midagi,aga just siis, kui soojalt käivtada, siis plagiseb. Kui koha peal natuke pöördeid anda, siis kaob ära.
Kontrollis ka kõik üle,et ega küünlad ei logiseks sees vms,et lahti oleks.
Ei oska ise nii väga viga otsida
Külma mootoriga ei ole nag midagi,aga just siis, kui soojalt käivtada, siis plagiseb. Kui koha peal natuke pöördeid anda, siis kaob ära.
Kontrollis ka kõik üle,et ega küünlad ei logiseks sees vms,et lahti oleks.
Ei oska ise nii väga viga otsida
;) BMW 525i E34 93.a
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
kui remonditöökotta ei taha minna siis võiks teha vähemalt normi kvaliteediga video mootori tööst. Näiteks sellelt videolt saab juba aru kuidas vana diisel käib
www.kriso.ee/lauri/101MSDCF/MOV00061.MPG
www.kriso.ee/lauri/101MSDCF/MOV00061.MPG
Väheke teine mure nüüd siia.
Mul jäi auto lihtsalt seisma. Viisin auto diagnostikasse UM-i. Selgus,et nukkvõlli anduri viga. Täna siis saabus uus andur ja lasin ka uued küünlad panna, kui mootor ei pidanud käivitama, kuna arvuti näitab ikkagi,et nukkvõllid ringi ei käi
Diagnoos oli selline,et kas kett puru läinud või alt see hammakaflantse kiil puru ja väntvõll käib lihtsalt tühja.
Paluks arvamusi ka selle kohta.
Tänud neile, kes vastavad!
Mul jäi auto lihtsalt seisma. Viisin auto diagnostikasse UM-i. Selgus,et nukkvõlli anduri viga. Täna siis saabus uus andur ja lasin ka uued küünlad panna, kui mootor ei pidanud käivitama, kuna arvuti näitab ikkagi,et nukkvõllid ringi ei käi
Diagnoos oli selline,et kas kett puru läinud või alt see hammakaflantse kiil puru ja väntvõll käib lihtsalt tühja.
Paluks arvamusi ka selle kohta.
Tänud neile, kes vastavad!
;) BMW 525i E34 93.a
Homme arutan ise lahti, UM-s läheks liiga kaua aega ja liiga kulukaks läheks see.laur84 kirjutas:ega enne sa teada ei saa mis juhtus kui mootori lased laiali võtta, pakkuda võivad kõik siin
ma ei tea ise, mis viga on, väntvõlli ennast ringi veab, kui käima ei lähe.
Viga tuleb üles leida. Ei tahaks eriti uskuda ka,et klapid kinni jne. Mootorisse oleks pidanud ka kolin ilmselt tulen ju. Praegu olen nagu lollike, ei oska ise midagi arvata. Um-s arvati,et kas kett pooleks või alumine kiil katki.
;) BMW 525i E34 93.a
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
aga kui nukkasid ringi keerasid kas kett jooksis ilusti ja oli pinges?erx168 kirjutas:Kõik üle vaadatud, nukid käivad muidu ilusti ringi, kui neid natuke liigutada, klapid jne ka kokku ei ole jooksnud.
Väntvõllist keerad, siis käib ainult vänt ringi ja mootorikett ega midagi ei liigu, nukid ja kõik seisab.
kui jah siis on küll alt mingi keti hammaka kiil purunend vms
aga siis pm kui see sul juhtus võisid küll kolvid klapid ära puutuda..loodame kõigeparemat
no pagana ingenjöörid ,kui oleks kett oli pooleks, siis ka kõige parema tahtmise juures ei oleks tohtinud masin käima minna.
Sel juhul , kui sul kett katki oli võta parem plokikaan kohe maha ja vaheta vätvõll ja kepsud ära, muidu hõõruvad kolvid sul slindriseinad ära ja rõngad lähevad valesti peale.
Ärge mehed ajage mingit juttu, kui teil pole sisepõlemismootori tööst õrna aimugi.Ajate vaestele meestele aint kärbseid pähe.
Sel juhul , kui sul kett katki oli võta parem plokikaan kohe maha ja vaheta vätvõll ja kepsud ära, muidu hõõruvad kolvid sul slindriseinad ära ja rõngad lähevad valesti peale.
Ärge mehed ajage mingit juttu, kui teil pole sisepõlemismootori tööst õrna aimugi.Ajate vaestele meestele aint kärbseid pähe.
Kunagi pole piisavalt kilowatte ,on lihtsalt vähe kütust.
Klapp ei löö mitte midagi siin kõveraks, pigem, kas kolvid löövad klapid kõveraks!
Homme UM-i uue keti järele. Panen asjad ilusti kokku ja siis mõne targema inimesega, kes mootoritest rohkem jagab, proovin ilusti kõik paika panna, süüte üleüldiselt, kolvid ja nukid õigesse asendisse ja siis näeb, mis saab , kas töötab mootor või mitte.
Homme UM-i uue keti järele. Panen asjad ilusti kokku ja siis mõne targema inimesega, kes mootoritest rohkem jagab, proovin ilusti kõik paika panna, süüte üleüldiselt, kolvid ja nukid õigesse asendisse ja siis näeb, mis saab , kas töötab mootor või mitte.
;) BMW 525i E34 93.a