Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
diislijoodik kirjutas:Kui saasta on põhjas palju, viska kast ja hüdrosidur minema või vii remonti. Reservatsioon ka: kui on kast, mis kindlalt töötab ja on sõidetud lifetime õliga ligi 200Mm ja pole õli kordagi vahetatud ning lahti võttes on põhi räpsem kui õige oleks eeldada, siis korra võiks katsedada puhast õli ja uut filtrit.
Küsijale: Antud va-ga autol peab vahetama korra T2 puhul (ca 60Mm või 2a) ja seal ei ole lifetime, vaid "tavaline" ATF.
Kast töötab nii nagu peab.Liftime õli sees. Nüüd tahaks uue õli ja filtri panna.Kas kastiõli välja laskmisel jääb tilk vana õli sisse? Kui jääb siis mõtlesin pesuga seda,et kas on võimalik kõik kätte saada.
Pmst. on võimalik 97-99% kätte saada jah . Igatahes tehaste igavesed õlid pole igavesed , ST. on soovituslik neid vahetada . Volvodel näituseks on 80% 200 tuhande pealt kastid vahetatud , kuna seal ongi eluaegne õli sees
tavaliselt kastiõlivahetus on nimi aga tegelt sa uuendad kastiõli ,vahetad filtri ja pesed magneti puhtaks ja kui korkmaterjalist tihend läheb alla siis üritaks mitte õliga kokku teha või paned silikoniga väga hästi peab ainult igav on seda järgmine kord maha kraapida,( siis saad kõik õli välja kui lased kasti kotti ja läheb remonti ja tuleb uus turbiin ).