Vajan abi klappide reguleerimisel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Vajan abi klappide reguleerimisel

Postitus Postitas sild »

Tere kõigile.
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades
Kasutaja avatar
BMW POWER
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 04.01.2007 13:53 38
Asukoht: TLN
Kontakt:

Re: Vajan abi klappide reguleerimisel

Postitus Postitas BMW POWER »

sild kirjutas:Tere kõigile.
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades
mina sinu asemelt sellisel juhul ei hakaks ise torkima kuigi seal midagi üle mõistuse rasket pole aga see on minu soovitus :lol:
Bmw sõidurõõm
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Nu siiski tahaks ise teha. Ikse katsetade õpib ikka kõigeparemini. olgu siis lõptulemus milline tahes.
truumu

Postitus Postitas truumu »

1. Mootor TÄIESTI külm(öö läbi seisnud)
2. Klapikambri kaane tihend
3. Värske lehtkaliiber 0,30
3. 10 silmusvõti
4. Konksukujuline 3mm traat
Keerad silindri nukad võrdselt alla
Vahet mõõdad klapi otsa ja nookuri vahel
Paned lehtkaliibri vahesse ja keerad lahti stoppermutri
Paned konksu ekstsentriku auku ja keerad seda väljapoole, kuni lehtkaliiber vastu tuleb
Hoides kerget survet konksu peal, keerad stopperi kinni(mõistusega, keere on õrn)
Kaliiber peab paraja takistusega välja tulema
Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda :D
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

truumu kirjutas:Keerad silindri nukad võrdselt alla
Mis asendis kolb samal ajal on?
Ja nukka keeratakse siis silma järgi v?
Edit:P6him6tteliselt mulle arusaamatu , milises asendis nukkv6ll peab olema .Kas kuskil mingeid märke ei ole?
Tinavile
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 07.09.2006 09:48 19
Asukoht: Päälinn

Postitus Postitas Tinavile »

Kolb on ülemises surnud asendis ja klapp kinni, kui sul surve on nookuri poolt klapile siis kuidas sa selle kaliibri sinna vahele surud ?

Nukka keerad jah silma järgi - silm sirkel, nina vinkel.
Viimati muutis Tinavile, 15.05.2007 19:08 32, muudetud 1 kord kokku.
E39, 523i Touring '97
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

truumu kirjutas: Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda :D
Mul E30 323I puhul olid kohati võllid, mille peal nookurid istuvad, kulunud (pisteliselt). Peale nookurite "klapivahete" reguleerimist, jonnisid mõned klapivahed ikka. Need olid võllidele omale urgitsenud aja jooksul mittevajalikud "tolerantsid" ja klõbinast sain lahti alles ka nende võllide vahetamisel.

Lihtsalt isiklik amatöörlik tähelepanek.
E39 528I fjordgrau met.
Vasta