E39 tuled

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
allar76
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.03.2006 19:35 12
Asukoht: pänru

E39 tuled

Postitus Postitas allar76 »

lugu selline, et järsku jäi parem täistuli põlema ja enam ära ei kustugi, nii siis tõmbasin praegu lihtsalt pistiku ära. aga kust see viga leida.kui keegi teab siis andku teada.ja üks küsimus veel: kus asuvad releed? :roll:
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

aku juhe maha vötta ja mingi ajapärast peale tagsi, siis näeb kas resettis ära vea kui ei siis viga tulede moodulis arvan.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

E39 ei olegi releesid. Pooljuhid on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
allar76
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.03.2006 19:35 12
Asukoht: pänru

Postitus Postitas allar76 »

tänks! proovin järgi
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

Tüüpviga E39'sal
"Targemad mehed" on ka teise poole ära, rikkunud tõmmates juhtme teise täistule juurest (loomulikult põleb tuledeblokis ka teine pool kohe maha)

Neid tuleblokke on võimalik remontida, kui vaja võta ühendust. Asun Tartus.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

viirus kirjutas:Tüüpviga E39'sal
"Targemad mehed" on ka teise poole ära, rikkunud tõmmates juhtme teise täistule juurest (loomulikult põleb tuledeblokis ka teine pool kohe maha)
Vabandan OT pärast, aga kas siis tuledeblokil ülekoormuskaitset pole? Ise nad väidavad, et just tänu sellele, et väljundid on ülekoormuse eest kaitstud, pole tuledeahelates enam ka sulavkaitsmeid?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

Kummaline tundub ka mulle see, aga nii see on.
Kusjuures asja juures on kõige kummalisem see, et just ühe poole kaugtuli lõpetab tegevuse, kuigi jõuallikas on täpselt sama :) (Kui viitsiks kunagi laiskusest üles aada, siis võiks ära mõõta, mis tegelikult toimub)
Huvitav oleks testida mis juhtub siis, kui väljund mättasse lasta ;), kas tuleb kohe tehases jõuallikasse paigutatud "sinine suits" välja või mitte.

Tegelikult on jõuallikas ise kaitsja rollis, et kui tekib lühis või koormus on suurem kui 17A (see on CURRENT LIMITATION). Vähemasti on selline teoreetiline pool, praktika näitab muud.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tulemooduleid on veel ju ka lugematu arv versioone. Kas see viga on neil kõigil?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

Uuematel on teine sisu. Need on vanemad ja radikaga, mis ära koolevad.
allar76
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.03.2006 19:35 12
Asukoht: pänru

Postitus Postitas allar76 »

viisin siis auto UM-i, seal vahetati tuledeplokk, nüüd pidid tuled töötama aga auto ei lähe enam käima.kunagi ple sellist probla veel olnud.väidavad, et mingi plokk on peal ja ei lase starterit taha võtta.targemad mehed rääkige kas tuledeplokil ja auto käivitamisel on mingi seos?
kuri bemm
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

:) mby EWS (originaal immo) is dead
2 varianti, kas ews soft on segi (on v6tmed unustanud või ews raud on maha koolend)
kusjuures on ka muid v6imalike variante, aga see ews tundub k6ige t6en2olisem, kui starter enam taha ei tule (muidugi diagnostika ytleks oma, kas on vabastus immo poolt antud v6i mitte)

esimesed ews3 moodulid tehti motorola protsessoritega, millel keegi eriti idiootne insener arvas et peab security biti aktiivseks ajama. See pole kunagi head t2hendanud ja sellise koha peal eriti. Siis bmw avastas vea ja kutsuti k6ik sellise ews'iga autod tagasi ja vahetati ews v2lja. Ju siis antud auto on laisa omaniku oma olnud, kes pole esindusse tiiru teinud.
mina olen mingi 5 sellise veaga autot n2inud
esinduses see ews maksab miski 1 ja 2K vahel, ja kohale toimetamine võtab miski 4-5päeva, kuna tellitakse VIN'i alusel
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Mul just vastupidi kadus parempoolne täistuli ära. Ei tea mis teema on sellega :roll:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

Diagnostika seadmega on v6imalik k2sk anda mõlemale tulele eraldi ja ka kontrollida kas juhtmeid pidi j6uab midagi kohale (mõõtelamp abx)
Kui ei j6ua, tuleks kontrollida tulekontroll mooduli v2ljundist (v6ib olla v6imalus et juhe on katki puntist A punkti B). Kui seal ka pinget pole on tulekontrolli moodulis viga.
allar76
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.03.2006 19:35 12
Asukoht: pänru

Postitus Postitas allar76 »

see vähe lihtsam variant - saab pirni vaheteda. aga küsimus ikkagi: kas on seos tuledeplokil ja EWS-il?sellid räägivad,et kõik jookseb läbi tuledeploki aga ise miskipärast hästi ei usu seda, sest kui kõik läbi selle toimiks siis oleks ka selle hind väga valus.
kuri bemm
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

mis m6ttes jookseb l2bi tulebloki???

kui tuledekontrolli moodul autost eemalada, siis auto k2ivitub 100%
seega ei saa ju selle viga olla :roll: v6i kuidas?
viirus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 02.02.2006 19:54 19
Asukoht: Tehase 21a

Postitus Postitas viirus »

ma eeldan ( inimene ei kysiks milles v6ib olla probleem kui tuli ei p6le), et ta on pirni 2ra kontrollinud :?:
allar76
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.03.2006 19:35 12
Asukoht: pänru

Postitus Postitas allar76 »

mina seda täpselt ei tea aga nii nad mulle UM - s seletasid.aga igatahes tänud sulle, sain jälle vähe targemaks.
kuri bemm
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

viirus kirjutas:ma eeldan ( inimene ei kysiks milles v6ib olla probleem kui tuli ei p6le), et ta on pirni 2ra kontrollinud :?:
Voolu pistikusse ei tule. Kas need tulede moodulid on seal parempoolse salongiõhu filtri kopsiku all mingis suures karbis :?:
Seda karpi ei saanud lahti kuna need mutrid käivad ringi....mingi tüüpviga vist neil.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ei ole, paremal salongis jalgaderuumis, välisseinas katte taga.
E34-l on seal kohas ka esimesed kõlarid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Pritsa
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pritsa »

Eile õhtul peale Saksa-Itaalia mängu õue vaadates nägin, et oh seda "õnne" juhipoolne täistuli põleb. Välja jõudes avastasin ka juhipoolse tagatule põlevat. Proovisin leida sobivat kaitset mida eemaldada, kuid ei leidnud, seejärel võtsin tagatulest pirni välja, mispeale läks põlema järgmine pirn :( . Seejärel võtsin akul juhtme maha! Hommikul akujuhe peale ja väikene sõit, ning enam ei jäänud tuled peale. Kuna pikemad sõidud nädalavahetusel ees, siis tunnen huvi/muret, et kas võis olla mingi ajutine kala süsteemis, mille mu restart kustutas, või võib eeldada, et asi vaid ajutiselt lahendatud (eks muidugi hakkan nüüd asja jälgima).

Kuna eile öösel tulede kaitset ei leidnud ja priitv8 jutu järgi seda ei olegi ( UM-is ei osatud kindlapeale öelda :) kas on või ei ole), siis seda rohkem ei otsi.

Kas see tuledemoodul mida siin igalpool põhjuseks tuuakse on siin pildil olev nr.2 Pilt
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Selline ta peaks olema jah.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
msnuser
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 22.02.2008 20:31 40

Re: E39 tuled

Postitus Postitas msnuser »

selle peale küsiks ise ka et Kas siis on nähtavus märgatavalt hea või sa sõidad ise ainult tundega et oh mul võimsam pirn ja hea valgus vihk?Ja Ise olen ka krt täheldanud seda et Bmw esituled eriti lähituli pole just kõige parem ja ka kaugtulesid kasutaksid nagu lähitulesid :(
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 tuled

Postitus Postitas enn1 »

uksepakku ei pea kindlasti ära võtma.Endal võtsin kindalaeka ka maha,aga peaks piisama jalgade kohal olevast kattest(oli vist ainult tüüblitega kinni)
Vasta