E34 taga paremal kriuksub
E34 taga paremal kriuksub
Kui autole peale vajutada,suruda korra,siis paremalt pool amordi ägiseb,kriuksub natuke.
Ei tea,milles viga on.
Vast mõni lihtne viga
Ei tea,milles viga on.
Vast mõni lihtne viga
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kuidas ülejäänud puksimajandus on? P.S mul oli vedru puruks nii ülevalt, et see ei paistnud esialgu silmagi.erx168 kirjutas:No ei ole vedru puruks.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
mul ka samma probleem, just hiljuti hakkas mingit kriuksumist olema kuulda, tundub tagant vasakult aga manuaalselt kõigutades ei ole midagi kuulda. Kuidas teha kindlaks kas hakkavad amordid või vedrud läbi minema?
Sammas ei tea peab korralikult tagant vaatama salongi üle et seal midagi ei ole kriiksuma hakanud
Mis hinnas E34 520 92´ Touringu tagumised amordid ja vedrud üldse on
Sammas ei tea peab korralikult tagant vaatama salongi üle et seal midagi ei ole kriiksuma hakanud
Mis hinnas E34 520 92´ Touringu tagumised amordid ja vedrud üldse on
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Tagumisi on touringul parajalt lõbus vahetada, tagumised polstrid kõik maha.
Minul läks asi maksma 967,- eek üks pool. Kaks aasta garantiid kah
Kui b-varuosa sihid siis meyle peab 10 000 km vastu, febi pidas natukene kauem.
terv
erich
Minul läks asi maksma 967,- eek üks pool. Kaks aasta garantiid kah
Kui b-varuosa sihid siis meyle peab 10 000 km vastu, febi pidas natukene kauem.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Mina lasin viimane kord teha esinduses, hetkel järjekord ~2nädalat.
kahe poole peale kulub natuke alla 2 tunni.
Aga ise tehes, polstrid maha, alt amort lahti, ülevalt mutrid lahti ja saad püstaku laua peale. Siis vedru tõmmitsatega vedru kokku, amordi pealt mutter maha ja saadki padja kätte. Kokku käib vastupidises järjekorras.
Endal esimest korda tehes läks ~3tundi. Õnneks kõik mutrid poldid tulid lahti kergesti.
Ahjaa padja peab õigesti "suunama", foorumis natuke raske seletada. Aga kui patja käes hoiad siis saad aru milline ta õige asend on.
Enda peavalu vähendamiseks võid lasta kuskil normaalses kohas teha.
terv
erich
kahe poole peale kulub natuke alla 2 tunni.
Aga ise tehes, polstrid maha, alt amort lahti, ülevalt mutrid lahti ja saad püstaku laua peale. Siis vedru tõmmitsatega vedru kokku, amordi pealt mutter maha ja saadki padja kätte. Kokku käib vastupidises järjekorras.
Endal esimest korda tehes läks ~3tundi. Õnneks kõik mutrid poldid tulid lahti kergesti.
Ahjaa padja peab õigesti "suunama", foorumis natuke raske seletada. Aga kui patja käes hoiad siis saad aru milline ta õige asend on.
Enda peavalu vähendamiseks võid lasta kuskil normaalses kohas teha.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Sai siis amordi ülemine puks ära vahetatud ja voilaaa...!Kriuks ja kolks lännu!Puks maksis UM-is 500 ja vähe peale,oleks küll saanud Autoeksperdist 145.- aga see ei sobinud kuna mul olevat org.sport vedrustus!Töö tehti City motorsis,tulemus hea,tuju hea!luts kirjutas:Mul kriuksub taga vasakul pool aga ainult sõites ja viga ei näe,ega leia kuidagi!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kuna enda touringul oli ka alles sarnased sümptomid ning samuti ei osanud keegi midagi head kosta. Vahetatud olid kõik jupid, kuid leidsin, et viga oli hoopiski polstrite vahelistes ühendustes, mis tekitasid seda niginat, sai siis kõik silikoon aerosooliga üle lastud ja niginad kadunud nagu imeväel.
kui reaalseks keegi seda peab , et tagasilla suured puksid lähevad läbi ligi 8 kuuga? auto igapäeva kasutuses, auke väldin nagu liiklus patrulle.
esimene kahtlus algas siis kui augud hakkasid tunduma väga teravad ja põrutavad ning ülevaatus punktis lasin sillad läbi loksutada ning mees ütles ,et suured puksid õhtal omadega, kuid samas ei maininud ta sõnakestgi et stabilisaatori varda enda kinnitus puksid igati mõrased ja vahed sees...ja kahtlast kiuksumist tuleb ka tagant, kas on võimalik ,et kui stabilisaatori varras ei ole tänu peetis puksidele stabillselt paigal nagu peaks siis kas on võimalus, et selline asi kulutab kiiremini läbi tagumised suured puksid.....
esimene kahtlus algas siis kui augud hakkasid tunduma väga teravad ja põrutavad ning ülevaatus punktis lasin sillad läbi loksutada ning mees ütles ,et suured puksid õhtal omadega, kuid samas ei maininud ta sõnakestgi et stabilisaatori varda enda kinnitus puksid igati mõrased ja vahed sees...ja kahtlast kiuksumist tuleb ka tagant, kas on võimalik ,et kui stabilisaatori varras ei ole tänu peetis puksidele stabillselt paigal nagu peaks siis kas on võimalus, et selline asi kulutab kiiremini läbi tagumised suured puksid.....
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a