E-34 diisli kat.
E-34 diisli kat.
kat. on umbes(vist) Pikemalt sõites kaob nagu jõud ära.
Kas kat.i välja löömisega kaasneb ka muid komplikatsioone.
Auto 525 tds
Kas kat.i välja löömisega kaasneb ka muid komplikatsioone.
Auto 525 tds
Viga võib olla veel EGR klapis, asub sisselaske kollektori otsas. Klapp võib jääda liiga kauaks avatud asendisse ja imeb üleliia väljalaskegaase sisselaske kollektorisse. Pane pleki tükk EGR klapi ja plekist toru vahele mis tuleb väljalaske kollektorist. Kui siis tõmme paremaks ei lähe on viga mujal.
Re:
mis moodi tossas liiast? ajas musta?tom2 kirjutas:see EGR klapp on mul vaakumist lahti ühendatud(enne tossas liiast)
Lõin kat.i ka välja .Tundub ,et läks paremaks.Käin homme Pärnus ära,siis on näha kas kütusekulu ka vähenes.
Re: E-34 diisli kat.
"Looda sa et kütust vähem läheb kui kat väljas"
ja miks ei võiks seda loota? kui kat oli tõepoolest liiga umbes ning piiras gaaside väljumist väljalaske kaudu piisavalt suurel määral siis seetõttu oli mootori töö ebaefektiivsem (loe: kasutegur väiksem) ning sellega kaasnab loomulikult omakorda kütusekulu tõus.
kui suur see erinevus on täpselt liitrites 100 kohta, see oleneb muidugi päris mitmetest asjadest. eesotsas siiski sellega kui umbes konkreetne kat parasjagu ikkagi on.
ja miks ei võiks seda loota? kui kat oli tõepoolest liiga umbes ning piiras gaaside väljumist väljalaske kaudu piisavalt suurel määral siis seetõttu oli mootori töö ebaefektiivsem (loe: kasutegur väiksem) ning sellega kaasnab loomulikult omakorda kütusekulu tõus.
kui suur see erinevus on täpselt liitrites 100 kohta, see oleneb muidugi päris mitmetest asjadest. eesotsas siiski sellega kui umbes konkreetne kat parasjagu ikkagi on.