Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure selline, et autol (93a e34 sedaan) on allolevad vedrud maru kahtlased. Auto nina on maru kõrgel ja tagumine osa väga maadligi. Eelmine omanik (tuttav mul) vahetas vedrud ära kunagi eelmise aasta sügisel seega vedrud pole ära vajunud vaid arvatavsti on all valed vedrud.
Endal plaanis uued vedrud osta.
Seega oleks soov praegused vedrud müüki panna kuid ei tea millisele konkreetsele autole vedrud sobivad ja tahaks teada et kas ainuüksi vedrude järgi on võimalik teha selgeks sobivust konkreetsele mudelile ?
ei pruugi olla valed vedrud!
mulvahetati kah ära ning taguots jäi samuti ikka suht madalaks.
kui tahad kõrgemaks saada taguotsa, pane touringu vedrud või siis vahetükid, et tõsta taguotsa ( või mõlemad)
E34 ongi selline originaal konditsioonis, et esiots kõrge ja tagumik vähe madalamal kui võrrelda auto koopaservaga neid. Ja kui taguots kohe eriti madal tundub, siis võivad sul täitsa vabalt tagumised amordid läbi olla!
kusjuures see tagumine ots mind niiväga ei häirigi kuid rohkem ajab närvi see esimene ots
vaatan avatarilt su auto nina Rain530...sul täitsa norm kõrgusega see esiots, mu oma on ikka, rehvi ja koopaserva vahet võrreldes, enam kui 2 korda kõrgem
ermicas kirjutas:kusjuures see tagumine ots mind niiväga ei häirigi kuid rohkem ajab närvi see esimene ots
vaatan avatarilt su auto nina Rain530...sul täitsa norm kõrgusega see esiots, mu oma on ikka, rehvi ja koopaserva vahet võrreldes, enam kui 2 korda kõrgem
ermicas kirjutas:kusjuures see tagumine ots mind niiväga ei häirigi kuid rohkem ajab närvi see esimene ots
vaatan avatarilt su auto nina Rain530...sul täitsa norm kõrgusega see esiots, mu oma on ikka, rehvi ja koopaserva vahet võrreldes, enam kui 2 korda kõrgem
Rain530'il ees ka 30-35 madaldus minu teada
madaldust jah ees 30mm ja maasturi efekt on kadunud.
AARE530 kirjutas:Kui ma ei eksi, siis Raini omal, samuti nagu minu omal on taga E39 originaalvedrud.
Esiotsa madalduse kohta just Rain ka mainis
Tegelikult sai ostetud terve ring madaldust nii ette kui taha 30mm, kuid otsustasin tagant madalduse ära võtta ja asemele panna täiesti uued originaal vedrud. Seega madaldus minu autol ainult ees 30mm.
Mul eelmisel E34-l samamoodi niimoodi oli,et esiots võrreldes tagaotsa originaalis palju kõrgem.
Eks E34-l ongi nii.Plaanis oli ka ette madaldus panna ,aga töö jäi tegemata ja auto maha müüdud,aga uus E34,mis tulemas,siis vaatab,mis tollega saab .Ilmselt lähevad vedrud ette alla,et välimus oleks ilusam ja pilkupüüdvam
Olari525 kirjutas:ma panin enda autole taha vahetükid ja nüüd pilt ikka palju ilusam
ennem vaadates oli selleline tunne, nagu pagasnik oleks kartulikotte täis
Parem ikka uued vedrud , vahetükkidega juu vedru töö väiksem
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy
kuskil seda kindlasti lahatud aga kui juba siin on sellest juttu, siis esitan ühe küsimuse, et kui panen ette madaldusvedru, kas siis peab amordid ka ära vahetama ? või keerab see pikapeale amordid per*e
küsin seepärast, et amorte ei tahaks vahetada, kuna just sai uued alla pandud.
aitäh!
Viimati muutis MuiduMees, 01.10.2007 22:11 13, muudetud 3 korda kokku.
Olari525 kirjutas:ma panin enda autole taha vahetükid ja nüüd pilt ikka palju ilusam
ennem vaadates oli selleline tunne, nagu pagasnik oleks kartulikotte täis
Parem ikka uued vedrud , vahetükkidega juu vedru töö väiksem
ma olen sellega sõitnud pea aasta ja minu meelest pole neil midagi
auto liigub ikka nii nagu vaja
see vahejupp tõstis kuskil 4-5cm.
MuiduMees kirjutas:kuskil seda kindlasti lahatud aga kui juba siin on sellest juttu, siis esitan ühe küsimuse, et kui panen ette madaldusvedru, kas siis peab amordid ka ära vahetama ? või keerab see pikapeale amordid per*e
küsin seepärast, et amorte ei tahaks vahetada, kuna just sai uued alla pandud.
aitäh!
mul oleks ka targematele sama küsimus, et kas ette on mõttekas panna ainult madaldus ning jätta originaal amordid kuna endal täpselt sama, et just hiljuti sai alla pandud uued amordid
ja kas madaldusvedrusid üleüldse müüakse ette ja taha eraldi või peab ikka kogu komplekti ostma?
Kuni 30mm madalduse puhul peaks ka tavaamort toimima. Aga mis puutub sellesse, kas müüakse ka eraldi-kuulnud küll ei ole Kogu komplekt vedrusid on võimalik kätte saada alates mingi 1600 kroonist.