E34 -92 Akkuga probleeme!
E34 -92 Akkuga probleeme!
Tere
Selline mure siis et osin eile uue aukku ja täna siis aku tühi äkki keegi oskab öelda milles on probleem !!
Selline mure siis et osin eile uue aukku ja täna siis aku tühi äkki keegi oskab öelda milles on probleem !!
Lase jah autol laadimist kontrollida.See on tavaliselt esimene asi,mida sellise probleemi puhul teha. Võimalik,et genekaharjad-üks varjantidest,mis sellise asja puhul kõige sagedamini esineb(kuid võib ka muu jama olla). Mul endal alles oli see jama ning saigi vahetatud nii geneka harjad kui ka genekalaagrid.
Ravimatu sõltuvus BMW-st
Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema. Kui on endal mingi tester pane see aku juhtmele vahele, kui võti süütelukust eemaldatud. Ära kindlasti süüdet sisse keera, kui tester vahel -põleb maha tester. Tarbimine ei tohiks väga suur olla. Pane see kirja siia, mis selleks näiduks on. Oota ka mingi aega, et äkki veel mõni asi tarbib hetke voolu. Kui tarbimine pidevalt suur, siis võid hakata eemaldama kaitsmeid. Kui mingi kaitsme eemaldamisel tarbimine kaob, saad vea tekitajale natukese lähemale.
Kõike teed omal riskil- mitte et miskit hullu juhtuma peaks.
Kõike teed omal riskil- mitte et miskit hullu juhtuma peaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Täiesti teemaväline, aga aku kirjutatakse ühe k-ga
aku, aku, akut, akuga
Kui oleks minu teha, siis ma tooksin tsenseeritud sõnade nimekirja üle HV-st siia foorumisse, kuna siin eksitakse massiliselt grammatikareeglite vastu
aku, aku, akut, akuga
Kui oleks minu teha, siis ma tooksin tsenseeritud sõnade nimekirja üle HV-st siia foorumisse, kuna siin eksitakse massiliselt grammatikareeglite vastu
Viimati muutis TanelE34, 21.02.2008 17:57 10, muudetud 2 korda kokku.
Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Mugavam variant tegelikult jah aku + otsa ja juhtme vahele panna. Nii nagu ma ennem kirjutasin, siis see näitab iga eraldi kaitsme all olevate sedmete tarbimist ning siis ei peaks akujuhet maha võtma.Cert85 kirjutas:Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Alati ei hakka, lihtne moodus testimiseks mõõta palju pinget aku peal on töötava mootoriga, 14+-0,3 loetaks vist veel normaalseks, olenevalt tarbijate taga olekust, üle või alla selle on probleem.Cert85 kirjutas:Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power