E39 525i käimamineku probleem-lukku korras

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

E39 525i käimamineku probleem-lukku korras

Postitus Postitas andu666 »

kui keeran süüte sisse ja proovin käivitada siis ei toimi ja armatuuris ka mootori ja õlirõhu jm. ei põle ja kui keeran edasi tagasi siis vahel viskab mingi pildi ette aga ei jää nõnda ja mingi relee ka plõksib. Kus üldse e 39 asuvad kaitsmed-ei leia mitte kohe või on mingi niiskuse viga. Pika jamamise peale ja juhtmeid ja releed togides tuleb pilt ikka ette aga nüüd ei võta starter vedu ei tea mis jama on. Kui süüte sisse sain siis vedades läks esimese meetriga käima aga kui seisma jätsin siis sama jama.
Äkki keegi teab või on sama viga olnud-olen kuulnud, et e 39 pidi elektroonika ikka vahest jamama.
Viimati muutis andu666, 18.12.2007 08:40 48, muudetud 5 korda kokku.
E 39 535
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Lukupõhi on siin ju korduvalt ära mainitud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

lisan veel juurde et auto on seisnud umbes pool aastat
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

ei tea ei tohiks olla süüteluku põhja viga sest kui rooli juures alt vasakult mingist valgest blokist tõmban pistiku välja lähevad armatuuris näidukid tööle ja laseb käivitada kuid praegu ei vea starter ringi ainult plõksib nagu ei saaks massi või ühendust-vaatan massjuhtmed üle veel, aga mis otstarbeks see valge suurem blokk on seda ei tea.
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

akutuli

Postitus Postitas andu666 »

akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

mis see on ja mis funktsioon bmw e39 525i asub roolist vasakul all katte taga valge saksakeelsete kirjadega blokk, on seotud sellega, et kui juhtme pistikust välja tõmbad ja siis armatuuris lähevad näidukid tööle ja laseb käivitada kuid starter ikka plõksib ja ei vea ringi kas äkki mingi immo blokk.
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

vaatasin ka massjuhtmed üle kere ja mootorivahel ning starteri võtsin maha ja ka selle massjuhtme puhastasin ära (oli oksüdeerunud küll)kuid ikka starter ei vea ringi kas AKU nõrk?? niipalju ju ikka peaks vedama et starter ringi käiks? Kuidas saaks ise mingi testriga akut kontrollida või aitaks see kui võtan aku a4 2,8 pealt siis ju ikka peaks toimima? kuigi see aku väiksem aga autode mootorid ju sama suured.
E 39 535
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

No palju võib postitada. Rahune.
Indrek
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

andu666 kirjutas:akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________
krt mida sa sogad ja hämad :lol: mõtle nüüd peaga, ei saa ju olla, et kui aku poolpehme siis sureb moto välja?! Millal ta siis akut laeb? Moto lõpeb ära see pärast, kui aku nii tühi, et enam süüteks vajalikku voolu pole. See mis aku peale paned on täitsa suva ja see, et ühel mehel on suurem ja lõdvem, teisel lühem ja kõvem, pole kah miski ime! ;)
Kui vähegi lugeda viitsid ja oskad ning otsingut kasutad, leiaks ka ilma oma teemata vastuse. Tundub, et sul tegu plussklemmide oksüdeerumisega vaheterminalides, millest üks pagassis(aku juures) ja teine käigukasti juures.
...ja tea, et auto pole hoidmiseks vaid sõitmiseks, siis esineb taolisi vigu vähem. :idea:
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

dantee kirjutas:
andu666 kirjutas:akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________
krt mida sa sogad ja hämad :lol: mõtle nüüd peaga, ei saa ju olla, et kui aku poolpehme siis sureb moto välja?! Millal ta siis akut laeb? Moto lõpeb ära see pärast, kui aku nii tühi, et enam süüteks vajalikku voolu pole. See mis aku peale paned on täitsa suva ja see, et ühel mehel on suurem ja lõdvem, teisel lühem ja kõvem, pole kah miski ime! ;)
Kui vähegi lugeda viitsid ja oskad ning otsingut kasutad, leiaks ka ilma oma teemata vastuse. Tundub, et sul tegu plussklemmide oksüdeerumisega vaheterminalides, millest üks pagassis(aku juures) ja teine käigukasti juures.
...ja tea, et auto pole hoidmiseks vaid sõitmiseks, siis esineb taolisi vigu vähem. :idea:
ok rahu nüüd, arvan ise ka et mootor suri välja sellepärast et ei saanud piisavalt voolu, sest kui mootor töötas (töötab) siis akutuli ka põleb ja kui pöördeid anda siis ikka põleb viga võib olla ka genekas aga vaatan järele
E 39 535
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

mul juba kaks e39 sat ja m]lemal oli nii et kui ostsin siis signa jama oli(immo) ka. Ühel piisas signa kiskudes lahti probleemi lahendada teisel e39 - sal on asi keerulisem kuna Cobra alarm töötab ja originaal jamab :) , nii et arvatavasti on keegi käinud juhtmetega autot käivitamas...
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

no nii üks viga käes võtsin starteri maha, kuid jätsin juhtmed külge ja proovisin käivitada aga starter ikka plõksib kuid ei vea ringi-nüüd starteriga diagnostikasse siis selgub kas starteri viga või immo plokib hoopis starteri ära! aga täna selgub mis saab ja samaaegselt võtsin ka geneka maha lasen ära kontrollida, sest kui sain auto käima siis akutuli põleb ja ei lae ka akut!
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

käidud sai nii starteriga kui ka genekaga diagnostikas ja oh imet küll mõlemad töötavad ülihästi ja ei ole tibagi kulunud kõik suurepärane, nii et ainus viga mis olla saab on kas kaitsmed? halb ühendus kere ja mootori vahel? või siis siin paljuräägitud immobilaiser? ja lisaks sellele ostsin täna ka uue VARTA(Blue dynamic) aku 80-nese käivitusvooluga 720A see peaks kärama küll!
E 39 535
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui immo (tehase oma ma mõtlen) blokib, siis ei tee starter piuksugi. Isegi ei klõpsi. Pealegi, starter kui juba klõpsib, siis on käimaminemiseks kõik eeldused olemas. Sul ei ühenda selle peale aga starteri mootori jõuahelat ära (et ta tööle hakkaks). Loodetavasti hammasratas ise liigub väljapoole? Seega ikka pendiksi probleem vist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

priitv8 kirjutas:Kui immo (tehase oma ma mõtlen) blokib, siis ei tee starter piuksugi. Isegi ei klõpsi. Pealegi, starter kui juba klõpsib, siis on käimaminemiseks kõik eeldused olemas. Sul ei ühenda selle peale aga starteri mootori jõuahelat ära (et ta tööle hakkaks). Loodetavasti hammasratas ise liigub väljapoole? Seega ikka pendiksi probleem vist.
Pendiksi probleem ei saa olla kuna starter kontrolliti ära nii tehniliselt kui ka füüsiliselt-kõik toimib ülihästi ja ka harjad ei ole kulunud üldse ja pendiks ja hammasratas liiguvad ja liigutavad!
E 39 535
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

siis pane mingiksajaks korralik mass mootori ja kere vahele...

Ah jaa tuli meelde-- minu touringul oli siuke pull - et aku juures on selline mehhannilise kaitse moodi nagu suur pistik-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=29
seal nr 17 ja 1 kus kokku käivad- vaata üle. Ükspäev sikutasin väiksema aku välja ja kontaktid olid sellised et kui starterile anda siis kõik kustus mõneks ajaks(täis laetud akuga)

Veel vaata hoolega klemmid üle- mõnel akul on need väiksema läbimõõduga ja nii ongi et käima ei saagi.

Mina tavaliselt sellises olukorras võtan ära käivitamis juhtma starterilt( et ei tekiks mingit tagasivoolu) ja siis süüde sisse ja hea kruvikeeraja vahele- tavaliselt siis saabki aru kus viga on.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Danil523 kirjutas:Ah jaa tuli meelde-- minu touringul oli siuke pull - et aku juures on selline mehhannilise kaitse moodi nagu suur pistik-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=29
seal nr 17 ja 1 kus kokku käivad- vaata üle.
Sa mõtled seda pürotehnilist akuklemmi? Mis koos airbagi(de)ga lahti lendab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

priitv8 kirjutas:
Danil523 kirjutas:Ah jaa tuli meelde-- minu touringul oli siuke pull - et aku juures on selline mehhannilise kaitse moodi nagu suur pistik-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=29
seal nr 17 ja 1 kus kokku käivad- vaata üle.
Sa mõtled seda pürotehnilist akuklemmi? Mis koos airbagi(de)ga lahti lendab?
oligi see viga vist sest kui nüüd uue aku peale panin ja selle akuklemmi sissepoole lükkasin(loksus nii edasi tagasi seal pistiku sees) läks kohe võtmest auto käima (enne muidugi pidin jälle immo blokist (valge blokk rooli kõrval vasakul all) pistiku korraks välja tõmbama ja siis uuesti sisse (nii lähevad näidukid tööle) nüüd siis ainult diagnostikasse
E 39 535
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

no nii teema lukku nüüd sest viga käes oli hoopiski immo viga-aga huvitav küll kuidas masin küll nöörist vedades käima läks?? aga noh nüüd korras väike viga oli tehase ja ka lisa immos!!-see vist tüüpviga e-39 kui väikese kõksu masin saab!
E 39 535
Vasta