530 V8 mootoripadja vahetus - lukku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

530 V8 mootoripadja vahetus - lukku

Postitus Postitas Martin_S »

selline küsimus kas keegi ise on seda ka vahetanud??
lihtsalt tahaks mingeid pisikesi näpunäitteid!
Viimati muutis Martin_S, 27.12.2006 09:59 06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Eero

Loe tema auto alt sellest vahetusest.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

ma lugesin sealt aga see andis ainult selle tulemuse palju pikendusi :P
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Aga sa tee nagu mina- käärime aga käised ülesse ja asume asja kallale :P
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

pikendust või assjadega pead pealt mutri lahti laskma ( mootor muidugi ära toestada). ja siis alt lahti ja ongi nagu kõik .võtad eest ära need asjad mis ette jäävad ja ongi. kellel loogilist mõtlemist on ei tohiks jänni jääda:)
Marek_H
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.09.2006 22:45 40
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Marek_H »

Tere. Sai just nädalaega tagasi vahetatud mölemad padjad. Ei ole hullu midagi. Igasuguseid katteid on palju, need tuleb eemaldada. Panen kirja möned näpunäited....
Turbo poolse padjaga on rohkem tegemist,tuleb see niinimetatud kolmjalg lahti ka lasta. Siis mahub padi välja. Lahti tuleb lasta veel ventilaatori plastik kate. Juhipoolse padjaga ei ole probleeme. Mootor tösta nii körgele kui saab.
530d, 99a.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

martin530 sul on turbomootor v ? :shock: Marek jutt on bensiinimootorist ja V8 st ;)
Marek_H
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.09.2006 22:45 40
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Marek_H »

nüüd nägin, sorry.
Lugesin postituse pealkirja -- 530 mootoripadi -- ja asusin kohe kirjutama. Ma tahtsin ainult head.... :P
Viimati muutis Marek_H, 14.12.2006 00:20 26, muudetud 1 kord kokku.
530d, 99a.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Eelpoolmainitud nõuannetest vast üks universaalne nõuanne on see, et mootor üles tõsta :P Muude asjade puhul- E34 530 V8 ja E39 530d- vaevalt, et need soovitused 100% kattuvad...
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Põhimõtteliselt on nii, et keera alt sillatala küljest lahti - mõlemal padjal kaks mutrit ja tõsta mootor tungiga üles nii palju kui saab. Parmal pool võid kohe ülemise mutri ka lahti võtta ja padi kukubki vahelt välja. Seal ruumi laialt.

Vasakul pool on paha, sest ruum puudub. Mina kasutasin kahte pikka ja veel ühte lühikest pikendusvart ja allotsas kardaani. Libistasin selle lohe ülevalt ABSi ja pidurivedeliku paagi vahelt mingist mulgust otsapidi alla ja siis alt püüdsin otsa kinni ja sõrmeotstega õnnestus kuidagi mutrile otsa panna. Ainult siis oli võimalik kui mootor üleval oli juba, sest kinni keerates lasin mootori enne alla ja siis enam padrunit otsa panema ei ulatanud. Padi ole ka ees siis. 3-liitrisel võib olla pisut rohkem ruumi tänu ploki kõrguste erinevusele. Ja vist oligi isegi nii et kui uus padi paigas siis ei saanud mutrit otsa. Enne tuli võti koos mutriga enam-vähem õigesse kohta valmis sättida ja siis alles mootor padjale peale lasta. Või pidi enne ülevalt kinni keerama ja siis alumised poldid talavahele alles lasta. Vat ei mäleta ka päris täpselt, mingi selline trikk seal igatahes oli.

Palju õnne ja jõudu igatahes Igavene n..s ja kindlalt saab mitu korda kõvasti vanduda enne kui korras.
A, ja mina pärast seda padrunit vasaku ülemise mutri pealt maha ei saanud. No ei mahu ligi! Sinna ta jäi
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

Illustreeritud vahetus!

PADJA VAHETUS

tänud siis kõigile kellest oli kasu !! :D

ja võib lukku panna!
Vasta