E39 528 ei lähe tööle, jama käigukastiga seoses

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

E39 528 ei lähe tööle, jama käigukastiga seoses

Postitus Postitas IvoMei »

tere mul on selline probleem et täna hakkas auto jamama..asi algas sellest et hakkas aku tuli põlema mõtlesin et jätan auto korra seisma ja käivitan uuesti et äkki ajab lihtsalt midagi sassi ja kaob tuli ära..keerasin siis kõrvale parklasse ja hakkasin tagurdama ..ja siis avastasin et tagurpidi käik ei tööta,panin uuesti drive ja see töötas ..auto oli paika aetud ja siis panin parkingu peale ja jätsin seisma..käimapannes lööb kõik tuled armatuuris põlema aga starterit andes ei kippu ega kõppugi..mitte mingit häält ei tee ..ja kellade all näitab kompuuter et drive on sees kuigi tegelikult on kang parkingu peal..milles võib asi olla..olen kuulnud juba varianti et käigukasti juures põhja all on mingi pistik mis võibolla sai seda soolavett mis meie tänavatel on..aga palun andke teada mis ise arvate kellel on kokkupuuteid olnud..mida proovida ja mida mitte...aku klemmid võtsin juba kahel korral pealt ära.
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

ahjaa käigukast on steptronic
Kasutaja avatar
Mart_L
Huviline
Postitusi: 1743
Liitunud: 06.06.2006 19:39 39
Asukoht: Keila/Riisipere

Postitus Postitas Mart_L »

Kindel, et aku on täis :roll: ?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

jah aku on täis..ja arvatavasti ehk pääseb sellega et käigukasti positsiooni lülitiga seoses on mingi kala
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

tagumine käik peaks olema ka siis kui kõik elektroonika on pees.
hoovastiku rike?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

ei tahaks uskuda sest k8ui näiteks lihtsalt parki peale panna siis on nagu parking sees ja neutraali peal vabakäik...mehaaniline pool justkui toimiks
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

siis peaks hoovastik korras olema.
kui häta jääd võib üle diagnostika vea kindlaks teha
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

ma algul vaatan visuaalselt mis seal toimub aga jah kui ei saa aru siis tuleb jah Diagnostikasse tulla
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

nii auto seisab siis hetkel töökoja ees ja kui võimalus siis vaadatakse üle...aga lugedes siin teiste käivitamisprobleeme tekkis korra selline mõte et äkki on ka asi seotud akuga kuna enne seda intsidenti hakkas akutuli armatuuris põlema..aga samas raadio mängib ja signaal töötab normaalse häälega aga starterit keerates ei plõgista isegi..äkki aitaks kui krokodillidega teiselt autolt täkku juurde anda
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

mul sama jama ja vastust ikka ei tea veel aga aretan ise edasi, proovin täna teist akut mis on võetud töötava auto pealt, eks näis
E 39 535
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

lisaks leidsin sellise huvitava teema milles võib viga olla...siis pääseks kergelt http://www.e38.ee/foorum2/viewtopic.php?t=712 aga jah realOEMist ei leidnud seda juppi kus see asub ja milline välja näeb
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

Nii sai siis auto töökojast tagasi probleem ikka püsib...
saime auto tööle otse starterit andes..kuid siiski kast on avariireziimis aga mingit veateadet ette ei löö..ainuke mis on on see et põleb ees aku tuli aga aku on täis ja laadimine on ka korras...

kui auto välja suretada siis ta tööle enam ei lähe kuna auto arvab et tal Drive sees kuigi tegelikult on Parkingu peal...
vaatasin pistikud üle ja need olid kuivad...
tekkis küsimus et kas äkki on mingi kaitse kuskil mis võis läbi minna ja kas käigukastil on eraldi aju ja kus see asub...käigukast peaks ise korras olema (mehaaniline pool) sest kui ta avarii reziimi läheb peaks ta ju laskma autot ikka käivitada.
korra käis ka selline mõte peast läbi et äkki mingi immoga tegu, signa küll ei ole ja immo kohta ma ka kindel pole aga võtmega mingi kala on kuna uste sulgemiseks tuleb päris kaua ca 20 sekundit plõgistada et uksed sulguksid, avanevad esimese korraga ilusti ja pagass samamoodi..

ma loodan et tekst ei ole segane ja palun aidake igasuguse informatsiooniga...diagnosti pole mõtet soovitada kuna sinna ma lähen nagunii aga just tahaks teada mis kergemad võimalused on..ettetänades Ivo Mei
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

ära piina ennast sellega, Patrik teeb selle asja korda tõenäoliselt kiirem kui sa oskad loota.
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Mul siis 525tds ja automaat. kõik toimib 100%( edasi- tagsi d ja r ) kuid sama moodi nagu sul on et võtit keerates ei toimi midagi- kuid otse toimib ilusti. Ei tea mida teha- testin nii kaua- äkki kuskil ühendus või immo... Ühesõnaga kõik toimib kuid võtit keerates ei käivitu...kui aga käivitada otse- kustuvad kõik tuled armatuuris..

Võibolla aga on ühine viga mida lihtsalt saaks likvideerida(teatud kaitse- releed äkki mudeli probleem et kuskil juhe rebeneb pooleks)..

kui sul midagi hakkab looma siis huviga loeks - äkki mul ka saaks inimväärselt veast lahti...
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

eks kui asja saab siis annan teada. aga seda alles 2 nädala pärast kuna mind pole eestis..täna võtsin ööseks akuklemmid maha..eks hommikul paistab mis muutub, kui muutub
Kasutaja avatar
andu666
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 20.06.2006 08:36 34
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andu666 »

ma hakkan ka ise arvama et minu masinal viga immos, sest see valge blokk rooli all vasakul on vist immo, kui pistik korraks välja tõmmata ja uuesti sisse siis hakkavad kellad ja armatuuris näidukid tööle aga starter ikka plõksib. Aga noh otsin edasi või oskab keegi Tartus soovitada soodsat kohta kus korda saaks DIA väga kirves!
E 39 535
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

aa siis veel selline loll kysimus (ise alles bemaritega vägagi algaja tehniliselt poolelt) kas siis kui näiteks see viga saab kõrvaldatud kas siis tuleb kast ise avariireziimist välja ?
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

Tekkis veel selline küsimus targematele et kuna ise kahtlustan et probleem ei ole kastis eneses vaid selle elektrisüsteemis siis tahaks teada kus asub käigukasti aju ja kuidas sellele ligi pääseb..mis asjad peab eemaldama ..tahaks seal ühendused üle vaadata.Ja kuidas saab käigukastile pealtpoolt ligi..
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

nii- endal probleem lahenes sellega et immo(originaa) ei töötanud õieti(rooli all valge karp) - nüüd siis käivitub
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

palun räägi täpsemalt kuidas ja mis su autol ära tehti ...ettetänades Ivo Mei
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

IvoMei kirjutas:palun räägi täpsemalt kuidas ja mis su autol ära tehti ...ettetänades Ivo Mei
Kui auto sain( auto oli laksuga)tegin ta enamvähem liikuvaks- siis ei reageerinud aga võtmele(süüde ilusti sees kuid starterile ei jõudnud midagi) . kruvikeeraja vahele- pendiksile ja süüde sisse(võtsin igaksuhuks maha pendiksil väiksed mustad juhtmed) siis käivitus ilusti...


Skeemi ja testri abiga leidsin starterilt ja võtmelt minevad juhtmed( need on kaks musta juhet mis lähevad valgesse plokki)
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/e39new/index.htm

Kuna ei taha iga kord kruvikeerajaga starterit piinata- siis ühendasin sinna vahele relee ja ka kaitsmed igaksjuhuks.

See valge plokk hetkel tuas ja hakkan teda testima ja skeemi abil vahetama osi(üks takisti oli lahti )

Tahaks ikka narmaalselt saada kõik tööle. Kuid esialgu tundub ok.
http://www.madi-auto.ru/wds/zi_images/G_116068.png
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

tekkis veel selline küsimus et kuna ta alguses lõi aku tule põlema aga laadimine on olemas..kas äkki võib asi akus olla..Peal on bmw originaal aku ja ma arvan et see on sellest ajast kui auto tehasest tuli sest hooldusraamatus aku vahetuse kohta küll midagi kirjas ei ole..aga teisalt kui aku omadega surnud kas ta sellest võib kasti ka avariireziimi lüüa...sest mittemingit veadeadet ega märki ta põlema ei löönud..kas tasuks proovida teise akuga või siis akule täkku juurde anda..
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

Nii lisaksin siis veel sellise küsimuse neile kes akudest jagavad..mul muidu autol tuled põlevad ilusti ja musa ka mängib aga starter ei tee ühtegi häält..uurisin siis akut ja see on originaal aku mis on paigaldatud 2003 aasta septembris...aku illuminaator näitab mulle musta värvi mis peaks tähendama et aku on ikkagi tühi..pole kellegilt hetkel võtta ka vastavate parameetritega akut proovimiseks..kas võib olla et aku elupäevad lõppesid nii järsku ja muuks võhma jätkub aga käivitamiseks mitte
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

soovitan võtta esialgu (osta või laenata ) Akulaadija ja laadida aku max tasemele- siis aku autosse ja proovida.

Ja nagu praktika näitab on uuemate bmw dele täkku andmine mõttetu - kuna sellele on vaja meeletus koguses stardivoolu - selliseid juhtmeid ja ühendusi vähemalt minul pole olnud- sa võid ühendada kuid kasu pole...

Lae ikka aku ära siis ehk midagi hakkab toimima.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ivomei,
Viimati muutis patrik, 03.12.2007 09:36 08, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

saaks keegi ehk mulle realOEMi abi kasutades näidata kus asub õlitaseme andur ja kas kaitse nr 15 on pagassis või kindalaekas
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

...
Viimati muutis patrik, 03.12.2007 09:38 03, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

Palun vabandust Patrik..leidsin kaitsme üles ja läbi ta ongi..ja kui ma nüüd selle anduri ära vahetan siis on auto jälle korras või ?? Aga suured suured tänud Patrikule vähemalt midagi hakkab hargnema
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

..
Viimati muutis patrik, 03.12.2007 09:37 02, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

...
Viimati muutis patrik, 03.12.2007 09:37 33, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta