3,0d sobivus 4,4 asemele
3,0d sobivus 4,4 asemele
Nii, ärge mind kohe hukka mõistke vaid avaldage arvamust.
Kunaolen üritanud müüa oma autot juba pikemat aega, aga huvilisi suht vähe, nu põhjus suht arusaadav ja päris poolmuidu ei tahaks masinat kah mingile autoärile ära "kinkida", et maksta peale 130000 ja saada vastu mingi umbes 200000 maksev auto ja tontteab mis olukorras see veel on ja et see heasse korda viia läheb veel omajagu maksma. Ideaalsi sõidakski ringi samasuguse autoga, nagu mul praegu, aga PEAKS olema diisel. Sest on tekkinud pere ja sellega seonduvatel põhjustel peaks raha paigutama mujale kui Statoili.
kunagi sa ühel Voyageril bensukas vahetatud diisli vastu ja see oli suht lihtne ettevõtmine ja kuna kõiksugu romulad on täis diisel BMWsid siis 142kw mootori leidmine ei tohiks teab mis probleem olla ja sellega seoses tekkis mõte, et kui võimatu või võimalik on teostada minu 540l mootorivahetus? Just mõtlen elektroonilist poolt, et kas auto, käigukast ja elektroonika oleks võimalik koos tööle panna?
Igatahes head vastused teretulnud, sest siis saaks endale väga hea auto ja vähmalt tean mis sellega tetud ja mida vaja teha.
Ärge olge kitsid vastama, kun atean, et siin mehi, kes suudavad anda väea head abi
Ettetändaes....
Kunaolen üritanud müüa oma autot juba pikemat aega, aga huvilisi suht vähe, nu põhjus suht arusaadav ja päris poolmuidu ei tahaks masinat kah mingile autoärile ära "kinkida", et maksta peale 130000 ja saada vastu mingi umbes 200000 maksev auto ja tontteab mis olukorras see veel on ja et see heasse korda viia läheb veel omajagu maksma. Ideaalsi sõidakski ringi samasuguse autoga, nagu mul praegu, aga PEAKS olema diisel. Sest on tekkinud pere ja sellega seonduvatel põhjustel peaks raha paigutama mujale kui Statoili.
kunagi sa ühel Voyageril bensukas vahetatud diisli vastu ja see oli suht lihtne ettevõtmine ja kuna kõiksugu romulad on täis diisel BMWsid siis 142kw mootori leidmine ei tohiks teab mis probleem olla ja sellega seoses tekkis mõte, et kui võimatu või võimalik on teostada minu 540l mootorivahetus? Just mõtlen elektroonilist poolt, et kas auto, käigukast ja elektroonika oleks võimalik koos tööle panna?
Igatahes head vastused teretulnud, sest siis saaks endale väga hea auto ja vähmalt tean mis sellega tetud ja mida vaja teha.
Ärge olge kitsid vastama, kun atean, et siin mehi, kes suudavad anda väea head abi
Ettetändaes....
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Odavam on nelja koma neljaga edasi sõita. Praktiliselt on sul vaja teist doonorit kõrvale ja odavalt seda küll ei saa.
Lisaks kõigele hunnik peavalu ja kulunud närve.
Osta parem uus auto sellisest kohast kes su vana auto endale ostab. UMist näiteks.
Lisaks kõigele hunnik peavalu ja kulunud närve.
Osta parem uus auto sellisest kohast kes su vana auto endale ostab. UMist näiteks.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kunagi olin valmis enda e28 le (520i) le asetama 2.4 td mootori kuid asi jäi ära kuna oli vaja vahetada liiga palju osi(alustades tagasillast- poolossid, difer, kardaan, kast, käpad, padjad, paagid, tahhokad, spido, aku, jne.... siiis asi jäi tegemada--- lihtsalt soetasin endale e34 524td ja siia maani sõidan , e28 müüsin eelmine talv maha....
Kuna hetkel oman hea kogemuse e39 elektroonikast(525tds) SIIS EI SOOVITA SEAL JUHTMETE KALLAL MIDAGI ÜHENDADA........ ühesõnaga on seal kõi läbi kompuutri --- Näiteks kui mingi andur ei ühti siis auto ei liigu, või kui vale signaal siis ei hakka näitam kompuutris mitte sittagi(km, kiirused, paaginivood,jne...)
Ja kuna arvatavasti on sul mingi peale 98a auto siis seal on elektroonikat 1.5 k rohkem kui vaadata http://www.madi-auto.ru/wds/ru/ seal olevaid skeeme.... Nii et vaata skeeme ja loe kokku palju on erinevaid juhtmeid ja andureid , osi, muid junne ah jah-- üks andur või selletaoline asi maksab 500eeku miinimum....
Tehniliselt ümber tõsta on võimalik kuid elektrooniliselt mitte( vähemalt mina arvan nii) seda võis teha mingi e28 ga või äärmisel juhul elektrilisadeta e34-ga
Kui aga isegi saad valmis siis ikka on pärast nähe et mõni funktsioon ei funka.
Kuna hetkel oman hea kogemuse e39 elektroonikast(525tds) SIIS EI SOOVITA SEAL JUHTMETE KALLAL MIDAGI ÜHENDADA........ ühesõnaga on seal kõi läbi kompuutri --- Näiteks kui mingi andur ei ühti siis auto ei liigu, või kui vale signaal siis ei hakka näitam kompuutris mitte sittagi(km, kiirused, paaginivood,jne...)
Ja kuna arvatavasti on sul mingi peale 98a auto siis seal on elektroonikat 1.5 k rohkem kui vaadata http://www.madi-auto.ru/wds/ru/ seal olevaid skeeme.... Nii et vaata skeeme ja loe kokku palju on erinevaid juhtmeid ja andureid , osi, muid junne ah jah-- üks andur või selletaoline asi maksab 500eeku miinimum....
Tehniliselt ümber tõsta on võimalik kuid elektrooniliselt mitte( vähemalt mina arvan nii) seda võis teha mingi e28 ga või äärmisel juhul elektrilisadeta e34-ga
Kui aga isegi saad valmis siis ikka on pärast nähe et mõni funktsioon ei funka.