E34 525 tds 94a pumba tihendite vahetus?
E34 525 tds 94a pumba tihendite vahetus?
Kust saab tihendite remondikomplekti ja kui keeruline on nende vahetus kui palju umbes maksab?
tänud ette
tänud ette
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Sellega on nii, et ühte-kahte tihendit pole mõtet vahetada, kuna varsti hakkavad ka muud läbi laskma ja viimasena pumbaotsa tihend (kütus jookseb õlisüüseemi).
Tihendid on targem lasta vahetada kellegi pädeva inimese juures, muidub võib asi hiljem jamaks minna.
Üks hea koht asub männikul, puumarketi vastas.
Tihendid on targem lasta vahetada kellegi pädeva inimese juures, muidub võib asi hiljem jamaks minna.
Üks hea koht asub männikul, puumarketi vastas.
Mercedes EQS 450+ 2022
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 23.03.2006 00:28 56
- Asukoht: Paplite pst. 13 Tallinn
- Kontakt:
Seda tööd poolikult teha ei tasu. Kui kaane vahelt jookseb siis näiteks kaanetihendid vahetada sest kui üks tihend jookseb on nad kõik väsind ja varsti jookseb teisest kohast. Pump tuleb maha võtta ja kõik tihendid vahetada. Kuna seda tööd viimasel ajal palju olnud siis saab öelda kindla hinna.
2695 krooni koos tihendikomplekti ja kaelustihendiga.
Täpsemalt http://www.diislikeskus.ee/pumbatihenditevahetus.html
2695 krooni koos tihendikomplekti ja kaelustihendiga.
Täpsemalt http://www.diislikeskus.ee/pumbatihenditevahetus.html
Kuido Kuul 55673701
mul tilgub just tagumise otsa kas neljanda või viienda silindri kütusetoru juurest. kui pump maha võtta ja tagant need lühikesed torud ära keerata kas saab kohe tihenditele ligi või on asi keerulisem? kaane ja otsatihendi jätaks esialgu vana. kuna pumba pea suht kehva siis lükaks vahetust lihtsalt veits edasi.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
Kas on võimalik saada ühte tihendit 93 a 525 tds kõrgsurvepumbale, mitte tervet tihenditekomplekti ja kas on võimaliks ülevaltpoolt teine tihend pumbal vahetada ära kodus? Teie siin ütlete kõik jälle kohe, et osta terve tihendikomplekt a la 2500 ja lase vahetada spetsialistidel, kuid minu rahakott ei kannata hetkel sellist ettevõtmist ja tahaks asja ise ära teha. Hiljem võin lasta teha pumbale kap remondi, kuid hetkel vaja sõita ja tööl käia. Et siis kõrgsurvepumbal ülevaltpoolt vaadates teine suurem tihend vajaks vahetust, esimese ehk siis kohe kaane alt ei immitse midagi. Kui keeran tähikpoldid (4 tk) lahti, kas peab ettevaatlikult laiali võtma pumba, et on nagu kohe kukkumas sealt midagi jne? Vell mingeid tarkasid/vajalikke tähelepanekuid selle töö puhul? Pump ise jääks külge, kuid peaaegu keskelt siis teeks ta lahti ja vahetaks tihendi.
Tänan tähelepanu eest,
abile lootes.
Tänan tähelepanu eest,
abile lootes.
mulle tundub et tuleb aga ise ette võtta ja kui kanni läheb siis asjatundjatele viia. siiani on enamus asju õnnestunud ja selle pealt kõvasti raha kokku hoitud. ja nagu viimane pärnu reis näitas ega igal "spetsialistil" ei saa ka lasta ikka autot parandada parem tee ise
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
Kui sa lootsid kaane umbes peale visata ja masina käima saada, siis ikka nii lihtsalt selle asjaga ei saa. Et masin kõrva järgi normaalselt käima saada, siis tuleb ikka aega ja kannatust väheke varuda, ka väga väike liigutus muudab masina töö hoopis teiseks ja kuis sul jäi ta nüüd täitsa radika poolsesse asendisse, siis ta ei pruugigi käima minna.
525 TDS´a EXECUTIVE
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
nii ongi, nihutasin maksimum pool millimeetrit kaant salongi poole ja läks kohe käima, kuid võimsust on ikka väga vähe. Kas nihutada veel või on variant, et sassi läksid äkki need peenikesed voolikud, mis üks läheb sisselaskekollektori külge ja teine seal veel mingi peenike (turborõhk vms) ja äkki nüüd turbo ei tööta.
ei usu et voolikutes viga sest pumba kaane asendist oleneb võimsus ka minuteada vähemalt. voolikud lähvad minul vähemalt nii et see mis tuleb mootori mingi klapi küljest see läheb vasakpoolse elektrilise klapi külge ja teine mis kollektori küljest see läheb parempoolse külge(küljepealt vaadates) soovitan sul veel kaant liigutada aga sellel pidi juba 1/10 mm mõjuma nii et suht raske ise paika saada lihtsam on viia kuhugi kus paika pannakse. Anna ikka teada kui korda saad. ise üritan ka lähiajal vahetama hakata oma tihendeid.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Päris täpseks muidugi ise ei saa, aga masina saab liikuma küll. Minu teada muudab kaane liigutamine küttekogust, kui on liiga ees, ei tööta masin ja liiga palju taha poole liigutades hakkab koledasti tahmama ja pöörded ei tule kohe lõpuni maha vaid kuidagi uimaselt ja jupi kaupa. Ise viimati liigutasin mingi kuus seitse korda, et saaks rahuldava tulemuse.
525 TDS´a EXECUTIVE
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18.07.2007 08:22 10
nihutasin pumbakaant armatuuri poole ja siis läksid pöörded päris kõrgeks ja mootor hakkas hüppama, siis nihutasin tagasi, kuid siis jälle võimu väha, see on tõesti kümnendikmillimeetrite mäng, kuid vaatasin, et annab nihutada pumbakaant ka üles-alla, mismoodi see veel pööretele mõjuda võib ja võimsusele? Ja kas on mingi võimalus kontrollida, kas turbo töötab ja annab autole lisavõimsust ikka?
Võib saada, aga võib ka juhtuda, et tuleb vahetada aju.skiev kirjutas:oleks selline küsimus et kui võtta pumbakaas pumbalt mille nr on teine mis autol oleval pumbal kas on võimalus et auto saab norm käima?????
Äkki on kellelgi kogemusi.
Olen sellist asja teinud ja on nii ja naa olnud.
Mercedes EQS 450+ 2022