E39-l küünal süütepooles kinni ja keere maas, abi vaja!
E39-l küünal süütepooles kinni ja keere maas, abi vaja!
Auto ise bensukas.Täna siis sõitsin ringi ja auto hakkas imelikku häält tegema, algul ei pöörand tähelepanu eriti kuni lõpuks möla nii suureks läks et enam sõita ei julgenud.Garaazis selgus et 4 küünal oli vastu süütepoolt lennanud.Süütepool iseenest terve aga puruks on piip ja kummilutt ning kõige hullem küünlakeere on läind .
Oskad keegi öelda kas endal on kunagi nii juhtunud või mis ette võtta?
Ja kellel oleks müüa katkist süütepooli millel on piip ja lutt terve?
Oskad keegi öelda kas endal on kunagi nii juhtunud või mis ette võtta?
Ja kellel oleks müüa katkist süütepooli millel on piip ja lutt terve?
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
pole kunagi ette tulnud kuid mina alustaksin selliste meestega:
windorf- plokikaaned nr küsi silwerilt
jevgeni, huvikeskus kullo kõrvalt-mootorite lihvimis,puurimis jne tööd 5651159 seal kõrval kohe poisid ka kes teevad
angelaar-5014042-neil on kohe treial ka võtta
ise arvatavasti peaks nendega nõu ja arvatavasti teeks töö ise- otsiks treiali, teeks joonised, otsiks puuri ja keermepuuri, laseks treialil teha vahetüki(pronksist?),laseks puuri peale teha abinõu, mis seda tsentreeriks, samamoodi keermepuurile, puuriks, keermestaks niimoodi et lõpu jätaks veidi lõpetamata keermega( keermepuur läbi, kuid mitte teravate hammasteni. vahetüki keeraks küünla peale ja küünla koos vahetükiga keeraks sisse nii et vahetükk sisse kiiluks. point on saada vahetükk täpselt sisse et ta liiga vara kinni ei kiiluks! võibolla kõigepealt teeks abinõu vahetüki välise keermega mida saab sisse-välja keerata ilma et ta sinna jääks ja siis katsetada kui palju keermestada pead.
ma arvan et kokku materjalid ja treitööd läheks 800-1000 ja aega võtaks mul umbes tund
windorf- plokikaaned nr küsi silwerilt
jevgeni, huvikeskus kullo kõrvalt-mootorite lihvimis,puurimis jne tööd 5651159 seal kõrval kohe poisid ka kes teevad
angelaar-5014042-neil on kohe treial ka võtta
ise arvatavasti peaks nendega nõu ja arvatavasti teeks töö ise- otsiks treiali, teeks joonised, otsiks puuri ja keermepuuri, laseks treialil teha vahetüki(pronksist?),laseks puuri peale teha abinõu, mis seda tsentreeriks, samamoodi keermepuurile, puuriks, keermestaks niimoodi et lõpu jätaks veidi lõpetamata keermega( keermepuur läbi, kuid mitte teravate hammasteni. vahetüki keeraks küünla peale ja küünla koos vahetükiga keeraks sisse nii et vahetükk sisse kiiluks. point on saada vahetükk täpselt sisse et ta liiga vara kinni ei kiiluks! võibolla kõigepealt teeks abinõu vahetüki välise keermega mida saab sisse-välja keerata ilma et ta sinna jääks ja siis katsetada kui palju keermestada pead.
ma arvan et kokku materjalid ja treitööd läheks 800-1000 ja aega võtaks mul umbes tund
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Küünal ei olnud piisavalt tugevalt kinni keeratud. Andis vähehaaval järgi ja ühel hetkel eemaldus koos keermega...Ilves kirjutas:Aru ma ei saa, miks peaks küünal pesast nii välja lendama, et keere läinud? Panid bensu asemel metanooli endale sisse ja detonatsiooniga põrutas punni eest?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Nägidsa, jälle üks põhjus diisel ostaSilwer kirjutas:Küünal ei olnud piisavalt tugevalt kinni keeratud. Andis vähehaaval järgi ja ühel hetkel eemaldus koos keermega...Ilves kirjutas:Aru ma ei saa, miks peaks küünal pesast nii välja lendama, et keere läinud? Panid bensu asemel metanooli endale sisse ja detonatsiooniga põrutas punni eest?