E34 3,0 V8 manuaalist automaadiks.
E34 3,0 V8 manuaalist automaadiks.
Kastivahetus on vana ja tuttav teema, ent foorumist piisavalt infot ikkagi ei leidnud.
Korra on see küll läbi tehtud, tõsi küll automaadist manuaaliks, aga mitte Bmw-l, sellepärast vajan natuke abi.
1. Millised kastid sobivad E34 3,0 V8-le?
RealOEM-i andmetel on enamustel E34-adel (va 4,0?)peal kast A5S-310Z ja veel kaks numbrit, mis olenevalt mootorist erinevad (2,0 KN, 2,5 LX, 2,5 Tds KP, 3,0 MG ja MN).
Palju nendel kasti markeeringus olevatel kahel viimasel tähel tähtsust on?
Kas kastid on erinevad ja kas 3,0 V8-le läheb ainult 3,0 V8 kast või saab ka mõne muu mootori oma panna (R6 kast V8-le näiteks)?
On see mõttekas arvestades V8 väänet jms.?
730 V8 kast oli sama markeeringuga (ka kaks viimast tähte).
Kas seitsmese kast läheks viiesele?
2. Mida täpsemalt on vaja muretseda, et manuaal automaadiks teha?
Mina sain nimekirja: kast (ajuga), radikas (peaks olema automaadil erinev?),kellad, pedaaliosa, käiguhoovastik ja -kang.
Jäi midagi kahe silma vahele (kardaan vms) ?
Mida täpsemalt nimetatakse turbiiniks?
3. E34 autom. kastide turg.
Siinsamas foorumis jäi silma vähemalt 4 E34 autom. kasti ostusooviga kuulutust ja ühelegi polnud vastatud.
Kas on üldse neid kaste saada?
4. E34-a tehti ka neljakäigulise automaadina?
EDIT: Mõttetu või mitte, aga mida ise teeksite, arvestades korralike 3,0 V8-te vähesust, kui leiate viimase, kuid manuaalse käiguvahetusega ja tahate kindlasti automaati?
Korra on see küll läbi tehtud, tõsi küll automaadist manuaaliks, aga mitte Bmw-l, sellepärast vajan natuke abi.
1. Millised kastid sobivad E34 3,0 V8-le?
RealOEM-i andmetel on enamustel E34-adel (va 4,0?)peal kast A5S-310Z ja veel kaks numbrit, mis olenevalt mootorist erinevad (2,0 KN, 2,5 LX, 2,5 Tds KP, 3,0 MG ja MN).
Palju nendel kasti markeeringus olevatel kahel viimasel tähel tähtsust on?
Kas kastid on erinevad ja kas 3,0 V8-le läheb ainult 3,0 V8 kast või saab ka mõne muu mootori oma panna (R6 kast V8-le näiteks)?
On see mõttekas arvestades V8 väänet jms.?
730 V8 kast oli sama markeeringuga (ka kaks viimast tähte).
Kas seitsmese kast läheks viiesele?
2. Mida täpsemalt on vaja muretseda, et manuaal automaadiks teha?
Mina sain nimekirja: kast (ajuga), radikas (peaks olema automaadil erinev?),kellad, pedaaliosa, käiguhoovastik ja -kang.
Jäi midagi kahe silma vahele (kardaan vms) ?
Mida täpsemalt nimetatakse turbiiniks?
3. E34 autom. kastide turg.
Siinsamas foorumis jäi silma vähemalt 4 E34 autom. kasti ostusooviga kuulutust ja ühelegi polnud vastatud.
Kas on üldse neid kaste saada?
4. E34-a tehti ka neljakäigulise automaadina?
EDIT: Mõttetu või mitte, aga mida ise teeksite, arvestades korralike 3,0 V8-te vähesust, kui leiate viimase, kuid manuaalse käiguvahetusega ja tahate kindlasti automaati?
Viimati muutis Ingmar, 18.03.2007 20:08 56, muudetud 4 korda kokku.
Re: E34 3,0 V8 manuaalist automaadiks.
see on selline metallist kobakas kus sees on labadega turbiinid. üks on ühenduses "hoorattaga" ja teine kasti sisendvõlliga. Et siis mootor ajab ühte ringi ja tekitab õlis pöörise mis paneb teise ka pöörlema vmsinxx kirjutas:Mida täpsemalt nimetatakse turbiiniks?
Aga sul pole vaja selle pärast muretseda, sest see on kastiga komplektis eeldatavasti.
nii kurb see asi nüüd ka pole, et viimane korralik aint järgi jäänud.kui leiate viimase, kuid manuaalse käiguvahetusega ja tahate kindlasti automaati?
küsimus on hinnas pigem millega oled nõus ostma.
Aga kui küsid mida teeksin siis otsiks siitsamast foorumist mõne
rahulolematu, kes vastupidist tahaks teha ja vahetaks temaga jupid.
Saan ma nüüd õigesti aru, et erinevate mootorite kastid on samasagused (R6 ja V8), erinevad ainult kastide ajud?priitv8 kirjutas:Kui võtad V8 kasti aju, siis pead ka mootori omal chipi vahetama ja puuduva CAN-busi nende kahe vahele ehitama.
Õigus ! Saksast saaks ka 80 ja 100 tuhandeseid.Ragnar kirjutas: nii kurb see asi nüüd ka pole, et viimane korralik aint järgi jäänud.
küsimus on hinnas pigem millega oled nõus ostma.
Eestis pole praegu korralikke ka veidi kõrgema turuhinnaga.
Minu PS töötab ka ülihästi vihjetelefonina.Ragnar kirjutas:Aga kui küsid mida teeksin siis otsiks siitsamast foorumist mõne
rahulolematu, kes vastupidist tahaks teha ja vahetaks temaga jupid.
Viimati muutis Ingmar, 18.03.2007 20:17 10, muudetud 1 kord kokku.
Kui vähegi lugeda viitsid, siis siit leiad vastuseid nii mõnelegi oma küsimustest:
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/transfund1.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/tranfund2.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/electran1.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/electran2.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/transfund1.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/tranfund2.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/electran1.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/electran2.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Nomaeitea nüüd
Kõlab küll kangesti nii, et see mingi tark ettevõtmine ei ole
Kastidest niipalju et ridamootoritel on üldse neljakäigulised kastid.
Erinevad on kastid ka erinevatel V8 mootoritel.
Kõlab küll kangesti nii, et see mingi tark ettevõtmine ei ole
Kastidest niipalju et ridamootoritel on üldse neljakäigulised kastid.
Erinevad on kastid ka erinevatel V8 mootoritel.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ikka 5 käigulisi on ka R6'el. just see sama A5S310Z ehk 5HP18
Praegu vaatasin a24 kuulutusi ja täitsa üllatus pole jah neid 530 eriti valida. Samas http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=4146 on ju hea hinnaga saadaval. täitsa automaat.
Praegu vaatasin a24 kuulutusi ja täitsa üllatus pole jah neid 530 eriti valida. Samas http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=4146 on ju hea hinnaga saadaval. täitsa automaat.
Ma ise olen teinud oma autol vastupidise vahetuse. Seega teema natuke tuttav. Pedaalidest on üldiselt vaja vahetada sul ainult piduripedaal ja see ka ilu ja mugavuse pärast. kardaan on teine kuna automaatkast on pikem, veel on vaja uut hooratast, õlitorud kastist radiaatorini, kastitalad on teised. esimese tala saab ilmselt ratsida. Elektri kohta ei oska sõna võtta kas piisab ainult aju juhtmestiku lisamisest ja kellade vahetusest. Kui huvi on peaks mul
garaazis nisama vedelema nahknupuga käiguvaheti koos plaadi ja reziimide lülitiga, lüliti tross, piduripedaal, hooratas, õlitorud, kardaan ka äkki, tagumine kasti tala, aju ja rikkis a5s310z kast, enamuse saaks mingi sümboolse hinnaga ära anda
garaazis nisama vedelema nahknupuga käiguvaheti koos plaadi ja reziimide lülitiga, lüliti tross, piduripedaal, hooratas, õlitorud, kardaan ka äkki, tagumine kasti tala, aju ja rikkis a5s310z kast, enamuse saaks mingi sümboolse hinnaga ära anda
Viimati muutis nemps, 18.03.2007 20:40 01, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34 525i touring
Ja leidsingi, kuigi mu tehnikaalane inglise keel pole just kõige tugevamate killast.priitv8 kirjutas:Kui vähegi lugeda viitsid, siis siit leiad vastuseid nii mõnelegi oma küsimustest:
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/transfund1.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/tranfund2.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/electran1.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/electran2.pdf
Tänud!
See manuaalist automaadiks ehitamine ei ole tõesti just lihtne.
Samas, kui oleksid vahetamisel kõrvuti E34 3,0 V8 automaat ja manuaal, siis oleks see juba pädeva remondimehe käes lihtsam kui eraldi hakata juppe koguma.
Ühesõnaga, kellegiga kastide vahetamine võiks ju isegi kõne alla tulla.
eks see suht aretamine on ja minu meelest eriti ära ei tasu. mina isiklikult just ostsingi endaoma kuna ta oli manuaal. aga see puhtalt minu arvamus.
kütte kulu kasvab mitte eriti märgatavalt aga midagi siiski
nuu seda kindlasti.
kütte kulu kasvab mitte eriti märgatavalt aga midagi siiski
Samas, kui oleksid vahetamisel kõrvuti E34 3,0 V8 automaat ja manuaal, siis oleks see juba pädeva remondimehe käes lihtsam kui eraldi hakata juppe koguma.
nuu seda kindlasti.
Kas keegi oskab ütelda, kas 525 tds-i automaatkasti saaks panna 530 V8-le peale?
Kasti markeering on sama.
Ilmselt tuleks vahetada ära kasti aju, aga kas on midagi erinevat veel?
Kui minu autol (manuaal) on trossiga gaas ja tds-il (automaat) näiteks eketriline, kas see tuleks siis ka gaasipedaali süsteem ära vahetada?
Kas püsikiiruse hoidja jääks tööle?
Kasti markeering on sama.
Ilmselt tuleks vahetada ära kasti aju, aga kas on midagi erinevat veel?
Kui minu autol (manuaal) on trossiga gaas ja tds-il (automaat) näiteks eketriline, kas see tuleks siis ka gaasipedaali süsteem ära vahetada?
Kas püsikiiruse hoidja jääks tööle?