E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Tere.
Sai ostetud suvel üks vigur. Prefacelift tds kere peale pandud m57d30 manuaal. Probleem probleemi otsa selle mootoriga.
Mis on tehtud:
Pihustid stenditud
Kõrgsurvepump vahetatud + tutikas pumbarõhuklapp
Uus Paagipump ja etteandepump
Presupply surveklapp pandud reguleeritav
Turbo vahetatud+vaakumregulaator
Vaakumvoolikud vahetatud ja vaakumi tugevus kontrollitud.
Latirõhuandur koos latiga vahetatud.
Mootori temp andur vahetatud kindlapeale töötava vastu.
Egr pimedaks tehtud
Ilmselt veel asju, mis hetkel kohe ei meenu.
Algselt viga selles, et viskas veakoodi 1190 rail pressure control valve. Kõik asjad vahetusse lõpetades kõrgsurve pumbaga. Kokkuvõttes viga oli presupply rõhu klapi, jooksis lihtsalt läbi, surve maas.
Nüüd maadlen probleemiga, mis tekkis mingi aeg ja on süvenenud...
Algselt külmast peast gaasi andes ja pedaali lahti lastes hakkas mootor puterdama. Vahepeal tühikäik nagu evrymodega tdsil.
Nüüd järsemalt kohapeal gaasi andes lööb sinise valge tossupilve lahti ja tahab puterdades välja surra. (Ka õhulugeja lahtiühendatult)
Soojast peast nii hull asi pole aga lööb musta pilve tagant välja.
ISTA+ diagnostika asjakohaseid veakoode ei anna.
Andke mõtteid mida kontrollida, milles võiks asi olla.
Sai ostetud suvel üks vigur. Prefacelift tds kere peale pandud m57d30 manuaal. Probleem probleemi otsa selle mootoriga.
Mis on tehtud:
Pihustid stenditud
Kõrgsurvepump vahetatud + tutikas pumbarõhuklapp
Uus Paagipump ja etteandepump
Presupply surveklapp pandud reguleeritav
Turbo vahetatud+vaakumregulaator
Vaakumvoolikud vahetatud ja vaakumi tugevus kontrollitud.
Latirõhuandur koos latiga vahetatud.
Mootori temp andur vahetatud kindlapeale töötava vastu.
Egr pimedaks tehtud
Ilmselt veel asju, mis hetkel kohe ei meenu.
Algselt viga selles, et viskas veakoodi 1190 rail pressure control valve. Kõik asjad vahetusse lõpetades kõrgsurve pumbaga. Kokkuvõttes viga oli presupply rõhu klapi, jooksis lihtsalt läbi, surve maas.
Nüüd maadlen probleemiga, mis tekkis mingi aeg ja on süvenenud...
Algselt külmast peast gaasi andes ja pedaali lahti lastes hakkas mootor puterdama. Vahepeal tühikäik nagu evrymodega tdsil.
Nüüd järsemalt kohapeal gaasi andes lööb sinise valge tossupilve lahti ja tahab puterdades välja surra. (Ka õhulugeja lahtiühendatult)
Soojast peast nii hull asi pole aga lööb musta pilve tagant välja.
ISTA+ diagnostika asjakohaseid veakoode ei anna.
Andke mõtteid mida kontrollida, milles võiks asi olla.
Viimati muutis Jusskarner, 18.03.2023 17:57 06, muudetud 1 kord kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
näed ju live dataga ära mis juhtub rõhuga kütuselatis kui puterdama hakkab.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Latirõhuga kõik ok. Tellitav ja saadav klapivad.
Hommikul sai katsetatud, tundub nagu jääks õhupuudusesse. Kollektor lahtiühendatult lööb korralikult musta aga ei puterda/lämbu/taha välja surra. Seike tunne, et turbo ei jõua ikkagi õiges koguses rõhku õigel ajal anda või on turbo reguleerimis varras vale pikkusega.
Boosti kella pealt on näha selline huvitav asi, et rahulikult gaasi andes kuni 3k rpm tõstab rõhu 1barini ja siis alles laseb rõhu maha.
Istas ka näha, et tellitav ja saadav rõhk erinevad. Tellitav rõhk kõvasti väiksem ca 0.2bar 3k rpm juures.
Turbot peale pannes sai kontrollitud, et turbo varras lükkaks vabas asendis geomeetria hoova lõppu.
Kas seda peaks nüüd lühemaks tegema? Või vastupidi pikemaks, et pressiks tugevamini lõppu... tõmbab ju vaakumiga turbo rõhu peale?
Hommikul sai katsetatud, tundub nagu jääks õhupuudusesse. Kollektor lahtiühendatult lööb korralikult musta aga ei puterda/lämbu/taha välja surra. Seike tunne, et turbo ei jõua ikkagi õiges koguses rõhku õigel ajal anda või on turbo reguleerimis varras vale pikkusega.
Boosti kella pealt on näha selline huvitav asi, et rahulikult gaasi andes kuni 3k rpm tõstab rõhu 1barini ja siis alles laseb rõhu maha.
Istas ka näha, et tellitav ja saadav rõhk erinevad. Tellitav rõhk kõvasti väiksem ca 0.2bar 3k rpm juures.
Turbot peale pannes sai kontrollitud, et turbo varras lükkaks vabas asendis geomeetria hoova lõppu.
Kas seda peaks nüüd lühemaks tegema? Või vastupidi pikemaks, et pressiks tugevamini lõppu... tõmbab ju vaakumiga turbo rõhu peale?
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
https://www.youtube.com/shorts/gjNDcUFUvCE
Videost näha kuidas alguses läkastab. Rõhk läheb korraks 1.7 bar ja kui maha rõhu tõmbab hakkab rögisema
Kui juba pöörde läheb ss nagu rev limiter oleks peal... minu teada stock aju.
Videost näha kuidas alguses läkastab. Rõhk läheb korraks 1.7 bar ja kui maha rõhu tõmbab hakkab rögisema
Kui juba pöörde läheb ss nagu rev limiter oleks peal... minu teada stock aju.
-
- Huviline
- Postitusi: 1362
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Pane hakatuseks EGR-i ja turbo juhtklapid UUED ja korraliku tootja omad (pierburg) ning kontrolli vaakumvoolikud algusest lõpuni. NB! ma olen süüdimatu ja oma jutu eest ei_vastuta!
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Egr pimedaks tehtud, mõlemas otsas plekid ees. Turbo juhtklapp pandud kasutatud, kontrollitud pierburgi oma(oli läbi, sai ära vahetatud). Klapi kontroll tehtud selle video järgi
Lisaks veetud ajust uued juhtmed selle klapini(igaksjuhuks)
Nädalavahetusel hakkan turbo juhtvarrast reguleerima ja katsetama.
Lisaks veetud ajust uued juhtmed selle klapini(igaksjuhuks)
Nädalavahetusel hakkan turbo juhtvarrast reguleerima ja katsetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Turbo rõhust tühikäigul ka video
-
- Huviline
- Postitusi: 1362
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Klapi katsetuseks tuleb toitevaakum anda pidev, väljundisse ühendada manomeeter ja toita PWM signaaliga ning määrata tunnusjoone punktid. Mitte ühtegi sellise tingmuse täitmist ma videos ei näinud. Seega mina selle video metoodikaga ei nõustu.Jusskarner kirjutas: ↑09.03.2023 19:36 46 Egr pimedaks tehtud, mõlemas otsas plekid ees. Turbo juhtklapp pandud kasutatud, kontrollitud pierburgi oma(oli läbi, sai ära vahetatud). Klapi kontroll tehtud selle video järgi
Lihtsam on UUS klapp panna, eriti kui tead ka, et need on pidevalt pekkis või kahtlased.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Pane uus klapp
3500 rpm peab pwm olema 45-50% (kohapeal gaasipedaali stabiilselt hoides)
turborōhk peab klappima nōutuga, mâletamist mööda midagi 1150 mbar
Istas, dis-is on selleks testmoodul olemas.
Varda saad sedasi paika keerata et andmed oleks vastavad. Kui hakkab ujuma edasi tagasi ja paika ei saa keerata, tuleb kontrollida turbo kuuma osa labasi vigastusele
Seda youtube jura isegi ei viitsi lâbi vaadata, algne pilt on juba nii vale
3500 rpm peab pwm olema 45-50% (kohapeal gaasipedaali stabiilselt hoides)
turborōhk peab klappima nōutuga, mâletamist mööda midagi 1150 mbar
Istas, dis-is on selleks testmoodul olemas.
Varda saad sedasi paika keerata et andmed oleks vastavad. Kui hakkab ujuma edasi tagasi ja paika ei saa keerata, tuleb kontrollida turbo kuuma osa labasi vigastusele
Seda youtube jura isegi ei viitsi lâbi vaadata, algne pilt on juba nii vale
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1696
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
See tarkvara seal peal ei ole sul originaal kindlasti mitte
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Nädalavahetuse kokkuvõte.
Vahetasin ära turbo taaskord, kasutatud, mõistlike lõikudega, tüki vastu. Turbol testisin ära laual vaakumipidamise ja panin reguleerimis varda mutrid liikuma.(töö 2 tundi)
Turbo sai vahetatud, sest siin foorumis mainiti rõhu lambist hüplemist kuumakoja kahjustuse tõttu, turbo rõhk seda ka tegi. (kellapealt vaadates, ühtlasel sõidukiirusel.)
Turbo varrast ista järgi reguleerima hakates selgus, et kolde küljes asuv boosti sensor näitab aiateibaid. Tühikäigul ca 1300mbar. (Analoog kell näitas 0 bar).
Puhastasin ära brakecleaneri ja suruõhuga, näitas 3100mbar... ühesõnaga tellisin uue anduri ära. Peale seda vaatab edasi. Sõites teeb praegu igast trikke.
Turbo rõhk käib seinast seina, vahepeal 2 bar, vahepeal lükkab turbo üldse seisma.(hääled valjud)
Vahetasin ära turbo taaskord, kasutatud, mõistlike lõikudega, tüki vastu. Turbol testisin ära laual vaakumipidamise ja panin reguleerimis varda mutrid liikuma.(töö 2 tundi)
Turbo sai vahetatud, sest siin foorumis mainiti rõhu lambist hüplemist kuumakoja kahjustuse tõttu, turbo rõhk seda ka tegi. (kellapealt vaadates, ühtlasel sõidukiirusel.)
Turbo varrast ista järgi reguleerima hakates selgus, et kolde küljes asuv boosti sensor näitab aiateibaid. Tühikäigul ca 1300mbar. (Analoog kell näitas 0 bar).
Puhastasin ära brakecleaneri ja suruõhuga, näitas 3100mbar... ühesõnaga tellisin uue anduri ära. Peale seda vaatab edasi. Sõites teeb praegu igast trikke.
Turbo rõhk käib seinast seina, vahepeal 2 bar, vahepeal lükkab turbo üldse seisma.(hääled valjud)
-
- Huviline
- Postitusi: 1362
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
See näitab absoluutrõhku ja tema näit võib mootori seistes triivida.
Suruõhku ei tohi temasse lasta, sest see võib ületada ta mõõtepiirkonda.
Suruõhku ei tohi temasse lasta, sest see võib ületada ta mõõtepiirkonda.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Kohapeal, tühikäigul oli eelmise turboga analoogkella järgi 0, hetkel ka null. Sõites eelmise turboga 90kmh triivis rõhk analoogi järgi 0.5 ja 1bar vahet.
eelmisel turbol, Ista info järgi tühikäigul turbosensorirõhk erines õhulugejarõhust (mälu järgi ) 45mbar(lubatud +- 25) ei pidanud veel seda suureks katastroofiks.
Panen uue postituse kui uus andur paigas.
eelmisel turbol, Ista info järgi tühikäigul turbosensorirõhk erines õhulugejarõhust (mälu järgi ) 45mbar(lubatud +- 25) ei pidanud veel seda suureks katastroofiks.
Panen uue postituse kui uus andur paigas.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Nii... uus delphi turborõhu andur kollektori külge kruvitud.
Analoog kella järgi tühikäigul turborõhk 0, ista järgi 1314 ja atmosfääri rõhk 1015.
Sõidupealt analoog kella järgi rõhk kena 90kmh 0.3-05 bar.
Kohapeal analoogi järgi rahulikult gaasiga mängides üle 0.5bari ei lähe. Järsult lappi andes lööb 1.7 bar ja hakkab puterdama. Umbes nagu eelnevas videos, kus tahmab.
Minekut on, sõidupealt üle 1.5 bari ei näinud.
Homme vean ajust uued juhtmed koos pistikuga rõhuandurini.
Krdi veider värk-asi sõites toimib, kohapeal pöördeid lastes puterdab ja lämmatab...
Analoog kella järgi tühikäigul turborõhk 0, ista järgi 1314 ja atmosfääri rõhk 1015.
Sõidupealt analoog kella järgi rõhk kena 90kmh 0.3-05 bar.
Kohapeal analoogi järgi rahulikult gaasiga mängides üle 0.5bari ei lähe. Järsult lappi andes lööb 1.7 bar ja hakkab puterdama. Umbes nagu eelnevas videos, kus tahmab.
Minekut on, sõidupealt üle 1.5 bari ei näinud.
Homme vean ajust uued juhtmed koos pistikuga rõhuandurini.
Krdi veider värk-asi sõites toimib, kohapeal pöördeid lastes puterdab ja lämmatab...
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1696
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Kindel et sul mootorisoftis on MAP andur originaal? 1314mbar tühikäigul kõlab kahtlaselt.
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Turbo on muidu selle mootori originaal?
Tundub ka, et sinna eelnevalt kuni 4bar lugemisega rõhuandur (nn e6x pealt) pandud ja softi sissekirjutatud.
Tundub ka, et sinna eelnevalt kuni 4bar lugemisega rõhuandur (nn e6x pealt) pandud ja softi sissekirjutatud.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 1362
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Et kangelaslik remontija vahet teeks aboluutrõhul, mida näitab turbo-andur ja atmosfäärirõhul, üle mille näitab kell.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Sain täna asja normaalselt tööle. Loodetavasti mure lahendatud.
Eilne postitus tehtud suht väsinult, vabandused kui kirjeldus ebaproffrsionaalne.
Ledbeami rahustuseks, Uusi juhtmeid turborõhu andurile ei vedanud.(Varasemad juhtmete vedamised ka tehtud viisakalt, nagu originaalis)
Hommikul esimese asjana keerasin turborõhuanduri kinnituse lahti ja tegin sellise video.
https://youtube.com/shorts/VPCkrud3O90?feature=share
Videost näha, et koldest uue anduri välja võtmisega näidud muutuvad minimaalselt. Ehk siis kas uus andur või aju paneb segast.
Uut rõhuandurit kohe riiulist võtta ei olnud, siis Prooviks Vahetasin EWSi ja mootori aju ära. 135kw(millega auto ostsin) tuli maha ja originaal 142kw manuaali aju läks peale(hiljem soetatud).
Sama test, istas samad näidud klappisid peaaegu ideaalselt kuid Järsult gaasi andes võttis ikkagi puterdama, läkastama. Järgmiseks reguleerisin turbo wastegate juhtvarrast 3 millimeetrit pikemaks, nii, et piltlikult öeldes varras jäi membraani tagasisurve pinge alla. (Turbo Rõhku rahustavasse asendisse).
Edasi kõik mootori veakoodid kustutatud ja prooviring. Ei läkastanud ega midagi. Kohapeal tuuritades turbo rõhku üle 0.5 bari ei saanud. Pigem jäi sinna 0.2-0.3 bar.
Sõites sain maksimaalse näidu 1.4 bar. Kannikatunnetuse järgi ütleks, et 135kw ajuga läks paremini edasi, ilmselt seda kellegi poolt ikkagi surgitud. ( mulle ajude kepp...)
Vahetan lähitulevikus ka turbo kontroll solenoidi ära. Korraliku uue pierburgi toodangu vastu. Eks siis näha kas midagi läheb veel paremaks.
Eilne postitus tehtud suht väsinult, vabandused kui kirjeldus ebaproffrsionaalne.
Ledbeami rahustuseks, Uusi juhtmeid turborõhu andurile ei vedanud.(Varasemad juhtmete vedamised ka tehtud viisakalt, nagu originaalis)
Hommikul esimese asjana keerasin turborõhuanduri kinnituse lahti ja tegin sellise video.
https://youtube.com/shorts/VPCkrud3O90?feature=share
Videost näha, et koldest uue anduri välja võtmisega näidud muutuvad minimaalselt. Ehk siis kas uus andur või aju paneb segast.
Uut rõhuandurit kohe riiulist võtta ei olnud, siis Prooviks Vahetasin EWSi ja mootori aju ära. 135kw(millega auto ostsin) tuli maha ja originaal 142kw manuaali aju läks peale(hiljem soetatud).
Sama test, istas samad näidud klappisid peaaegu ideaalselt kuid Järsult gaasi andes võttis ikkagi puterdama, läkastama. Järgmiseks reguleerisin turbo wastegate juhtvarrast 3 millimeetrit pikemaks, nii, et piltlikult öeldes varras jäi membraani tagasisurve pinge alla. (Turbo Rõhku rahustavasse asendisse).
Edasi kõik mootori veakoodid kustutatud ja prooviring. Ei läkastanud ega midagi. Kohapeal tuuritades turbo rõhku üle 0.5 bari ei saanud. Pigem jäi sinna 0.2-0.3 bar.
Sõites sain maksimaalse näidu 1.4 bar. Kannikatunnetuse järgi ütleks, et 135kw ajuga läks paremini edasi, ilmselt seda kellegi poolt ikkagi surgitud. ( mulle ajude kepp...)
Vahetan lähitulevikus ka turbo kontroll solenoidi ära. Korraliku uue pierburgi toodangu vastu. Eks siis näha kas midagi läheb veel paremaks.
Viimati muutis Jusskarner, 18.03.2023 17:56 38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Turbo on peal garret gt2556v.
142kw ajuga tegin mootori airmass testi enne ja pärast turbo varda reguleerimist (egr, õhulugeja, turborõhuandur, turbo vaakumsolenoid) mõlemal korral sain tulemuseks, et kontrolli egri(pime mõlemast otsast). Mingeid muid probleeme Ista ei leidnud
142kw ajuga tegin mootori airmass testi enne ja pärast turbo varda reguleerimist (egr, õhulugeja, turborõhuandur, turbo vaakumsolenoid) mõlemal korral sain tulemuseks, et kontrolli egri(pime mõlemast otsast). Mingeid muid probleeme Ista ei leidnud
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Tühikäigul see andur peabki näitama u1bar i kuna näitab atmosfäärirõhku (0.5bar oleks nn vaakum juba).
See, et uue 135kw rõhu anduriga 1.3bar näitab siis ütleks ikkagi et see vana aju soft üle käidud. Ilmselt kasutati eelnevalt 160kw rõhuandurit (135kw oma loeb kuni 3bar ja 160kw oma kuni 4bar) ehk siis 3bar anduriga ja 4bar anduri softiga loebki kuskil 1.2-1.3bari.
Aju vahetusega muutus nn soft jälle 3bar andurile sobivaks ja asi toimib.
See, et uue 135kw rõhu anduriga 1.3bar näitab siis ütleks ikkagi et see vana aju soft üle käidud. Ilmselt kasutati eelnevalt 160kw rõhuandurit (135kw oma loeb kuni 3bar ja 160kw oma kuni 4bar) ehk siis 3bar anduriga ja 4bar anduri softiga loebki kuskil 1.2-1.3bari.
Aju vahetusega muutus nn soft jälle 3bar andurile sobivaks ja asi toimib.
TEL 57703395
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1696
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Kontrollime siiski fakte
120/135/142kw 2620mbar
110/120//150/160 eu3 3313mbar
150/160 eu4 ja edasi 4438mbar
120/135/142kw 2620mbar
110/120//150/160 eu3 3313mbar
150/160 eu4 ja edasi 4438mbar
-
- Huviline
- Postitusi: 1362
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Fakt peaks olema tõene info. Praegu näib ekre moodi alternatiivne fakt. 2 viimast numbrit on kõvemad, kui andur suudab mõõta. ja numbri tüvenumbrid on ka liiga täpsed. Ehk palun viidet allikale, kust see BS pärit.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1696
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Tere,
Mille põhjal sa arvad et see pole fakt? Kuidas mõõtepiirkonda testisid?
4438mbar on @ 5V. Tõsi siin tuleb arvestada SRC maxiga mis on sätitud natuke allapoole.
3313mbari@ 5V. Ka siin tuleb arvestada SRC maxiga softis, kuid andur peaks suutma sellist rõhku mõõta.
Mille põhjal sa arvad et see pole fakt? Kuidas mõõtepiirkonda testisid?
4438mbar on @ 5V. Tõsi siin tuleb arvestada SRC maxiga mis on sätitud natuke allapoole.
3313mbari@ 5V. Ka siin tuleb arvestada SRC maxiga softis, kuid andur peaks suutma sellist rõhku mõõta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1362
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
INPA näitab M57N2 puhul max 2500 mbar ja see on abs rõhk. Pole üle numbreid näinud. Su rõhud on juba veevärgi rõhud.
Nagu ütlesin, palun allikaviidet.
Nagu ütlesin, palun allikaviidet.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Vahepeal siis tehtud niipalju, et pandud uus (pierburgi) turbo vaakumi juhtimis vidin. Turbo tööd see ei muutnud, töötab samaviisi edasi, nagu enne. (142kw ajuga max rõhk 1.2bar, 135kw ajuga 1,5bar)
Sai tellitud üks m57 160kw turborõhu andur, lihtsalt katsetamiseks 135kw ajuga. Pistik tundus sama kujuga aga mõned sooned teise kohapeal. (Panin 135kw aju peale pagasi, sest 142kw ajuga sõit on selle kõrval pigem igav )
hetkel kogun mõtteid, mis varuosi mootorile peale panna enne, kui mõne asjatundja juures uus remap teha.
Ulmeks ei taha asja ajada, mulle piisab kui lõpptulemus jääb 180-200kw vahele.
Äkist keegi oskab öelda millega asendada originaal cooler, mis masina pealt võiks asjalikumat otsida? Ja kas 160kw m57 õhulugeja istub 1 ühele paika, 142kw asemele?
Sai tellitud üks m57 160kw turborõhu andur, lihtsalt katsetamiseks 135kw ajuga. Pistik tundus sama kujuga aga mõned sooned teise kohapeal. (Panin 135kw aju peale pagasi, sest 142kw ajuga sõit on selle kõrval pigem igav )
hetkel kogun mõtteid, mis varuosi mootorile peale panna enne, kui mõne asjatundja juures uus remap teha.
Ulmeks ei taha asja ajada, mulle piisab kui lõpptulemus jääb 180-200kw vahele.
Äkist keegi oskab öelda millega asendada originaal cooler, mis masina pealt võiks asjalikumat otsida? Ja kas 160kw m57 õhulugeja istub 1 ühele paika, 142kw asemele?
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Üks häiriv viga veel mootoril alles, vahet pole kumb aju peal on. Mootor mingil perioodil käib tühikäigul sujuvalt ja järgmine moment hakkab raputama, umbes nagu pihusti jätaks vahele. Samas pihustid said stenditud. Seda juhtub pigem külma mootoriga aga on juhtunud ka sooja mootoriga.
Pihustite juhtmestiku pistikud Sai puhastatud ja juhtmestik visuaalselt üle vaadatud. Kusagil "otsi" koos ei ole.
Sellega seoses, kas presupply rõhu anduri valetamine mootori ajule võib midagi sellist põhjustada? Tühikäigul Analoogkell näitab rõhuks 3.5 bar, aju näeb 4bar.
Pihustite juhtmestiku pistikud Sai puhastatud ja juhtmestik visuaalselt üle vaadatud. Kusagil "otsi" koos ei ole.
Sellega seoses, kas presupply rõhu anduri valetamine mootori ajule võib midagi sellist põhjustada? Tühikäigul Analoogkell näitab rõhuks 3.5 bar, aju näeb 4bar.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1696
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Pihustite stend ei näita kahjuks tihtipeale anomaaliaid. See kas on nüüd tühikäigul 3.5bari või 4bari etteande surve- käimist küll ei mõjuta. Pigem on probleem kütusesüsteemis. Kehv ühendus pihusti pistikutel, pihustid korrast ära, raili rõhk kõigub (regulaator, ksp jne). 180-200kW oodata sellest vana kütusesüsteemiga M57 on korralik unenägu. Max mis ma olen saanud dünos on 50kW/100Nm rattasse juurde, võrreldes originaalseadega, kuid ka seal oli juba teine turbo, latiandur, cooler ja tutikad (mitte taastatud vms) originaalid pihustid.
Ärge unustage et reeglina mõõdetakse pihusteid tehase etteantud väärtustega. Mida suuremaks lähevad lati surved ja pihusti lahtiolekuajad, seda suuremaks lähevad hälbed- st jõu jaoks ei saa mootor piisavalt kütet.
Ärge unustage et reeglina mõõdetakse pihusteid tehase etteantud väärtustega. Mida suuremaks lähevad lati surved ja pihusti lahtiolekuajad, seda suuremaks lähevad hälbed- st jõu jaoks ei saa mootor piisavalt kütet.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
Hästi, küsin siis pigem niipidi, et kui palju hinnanguliselt võiks saada juurde kilowatte pihusteid,latti, kõrgsurvepumpa ja turbot vahetamata?
Iseenesest olen näinud müügis komplekte, 160kw turbo, latt koos anduritega ja r90 kõrgsurve pump. Sinna siis peaks juurde vaatama ka uued pihustid?
Ksp pump on bosch CP1 peal, vahetasin selle ära üksaeg, peal oli miski muu enne, 135kw algusaegade oma.
Mida saaks mõistliku hinnaga sinna juurde lisada, enne remapi?
Iseenesest olen näinud müügis komplekte, 160kw turbo, latt koos anduritega ja r90 kõrgsurve pump. Sinna siis peaks juurde vaatama ka uued pihustid?
Ksp pump on bosch CP1 peal, vahetasin selle ära üksaeg, peal oli miski muu enne, 135kw algusaegade oma.
Mida saaks mõistliku hinnaga sinna juurde lisada, enne remapi?
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: E39 m57d30 puterdab ja tahab välja surra järsult gaasi andes.
160kw turborõhu andur küljes, kaks soont ühelt anduri küljelt maha lõigatud ja istus pistikusse. Tühikäigul on atmosfääri ja turborõhu vahe 60mbar(+-25 lubatud). Erinevuse paneks odava anduri süüks. Kiirendades suudab madalatel pööretel hoida analoogkella järgi 1,5-1,7bar. Üle 3500rpm kukub vaikselt rõhk allapoole mis on vast originaal turbo tootlikkuse süü.