E34 525TDSA 95' automaatkasti jama
E34 525TDSA 95' automaatkasti jama
525TDSA 1995a. Käivitub halvasti nii külmalt kui soojalt. Tahomeeter näitab palju kõrgemaid pöördeid kui tegelikult on. Ei taha kohalt kiirendada normaalselt, eriti sooja mootoriga. Kui kiirust on juba u. 30+, siis kiirendab ilusti. Milles võib viga olla?
Viimati muutis Hendrik_R, 19.04.2007 21:05 18, muudetud 1 kord kokku.
Uus inff
Sai siis natuke sõidukatseid tehtud. Auto käivitus halvasti kuna olin ise loll ja ei osanud oodata ära eelsüüteküünalde soojenemist, kuna auto alles mõned päevad olnud. Uimasuse põhjustas automaatkasti avariikäik, mis on vist 4 käik. Avariikäik lülitub sisse siis, kui kast tahab panna 3 käigu. Esimene ja teine käik töötavad ilusasti. Kas see avariikäigu lülitumine võib olla kuidagi seotud ka sellega, et tahhokas näitab pöördeid valesti? Siis veel üks imelik asi seal näidikuplokis, all keskel, kus näitab automaatkastiga toimuvat. Nimelt pooled pixlid ei tööta. On kellelgi ideid?
uus info
Rahulikult gaasi andes vahetab käike ilusti, kui aga gaasi palju anda, siis lööb 3-ndast käigust alates avariirežiimi peale.
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Diagnostikas käidud
Käisin diagnostikas. Öeldi, et viga on elektrisüsteemis, nimelt kiiruse signaali viga pidi olema ja ka muud elektrilised vead. Öeldi, et võib olla mingi anduri viga või siis juhe katki kuskilt. Vajan elektriku abi. Kes jagab seda asja?
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
elektrikut vaja
Kas peale Patriku veel keegi automaatkastiga seonduvat elektrivärki jagab?
RE: avarii režiim
No kui näidikupaneelil all keskel hakkab hammasratta kujuga tuluke põlema, siis tähendab see käigukasti avariirežiimi, mis omakorda tähendab, et kasutatakse ainult 4-ndat käiku (vähemalt minu autol). Ja kui 4-ndaga kohalt minna, siis auto päris uimane jah.
diagnostika tulemused
Kas keegi oskab midagi nende veakirjelduste peale kosta?
1. Diagnosis DDE faults
41 Glow-duration control not functioning
Fault not currently present
Not been detected for 14 starts
Detected at:
Engine speed 705 rpm
Engine temperature 65C
2. Diagnosis EGS faults
43 Engine speed signal (td signal pin 43 on SG)
Fault has been recorded as fault 1
no or incorrect engine-speed information
3. Diagnosis EGS faults
42 Output-speed sensor n-ab
Stall-speed monitoring (pins 14-, 42+ on SG)
Fault has been recorded as fault 2
No or incorrect engine speed information
4. Diagnosis EGS faults
53 Power supply for solenoid valves (pin 53 on SG)
Fault has been recorded as fault 3
Gearbox relay in EGS SG cannot drop out
1. Diagnosis DDE faults
41 Glow-duration control not functioning
Fault not currently present
Not been detected for 14 starts
Detected at:
Engine speed 705 rpm
Engine temperature 65C
2. Diagnosis EGS faults
43 Engine speed signal (td signal pin 43 on SG)
Fault has been recorded as fault 1
no or incorrect engine-speed information
3. Diagnosis EGS faults
42 Output-speed sensor n-ab
Stall-speed monitoring (pins 14-, 42+ on SG)
Fault has been recorded as fault 2
No or incorrect engine speed information
4. Diagnosis EGS faults
53 Power supply for solenoid valves (pin 53 on SG)
Fault has been recorded as fault 3
Gearbox relay in EGS SG cannot drop out
Autoks 525TDSA 95a. Vana asi juba, aga räägin ikka. Nimelt käigukasti viga oli järgmine: Eelmine omanik oli vanema variandi kütusepumba pannud ja tänu sellele pidi vahetama ka mootori aju vanema variandi vastu, aga ta ei arvestanud sellega, et ka käigukasti aju oleks pidanud vanema vastu välja vahetama, kuna vanem sissepritse aju saadab kaks korda suurema sagedusega mootori kiiruse signaali uuema tüübi käigukasti ajule. Ja tänu sellele läks kast suuremate pöörete ajal avariireziimi, kuna käigukasti ajule on 7000 pööret liig-mis-liig. Lahenduseks (tänud Patrikule muidugi) paigaldasin vanema tüübi käigukasti aju (92a) ja nüüd töötab laitmatult. Välja arvatud muidugi see, et tahhomeeter näitab täpselt kaks korda rohkem pöördeid ja tehase immot ei eksisteeri.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mõistlikum oleks õli lasta vahetada spetsialisti juures mõnesaja krooni eest. On suur lootus et ei keera midagi nahka. Automaat kastid on siiski väga tundlikud asjad. Ise ma ei riskiks sellist asja teha kuna uus kast maksab vähemalt 5k ja seda oleks vaja pärast mingi 4-5 korda läbi pesta värske õliga . Iga tuhande km tagant siis.guits000 kirjutas:Kas keegi täpsustaks kuidas siis, kui korgi piirini ei käi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
pole see kasti õli vahetamine keeruline midagi. Lased vana õli alt punnist välja võtad karteri alt ära ja saad kätte filtri. vahetad filtri ära, puhastad karteri põhjas olevad magnetid, paned karterile uue tihendi ja alla tagasi. karteri all on suur punn mis läheb kraega üles, sealt tuleb õli sisse ajada. ise tegin nii et kõigepealt pressisin nii palju sisse et hakkas üle tulema seejärel mootor käima kang p peale ja uuesti nii palju õli peale et hakkab üle tulema , siis punn ette tagasi ja ongi tehtud
NB! vaata et kindlasti õige õli paned ja võtmetest läheb vaja 10 padrunit ja 17 või 19 sisemist kuuskanti.
NB! vaata et kindlasti õige õli paned ja võtmetest läheb vaja 10 padrunit ja 17 või 19 sisemist kuuskanti.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!