E34 88a 525i läheb kuumaks
E34 88a 525i läheb kuumaks
tere.selline mure siis,et mootor hakkas liiga soojaks minema.vahetasin ära veepumba ja termostaadi sai õhutatud ka korralikult.aga see ei aidanud,räägiti mulle siis sellist asja et selle radika tiiviku sees pidi olema mingi süsteem et kui veepump kuumaks läheb siis paneb see süsteem selle tiiviku kiiremini käima kas see vastab ka tõele ,,,,ja veel see kopsik kus sees un termostaat seal küljes on 2 andurit üks neist on tempi oma aga teine???? sorri kui lollid küsimused aga kange tahtmine on selle koha pealt targemaks saada
Eeldatavasti mul siis sama jama?Roland325 kirjutas:Kas läheb soojaks sõidu ajal või kohapeal seistes käiva mootoriga? Kui sõitmise ajal on normaalne aga kohapeal kipub kuumaks minema siis on jah temosiduris asi!
Talvel polnud probleemi aga nüüd kipub ummikus passides temp üle normi minema.
Suht juhe on suvel soendus põhjas sõita.
Bmw E46 330D
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
ma pakuks, et termosidur ventikal väsinud ja ei keeruta piisavalt ventikat ringi. proovi nii, et tõmbad kas traadi või mingi muu asjaga ventika jäigalt siduri külge. kui siis kah keema kipub minema on viga milleski muus.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Laiali ei lenda?hanzvonkazak kirjutas:ma pakuks, et termosidur ventikal väsinud ja ei keeruta piisavalt ventikat ringi. proovi nii, et tõmbad kas traadi või mingi muu asjaga ventika jäigalt siduri külge. kui siis kah keema kipub minema on viga milleski muus.
Kunagi vaz 2101-hel lendas tiivik läbi aku , kuna se oli jäigalt ühendatu.
Bmw E46 330D
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
noo isa e28 pole veel radikasse lennanud, kuigi mingi aeg peale jäigaks tegemist tuli paras loks sisse küll. niiet krt seda teab mis võib juhtuda.sips kirjutas:Laiali ei lenda?hanzvonkazak kirjutas:ma pakuks, et termosidur ventikal väsinud ja ei keeruta piisavalt ventikat ringi. proovi nii, et tõmbad kas traadi või mingi muu asjaga ventika jäigalt siduri külge. kui siis kah keema kipub minema on viga milleski muus.
Kunagi vaz 2101-hel lendas tiivik läbi aku , kuna se oli jäigalt ühendatu.
ja ikkagi ajutine variant.
Ei pruugi ollasips kirjutas:Kas termosidur on läbi kui:
1) tuuri andes käib vent ikka samakiirelt edasi ?
2) käega saab vabalt seisma panna ?
Sidur tuleb pööretega ainult mingiks ajaks kaasa, siis hakkab uuesti libisema
Kontrollida saad nii:
Aja mootor töötemperatuurini
Hoia ca 2000 rpm
Kui tembi osuti hakkab üle normi minema, peaks sidur haakuma ja tembi alla kiskuma
Samal ajal on kuulda, kuidas ventikas hakkab "mühisema" ja on tunda, et puhub tugevalt
Muidugi pead enne katsuma, kas radika mõlemad voolikud on ühtemoodi tulised st. vedelik käib läbi
Samuti võib puuduv tuulekoda takistada termosiduri soojaks minemist
aga kui mul läheb nii sõitmise kui seismise (või ma ei tea täpselt kas ta seistes ka kuumaks läheb, aga vähemalt seistes jahtuma ka ei hakka) peal hästi kiirelt ja väga kuumaks mootor siis on vist veepump saba andnud?
termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?
on kellelgi ideid
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?
on kellelgi ideid
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
Kui termosidur "tööle hakkab" , siis on kuulda/tunda ventika ulgumist.darklight kirjutas:aga kui mul läheb nii sõitmise kui seismise (või ma ei tea täpselt kas ta seistes ka kuumaks läheb, aga vähemalt seistes jahtuma ka ei hakka) peal hästi kiirelt ja väga kuumaks mootor siis on vist veepump saba andnud?
termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?
on kellelgi ideid
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
Bmw E46 330D
kohe mitte ei ole.. pigem just seal tempi üles tõmbaski kuigi ma väga vaikselt sõita püüdsin. nii et termosiduri probleemi võib vist välistada?truumu kirjutas:Maanteel peaks temp ka ilma termosidurita normis olema
ei mingeid uusi ega kõrvalisi helisidsips kirjutas:Kui termosidur "tööle hakkab" , siis on kuulda/tunda ventika ulgumist.darklight kirjutas:aga kui mul läheb nii sõitmise kui seismise (või ma ei tea täpselt kas ta seistes ka kuumaks läheb, aga vähemalt seistes jahtuma ka ei hakka) peal hästi kiirelt ja väga kuumaks mootor siis on vist veepump saba andnud?
termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?
on kellelgi ideid
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
kas nende sümptomite järgi võiks oletada, et kui ma veepumba ja termostaadi vahetan, siis on korras?