Turbodiisli kaane probleemide pahendamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Turbodiisli kaane probleemide pahendamine

Postitus Postitas margsu »

vabandage kui see teema valesti tehtud, kuid selle teema tegemise ajendiks on siin olevad inimesed, kes ei tea kuidas TD kaane probleeme kõrvaldada. kõik see järgnev jutt minu enda kogemus. kui on TD kaanega probleem, siis enamasti selleks, et kaan on praguline. kui kaan maha võtta, siis üldjuhul on neid pragusid kohe näha ja nad on enamasti kahe klapi vahel. enamasti on siin kahjuks levinud arusaam, et kui kaane maha võtame ning see on korras, siis ei ole vaja kaant lihvida ega midagi. jummala valesti panete. kui võtta 6 silindriline kaan maha, siis on esimene asi enne peale panekut kaan alt ära lihvida ja ka nukaliin sirgeks teha. esimene kord kui kaane maha võtsin tegin seda kõike ja masin liikus ilusti. siis tuli teine kaane mahavõtmise kord peale ja kuna enam pappi ei olnud, siis ei lihvinud ma kaant ja juhtus järgnev. esiteks hakkas jahutusvedelik kaduma õnneks mitte õli sekka. siis kui seda vähe oli juba ja õhku piisavalt sees, siis tuli see kohe ilusa peene joaga kaane tuhendi vahelt välja. ja 20 000 km hiljem ühel ilusal päeval kui tööle sõitsin lõpetas nukkvõll lepingu ja läks pooleks. seega kui tahate odavlt hakkama saada, siis tuleb kindlasti kaant lihvida ja seda mitte põlve otsas vaid ikka töökojas, kus saab ka nuka liini sirgeks ajada.
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

Kohtades kus muidu plokikaane tihendi vahetust tehakse on enamasti lihvimiseks vastav tehnika (või kudias iganes seda tehakse?) olemas? Ma ühest kohast küsisin siis öeldi üldse, et kui lihvida vaja siis tuleb kaas ise vahepeal kuskile kolmandasse kohta viia :shock: ,nii ongi tavaliselt? Mul pole küll diisel auto, aga küsimus vast sobib teemasse siiski. Tahaks millalgi tartus lasta selle asja ära teha aga pole üldse mitte sobivat kohta silma jäänd :|
Kasutaja avatar
Joonas530
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2005 10:18 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Joonas530 »

Kuna töötan ise auto remondi firmas, siis võin kinnitada ja soojalt soovitada, et plokikaane peab ALATI laskma ära lihvida ükskõik kui kaua on möödunud eelmisest lahti võtmisest. Muidugi on soovitatav ka kaan survestada vältimaks hilisemaid komplikatsioone. Ise laseme samuti survestamist ja lihvimist teha mujal kuna puudub õige tehnika ja oskused.
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

üldjuhul ei ole tavalises töökojas võimalusi kaant lihvida. võib jah alt vana vene meetodiga asja teha. suur sirge käiakivi ja anna minna ning vahepeal kontrolli sirge latiga. kuid nukaliini selliste meetmetega sirgeks ei saa. ma isegi ei ole näinud seda masinat millega seda tehakse, kuid usaldan mehi kes seda teevad. et kui öeldakse et teevad küll nad siis ka teevad seda.
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Võin siia veel juurde lisada,et rida 6 kaaned lähevad kõveraks just maha võttes ja see pole ainult diisli mure.Kuna kaan nii pikk(sellepärast ei kannata ka kuuma)ja ilma lihvimata kaant peale panna on sulaselge lollus.Tartus muideks lihvib kaani selline firma nagu Astromoto.Olen seal ise lasnud teha ja töö on väga hea.
Viimati muutis rax1, 19.11.2007 18:05 36, muudetud 1 kord kokku.
BMW 530 d
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

kõverus tekkis mu kaanes pihustipoolses otsas. võttis selle serva lainetama ja ma ei tahaks uskuda, et kui mul lihviti nuka liin kõveraks et siis oleks mul nukk 50 000 km kõveras liinis vastu pidanud. teiseks ega tehase kirjanduses ei praktiseerita kaane remonte vaid kaane vahetust. et pannakse ikka uus kaan peale.
Vasta