E34 M50-st M52

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
APE
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30.11.2017 13:31 35
Peamine sõiduk: 158APE

E34 M50-st M52

Postitus Postitas APE »

Mure selline, et ei saanud oma e34 m50b20 õigesti käima ja otsustasin selle ikalduse m52b20 vastu ära swappida kuna e36 kere peal doonor oli olemas. Mootor on mul nüüd aiste vahel aga tekkinud on mõningad küsimused.

Mis lahendus on roolivõimuga? Roolivõimust roolikarpi jooksev survevoolik täpsemalt. Eelmisel voolikul mõlemas otsas 14mm stuts aga m52 pumbal on 16mm. Kas sellist voolikul leiab kuskilt või on olemas mingid üleminekud?

Teine mõte oli tõsta m50 sisselaske kolle uuesti peale. Kas see 1:1 või vaja mõdida?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E34 M50-st M52

Postitus Postitas toivoku »

mis sa sellest m50 sisselaskest peale tõstad? voolikut kasutad m52 enda oma.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
TUUR
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 23.08.2012 20:30 51
Peamine sõiduk: See, mis veel sõidab.

Re: E34 M50-st M52

Postitus Postitas TUUR »

Õlifiltri jalg vahetada m50 oma vastu, m52 oma minema visata. Siis saad õiget roolivõimu ka kasutada. (RV pumbad erineva tootlikusega.)
Mure murtud.
Sisselaskega pole mõtet mässama hakata 110kW puhul.
Kasutaja avatar
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
Peamine sõiduk: E39 525d Touring
Telefon: 53858447
Asukoht: mandri keskel

Re: E34 M50-st M52

Postitus Postitas kurikristjan »

Ma olen läinud paar korda lihtsat teed ja selle survevooliku otsa lihtsalt ümber keevitanud TIGiga. Saab ka lasta otsa voolikutöökojas ära vahetada, kui vana hülsi lahti lõikad ja asendi ära märgid, aga need töökojad ei ole alati sobival ajal lahti. :D Õlifiltrijala vahetus on selles mõttes vastik töö, et ümbrus oleks vaja ennem eemaldust puhtaks saada ja hiljem asi kokku saada ka nii, et võõrkehi õliringlusesse ei satuks. Kuna enamikul need jala tihendid lekivad, siis eeldan, et see jalg tegelt niikuinii maha käis?

Sisselaske vahetusega ära näe vaeva, kuna M50 kollektor ei ühildu M52 karterituulutusega väga hästi, õhutemperatuuri andurid ka ei ühildu omavahel takistuselt. Kui soovid rohkem originaali välimust, siis võid seda muidugi teha, internetis peaks juttu olema küll M50 kollektori paigaldusest 52-le.
Vasta