Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kaks nädalat tagasi sai suvekad alla krutitud ja nüüdseks läbitud 2000km.Avastasin,et esimesed kummid seest poolt ära söönud,kõrvalistuja pool asi hullem-traadid väljas juba
Talvekad olid 205/55/16 ning probleemi polnud.Suveks sai siis nati laiem 225/55/16.
Sillastendis käidud ja kokkujooks on korras aga probleem jätkub.Natuke kisub ka kõrvalistuja poole.
tahaks juhtida tähelepanu tõsiasjale et peale kokkujooksu on autode esisildade juures võimalik/vajalik regureerida külgkallet, pikikallet ja esi- ja tagasilla paralleelsust jne jne. Samuti ei kuluta jää ja lumi sedavõrd kummi kui kuiv asfalt.
Viimati muutis vanaisa, 19.04.2006 08:09 38, muudetud 1 kord kokku.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
vanaisa kirjutas:tahaks juhtida tähelepanu tõsiasjale et peale kokkujooksu on silla juures võimalik regureerida külgkallet, pikikallet ja esi ta jatagasilla paralleelsust jne jne.
Oled kindel, et ka BMW E34-l?
(minuteada on esisillas reguleeritav ainult kokkujooks, veel on olemas 30-kraadise kaldega esimesed ülemised puksid ja ekstsentrilised tagumised õõtsapuksid. M5-l on tagumine kokkujooks ka regullitav).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kas siin võivad rolli mängida ka õõtsa puksid ja sarniirid?Iseenesest sillamehed vaatasid ennem silla üle ja ütlesid et kannatab küll veel reguleerida aga väikesed loksud pidid sees olema.Midagi veel ei kolise aga varsti vajavad vahetust.