Tervitused,
Kuidas saaks lihtsa vaevaga oil pressure control valve DME'st ara kustutada?
Ostin masina kottis mootoriga ja panin sellele E60 N52 mootori peale aga sellel puudub Vastav klapp.
Kottis motoril olev kontrol valve oli pooleks ja ei taha eriti uut osta ja ega see olisurvega mangimine ka eriti meeltmooda ei ole
T2nud kaasa m6tlemast!
BMW F10 528i 2011 - Oil control valve delete?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW F10 528i 2011 - Oil control valve delete?
Pane autorelee mähise klemme pidi vastavate juhtmete külge - imiteerib seda puuduvat klappi.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1359
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW F10 528i 2011 - Oil control valve delete?
Saad klapist lahti, siis tuleb õlirõhu veateade, sest rõhuanduri alusel on rõhk DME kontrolli all.
Aliexpressis müüakse seda klappi 20 €-ga (kuid sellest vist vähe abi, kui pole kuhu keerata).
Kui tahad petta, topi suvaline solenoidi sisaldav jupp sinna pistiku otsa, mille takistus enam vähem klapib. Milline on ta takistus, pead kuskilt teada saama. Tavaliselt on sellised 5-15 Ohm. Näiteks äkki turbo juhtimise vaakumklapp, VANOS-e solenoid, too poest 10- 50 W vastav takisti vms.
TIS annab sellise jutu (kuigi see ei pruugi sobida vana mootori kohta)
Kui üldse ei meeldi survega mängimine, pead ka autom kastist loobuma, sest seal tehakse ammu sama asja.
Kui TIS-ile ligi pääsed, siis https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... ve/Y4YOM3Z
Aliexpressis müüakse seda klappi 20 €-ga (kuid sellest vist vähe abi, kui pole kuhu keerata).
Kui tahad petta, topi suvaline solenoidi sisaldav jupp sinna pistiku otsa, mille takistus enam vähem klapib. Milline on ta takistus, pead kuskilt teada saama. Tavaliselt on sellised 5-15 Ohm. Näiteks äkki turbo juhtimise vaakumklapp, VANOS-e solenoid, too poest 10- 50 W vastav takisti vms.
TIS annab sellise jutu (kuigi see ei pruugi sobida vana mootori kohta)
Selles mõttes ju hea süsteem ja mis tähendab "mulle ei meeltmööda õlisurvega mängmine"? Vale asja valisid siis.If the characteristic-map-regulated oil-pressure control fails, the oil supply is volume-flow-regulated (emergency operation). Depending on the engine version, an increase in fuel consumption of up to 5 % is the consequence.
Kui üldse ei meeldi survega mängimine, pead ka autom kastist loobuma, sest seal tehakse ammu sama asja.
Kui TIS-ile ligi pääsed, siis https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... ve/Y4YOM3Z
Re: BMW F10 528i 2011 - Oil control valve delete?
Minuteada peaks oil pump ka siis teine olema, ma v6tsin mootori 2008 voi 2009 e60'l millel see solenoid puudub ja vaatasin ka realoemist, et tootekood pumbal hoopis teine.LEDBeam kirjutas: ↑07.07.2023 15:39 09 Saad klapist lahti, siis tuleb õlirõhu veateade, sest rõhuanduri alusel on rõhk DME kontrolli all.
Aliexpressis müüakse seda klappi 20 €-ga (kuid sellest vist vähe abi, kui pole kuhu keerata).
Selles mõttes ju hea süsteem ja mis tähendab "mulle ei meeltmööda õlisurvega mängmine"? Vale asja valisid siis.
Kui üldse ei meeldi survega mängimine, pead ka autom kastist loobuma, sest seal tehakse ammu sama asja.
Kui TIS-ile ligi pääsed, siis https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... ve/Y4YOM3Z