E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?

Postitus Postitas luts »

Et kui sooviks vahetada e34 tagumised nivoo amordid tavaliste vastu siis,kas piisab amortide ,vedrude ja amordi patjade vahetusest?
Ja mida ette võtta nende torudega?Kas lihtsalt pimedad ette?

terv.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

Endal suht värskelt tehtud, täitsa piisab loetletud detailide vahetusest. Torudest: Kui muidu torud ok võid tagasilla all regulaatorist väljatuleva toru lihtsalt kinni panna. Kui torud mädad mõistlik eest esirataste tagant algavad kõhu all jooksvad kaks pikka metallist õlitoru lahti lasta ja eest pumbast tulevad ja nende külge kinnituvad torud omavahel ühendada. Ehk siis õlitoru ühendada otse tagasivoolu. Mina kasutasin selleks E34 siduritoru, millel olid sobivad otsad ja paras pikkus (20cm peaks juba jaguma). Ilmselt peaks sobima ka suvaline piduritoru.

Mind ennast aitas selline pdf fail:
http://www.bavauto.com/Assets/inst_page ... imKits.pdf
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Torud on ok aga regulaatorklapi hoova vahelt jookseb õli.

Palju sul maksma läks
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Miks sa tahad välja vahetada remondi ära!
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Kes neid klappe remondib?
Maha neid voolikuid niguinii tervelt ei saa,siis lähevad ned ka uued!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

Maksna läks minul juppide hinna, kuna ise vahetasin. Minu lugu oli järgmine:
algselt hakkas lekkima üks kõhualune toru, tellisin Um-ist siis selle ja tagasivoolu ära ootasin kolm nädalat sain torud kätte. Vana toru stuts oli nii ära roostetanud et originaal 11 võtmega polnud midagi teha. Sai siis ots välja puuritud. Auto korras sain kaks päeva sõita, edsi väljapuurimisega oli liigutanud natuke regulaatorisse minevat voolikut, nüüd hakkas selle metalltoru osa ja regulaatorisse mineva stutsi vahelt öli jooksma ja juba nii palju et autoga sõita polnud võimalik. Regulaatorisse minevat stutsi lahti saaada polnud võimalik, ainuke lahendus regulaator maha ja kolm sinna minevat voolikut uued. UMist kuskil oli vist 2000 EEKi + oodata neid järgmised kolm nädalat. Juurde siis veel uued hüdroakud kui nii suureks remondiks nagunii läheb. Ma kaalusin jupp aega seda varianti ja otsustasin et panen hetkel tavaamordid alla ja kui kunagi rohkem raha ja aega nikerdada võibolla taastan ka nivoosüsteemi, kuna amordid olid korralikud. Ma elan maal ja ei saa kuidagi autot kuuks ajaks seisma panna juppide ootuseks, pealegi kui oleks tekkinud veel üllatusi siis oleks sinna ilmselt lisandunud veel järgmised paar nädalat.
BMW E34 525i touring
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Vaata mis sealt jookseb, arvatavasti mingi simmer läbi otsi uus ja vaheta välja ning korras.
Enda autol sai ka just akumulaatorid vaheatud, torud tulid ilusti lahti,käisn nädal ennem igapäev roostesurma pühenduskohtade peale laskmas.
leoonov
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 05.12.2007 10:39 46

Postitus Postitas leoonov »

Asi endal läbi elatud ca. nädal tagasi. Kuna sa siis 530 soetatud, millel üks pool tunduvalt kõrgem kui teine siis kaalusin pisut, et mis teha. Nii saigi otsus tehtud tavaliste kasuks. Nivood mõlemad maha. Eest juhipoolt rattatagant õlitoru ringlusesse ( kasutatud piduritoru lüli. Hind 35 eeku.. Ja jäi esimese korraga pidama :) ) Uute vedrude ja amortide komplektid kokku ja alla. Esimese hooga kinni ei hakanud keerama. Ja sai õieti tehtud. Vajus natuke läbi. Uuesti alt ära ja MB puksid vahele. Sobis. Ise igati rahul. Ajakulu ca. 4 tundi kuna vahepeal oli vaja UM´ist seibid tuua.
Ja kogu kupatuse maksumus peaaegu 7000 eeku.
koostöös peitub jõud! E34 530 V8 Touring
Kasutaja avatar
ladammm
Huviline
Postitusi: 699
Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
Peamine sõiduk: 5er
Telefon: 53586029
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?

Postitus Postitas ladammm »

Mul selline küsimus, et mis juhtub kui õli ringlusesse panna ja amordid/vedrud vanad jätta ?
Mida halba võib juhtuda amortidega ?
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Kasutaja avatar
Rihostern
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 21.03.2013 17:11 49
Peamine sõiduk: BMW 525TDS E34
Kontakt:

Re: E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?

Postitus Postitas Rihostern »

Kas vedrud ja padjad on vaja ka kindlasti välja vahetada?
Vasta