E34 elektriakna töötsüklid
E34 elektriakna töötsüklid
Nimelt küsimus siis selline, et mul on esimesed el aknad. juhipoolne on kaheastmeline. st: korraks klõps - sõidab alla ise. korraks klõps, - sõidab üles ise
kõrvalistujapoolne peaks ka olema kaheastmeline. korraks klõps - sõidab alla ise.
üles aga enam ei lähe. ja kui juhipoolne panna ise üles sõitma siis korraks kõrvalistuja oma vajutada katkestab juhipoolse automaatliikumise.
kas see ongi nii mõeldud, või on midagi peetis. kui ja siis misasi?
kõrvalistujapoolne peaks ka olema kaheastmeline. korraks klõps - sõidab alla ise.
üles aga enam ei lähe. ja kui juhipoolne panna ise üles sõitma siis korraks kõrvalistuja oma vajutada katkestab juhipoolse automaatliikumise.
kas see ongi nii mõeldud, või on midagi peetis. kui ja siis misasi?
E34 525 tds - müüdud
Pealkiri korda !!!
Palun tutvuda selle teemaga ja paranda pealkiri: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10304
Muidu läheb teema kustutamisele!
Palun tutvuda selle teemaga ja paranda pealkiri: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10304
Muidu läheb teema kustutamisele!
Mercedes EQS 450+ 2022
Kulge, mida see pisike nupp seal keskel teeb? "Deaktiveerib" tagauste küljes olevad klaasilülitid? A'la lastelukk?
http://www.teilemann.de/images/showimag ... 321A&io=XL
http://www.teilemann.de/images/showimag ... 321A&io=XL
http://www.ristle.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
- trummar
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 27.05.2006 10:50 44
- Asukoht: Päälinn, vahel ka Mulgimaal
- Kontakt:
Kui see sisse vajutatud, siis tagaustel olevad aknalülitid ei tööta jah.wax kirjutas:Kulge, mida see pisike nupp seal keskel teeb? "Deaktiveerib" tagauste küljes olevad klaasilülitid? A'la lastelukk?
http://www.teilemann.de/images/showimag ... 321A&io=XL
Minu mäletamist mööda oli E34-l tõesti ka nii, et teise akna nupule vajutamine ühe liikumise ajal peatas selle. Igal juhul ei saa kõiki aknaid korraga liigutada. Seetõttu pani ka alarm neid automaatselt kinni ühekaupa.
Mina Sinu asemel oma pead sellega rohkem ei vaevaks.
Peaasi, et aknad kõik käivad elektriga kinni/lahti, kõik lähevad ühe vajutusega alla välja ja juhioma ka kinni. Rohkem E34 akende mehhanismil võlusid ei ole.
Mina Sinu asemel oma pead sellega rohkem ei vaevaks.
Peaasi, et aknad kõik käivad elektriga kinni/lahti, kõik lähevad ühe vajutusega alla välja ja juhioma ka kinni. Rohkem E34 akende mehhanismil võlusid ei ole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu E34-l nt läheb ainult juhiaken 1 nupuvajutusega nii kinni kui lahti, kaassõitja oma liigutamiseks suvalises suunas peab nuppu pidevalt all hoidma. Kui juhiakna liikumise ajal korra kaassõitja akna nuppu vajutada, siis jääb juhiaken seisma.
Kas annab kaassõitja aknale lisada seda funktsiooni, et see käiks 1 nupuvajutusega nii kinni kui lahti? Kas annab sellist funktsiooni lisada ka nt el. katuseluugile?
Tõnu
Sinu jutust ma loen välja, et kaassõitja aknaga on mul midagi valesti, kuna see ei lähe lahti 1 nupuvajutusega? Või on minu autol lihtsalt mingi x-option BMW kilomeetripikkuses lisade nimekirjas?Peaasi, et aknad kõik käivad elektriga kinni/lahti, kõik lähevad ühe vajutusega alla välja ja juhioma ka kinni. Rohkem E34 akende mehhanismil võlusid ei ole.
Kas annab kaassõitja aknale lisada seda funktsiooni, et see käiks 1 nupuvajutusega nii kinni kui lahti? Kas annab sellist funktsiooni lisada ka nt el. katuseluugile?
Tõnu
Driven by goa
Nii, vaatasin raamatust järgi. Kordan siis üle:
tehase poolt saab ühe vajutusega lahti kõik aknad (akna liikumise ajal sama klahvi vajutamine peatab liikumise).
ühe vajutusega kinni saab ainult juhiakent.
Seda eeldusel, et autol on euroopa või USA versiooni GrundModul alates mudeliaastast '92 (s.t. al 09/91). Vanemal GM-l on komfortfunktsioon ainult juhiaknal ja suvalise aknalüliti vajutus peatab juhiakna liikumise.
Põhjamaade (soome/rootsi) variandil on akende komfortfunktsioon üldse blokeeritud, austraalia versioonil lubatud ainult juhiaknal.
Katuseluugil on komfortfunktsioon ainult horisontaalsuunal (kinni ja lahti). Suvalise aknalüliti vajutamine katkestab selle. Kergitamise suunal komforti ei ole.
Loodan, et sai selgemaks.
tehase poolt saab ühe vajutusega lahti kõik aknad (akna liikumise ajal sama klahvi vajutamine peatab liikumise).
ühe vajutusega kinni saab ainult juhiakent.
Seda eeldusel, et autol on euroopa või USA versiooni GrundModul alates mudeliaastast '92 (s.t. al 09/91). Vanemal GM-l on komfortfunktsioon ainult juhiaknal ja suvalise aknalüliti vajutus peatab juhiakna liikumise.
Põhjamaade (soome/rootsi) variandil on akende komfortfunktsioon üldse blokeeritud, austraalia versioonil lubatud ainult juhiaknal.
Katuseluugil on komfortfunktsioon ainult horisontaalsuunal (kinni ja lahti). Suvalise aknalüliti vajutamine katkestab selle. Kergitamise suunal komforti ei ole.
Loodan, et sai selgemaks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!