e34 head, vead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
marras
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 21.01.2006 21:19 06
Asukoht: Pärnu-Põlva

e34 head, vead

Postitus Postitas marras »

Ma tahaksin osta e34 2,0 1991-1993. Ma pole bmw- ga eriti kursis, et mis võivad olla selle margi tüüpvead, asjad mis sagedamini välja löövad. Olen üht teis esisillast kuulnud ja benakulust.
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Põhiline tüüpviga on see, et nii suurt bemmi ei saa nii pisikese motoga osta, vähemalt 525i tuleb võtta. Kui sa küttekulu vahet kardad siis küttekulu vahet ei ole. Ainuke vahe on kW'des ja kindlustusmaksel. Kui selle ära kannatad siis osta 2,5se motoga.
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Re: e34 head, vead

Postitus Postitas ravia »

:lol:
Viimati muutis ravia, 23.01.2006 11:04 15, muudetud 1 kord kokku.
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
Mihkel
Huviline
Postitusi: 1382
Liitunud: 30.10.2005 05:02 12
Asukoht: Tallinn/Rapla

Postitus Postitas Mihkel »

.
Viimati muutis Mihkel, 20.02.2017 11:36 46, muudetud 1 kord kokku.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

JAh, Sokkmihil 6igus tegelt.
Oman kas siis 2,0 motoga autot ja ..........s6ita saab sellega eduliselt, aga kui on viis inimest autos ja tahad teha maanteel moodas6idu, sisi nata raske see vårk, aga muidu ajab asja åra. Kutte kulu kuskil......linnas 10l ja maanteel 8l.
Ise nagu nata kahetsen m6nekohapealt, et ei ostnud 3,0, V8, aga nuh, nuud hilja.
Aga kokkuv6tteks.....kui oled rahulik s6itja ja ei pea lugu kiiremast ja v6imsamast autost ja piisab teadmisest, et sul aint 2,0, siis ideaalne!

Osta julgelt!

Ilusa auto ostmise puhul edu soovides.......

Oll
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

see esisilla jutt ka minu arvates BS, tagasillapuksid oleks selline tyyp viga kõigil bemaritel :D . ja igatahes kindlasti 525 tuleks osta, 12v mootor on pommi kindel vist nagu olen kuulnud, igatahes loodan et leiad mõne kena isendi omale võimsama mootoriga :) aa kojamehed käivad kah kvastukapotti kui kojameeste puksid läbi.
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Ega see esisilla jutt päris laest võetud ka ole. Ise olen ka seda esisilda putitanud juba jupp aega aga pole veel päris hea - ikka pean jälgima kuhu poole auto sõidab. :) E34 kojamehed näitaks maksavad 500.-, küünlajuhtmed (korralikud 1500.-) jne. Hooldada pole odav aga sõita on temaga super.
2.0 on tõesti veidi lahja (ma ei kujuta ette mis see 1,8 endast kujutab) Vaata 2,5 poole. Kindlasti parem valik. Ja proovi korralikult maantee peal sõitmist ja lase UMis teha ostueelne ülevaatus u. 600.-
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

600.- E34 ülevaatuse peale on selline imelik.
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.

Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise - siis peaks täiesti sõidetav auto olema. E34 konstruktsioonides pole raketitehnikat kasutatud - varuosi saab igalt poolt & õigetest kohtadest pea olematu hinnaga.

Üldiselt olen siis omanud 3x E34 - 2.0; 3.5 & isetehtud 5.0, millega eriti sõita ei jõudnudki. :(

Iseloomustaks ise nii :
*väga hea teelpüsivusega
*12V mootorid (soovitan eelistada 24V omadele) kannatavad lõputult gaasipedaali tallamist
*sillad peavad suhteliselt hästi vastu (esisilla remo jutt on BS, v.a. juhul kui osta läbi esisillaga isendi)
*seest on mugavad & suhteliselt vaiksed
*aegumatu välimus
*tohutult odav ülal pidada
W12
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

tr22nsmees kirjutas:600.- E34 ülevaatuse peale on selline imelik.
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.

Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise.
Arvestades E34 hindu, siis umbes vähemalt 30 tuhandest autoostu ikka palja lõdvikukatsumise ja kuulamisega vast teha ei ole mõttekas.
Kindlasti UM-i ostueelsesse ülevaatusesse.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Minu arust seda nuud hirm odav kull ei ole ulevalpidada.........varuosa hinad v6rreldes VWga, mida suht odav ulevalpidada, on BMW jupid ikka kallimad. Aga kui Sa muidugi v6rdled oma MB CL-iga, siis jah, pea olematu remondi hind:D
Aga korraliku ja regulaarse hoolduse puhul on see k6ik påris m6istlik.

Nii huvi pårast, et nagu Tr22nsmees kirjutas, et 24V mootorid ei kannata pidevat tallamist, sis tekkis kusimus, et mida peaks antud mootori puhul nagu suurem atåhelepanuga jålgima, mitte et ma seda koguaeg tallan, aga lihtsalt huvi pårast, sest rahulikult s6ites v6ib see juu ilmneda.
marras
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 21.01.2006 21:19 06
Asukoht: Pärnu-Põlva

Postitus Postitas marras »

jah. Kusagil 30 tuhhi kanti jäävad enam vähem pillid. Niisama tuulde ei tahaks ja raha loopida palja silmavaatluse ja silitamisega.
Kasutaja avatar
laskarpoiss
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
Asukoht: Helsingi / Rapla

Postitus Postitas laskarpoiss »

et kojamees 500 maksab on jura jutt, ostsin ise championi omad koos vahetykkiga ja alla 200 kõvasti (juhipoolne). Pyhib ideaalselt. Teine pool peaks veel odavam olema
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Aga kõigile ei sobi see Championi tanklakomplekt.
Kataloogi järgi pakuti mulle vist Boschi, kui mälu ei peta ja hind pea 500.-
Selle Championi proovisin ära.
Ei istunud.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kuda ei istunud? minul sampinjonid küll istusid kenasti,ega beamri neid nüüd nii erinevaid ka ei teinud.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

MIna nt ostsin Automaailmast ainult kummid, maksid mingi 100 eek ja puhivad påris håsti.
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Rimist pärit Allride'de (62.-) või Kadaka autoturult pärit kumme (30.-) saab E34'le paigaldada nigu pohli :D

Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai :roll:

24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.
W12
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

tr22nsmees kirjutas:Rimist pärit Allride'de (62.-) või Kadaka autoturult pärit kumme (30.-) saab E34'le paigaldada nigu pohli :D

Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai :roll:

24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.
OT - Tr22nsmees - kas nüüd kulged hoopis küüraka coupe-mesega nagu avatar arvata lubab? :shock:
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Paistab jah nii, aga se ilus ja hea auto.............
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

laskarpoiss kirjutas:et kojamees 500 maksab on jura jutt, ostsin ise championi omad koos vahetykkiga ja alla 200 kõvasti (juhipoolne). Pyhib ideaalselt. Teine pool peaks veel odavam olema
championi omad mõlemad kokku mingi 360 eeku. hästi pühivad. Ben auto järvel.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Kasutaja avatar
muffler
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 19.01.2006 22:03 47
Asukoht: tartu

Postitus Postitas muffler »

täitsa töökindel masin ja ise soovitaks ka 2,5se mootoriga. Endal on 2,0 aga väheks jääb seda mootorit bemmile.
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

muffler kirjutas:täitsa töökindel masin ja ise soovitaks ka 2,5se mootoriga. Endal on 2,0 aga väheks jääb seda mootorit bemmile.
täpselt sama teema siin. 2.0 nati vähe. 2.5 oleks väga hea juba.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Vasta