E34 -92 Akkuga probleeme!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
maaall14
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27.08.2007 17:18 44
Asukoht: tallinn

E34 -92 Akkuga probleeme!

Postitus Postitas maaall14 »

Tere
Selline mure siis et osin eile uue aukku ja täna siis aku tühi äkki keegi oskab öelda milles on probleem !! :(
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Viga imelihte, mingi tarbija on kuskil, mis sööb aku tühjaks :D
Kõige mõttekam oleks pöörduda elektriku poole, näiteks Patriku poole.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Nii palju kui ma akusid olen ostnud(varta) , siis peale ostu panin ööseks laadima... Ka müüja soovitas enne paigaldust laadida täis.
Kui ei aita siis genekas ja juhtmesüsteemid
Kasutaja avatar
Kryx
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 05.12.2007 21:26 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kryx »

Lase jah autol laadimist kontrollida.See on tavaliselt esimene asi,mida sellise probleemi puhul teha. Võimalik,et genekaharjad-üks varjantidest,mis sellise asja puhul kõige sagedamini esineb(kuid võib ka muu jama olla). Mul endal alles oli see jama ning saigi vahetatud nii geneka harjad kui ka genekalaagrid.
Ravimatu sõltuvus BMW-st
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema. Kui on endal mingi tester pane see aku juhtmele vahele, kui võti süütelukust eemaldatud. Ära kindlasti süüdet sisse keera, kui tester vahel -põleb maha tester. Tarbimine ei tohiks väga suur olla. Pane see kirja siia, mis selleks näiduks on. Oota ka mingi aega, et äkki veel mõni asi tarbib hetke voolu. Kui tarbimine pidevalt suur, siis võid hakata eemaldama kaitsmeid. Kui mingi kaitsme eemaldamisel tarbimine kaob, saad vea tekitajale natukese lähemale.

Kõike teed omal riskil- mitte et miskit hullu juhtuma peaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

Nii küll minumeelset ei saa mõõta, kas midagi taha jääb! :? Tester tuleks ühendada hoopis jadamisi ja seda mitte aku peale panna, vaid kui tõmbad kaitsme välja, siis otsad kaitsme klemmidele või üks ots aku + otsale ja teine kaitsme klemmile.
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 908
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

Täiesti teemaväline, aga aku kirjutatakse ühe k-ga :idea:

aku, aku, akut, akuga

Kui oleks minu teha, siis ma tooksin tsenseeritud sõnade nimekirja üle HV-st siia foorumisse, kuna siin eksitakse massiliselt grammatikareeglite vastu :D
Viimati muutis TanelE34, 21.02.2008 17:57 10, muudetud 2 korda kokku.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

Cert85 kirjutas:Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
Mugavam variant tegelikult jah aku + otsa ja juhtme vahele panna. Nii nagu ma ennem kirjutasin, siis see näitab iga eraldi kaitsme all olevate sedmete tarbimist ning siis ei peaks akujuhet maha võtma.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Cert85 kirjutas:Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema.
Alati ei hakka, lihtne moodus testimiseks mõõta palju pinget aku peal on töötava mootoriga, 14+-0,3 loetaks vist veel normaalseks, olenevalt tarbijate taga olekust, üle või alla selle on probleem.

terv
erich
Vasta