Bmw F11 pidurikettad
Bmw F11 pidurikettad
Siin igasugu tarkpäid. Plaan pidurikettad vahetada. Kas peaks vaatama ainult kaheosalisi. On või on ka mingeid häid tavalisi? On kellelgi kokkupuuteid. Kuida kestavad või mis firmasi eelistada.
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Re: Bmw F11 pidurikettad
Tere! Mis firma toodang külge läks ? Kes on OEM osa valmistaja?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Bmw F11 pidurikettad
Tavasõidul ei tee elusees vahet kas ühe või kaheosaline. Soovitan siiski kahelist
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Bmw F11 pidurikettad
Mina panin enda f11 alla üheosalised. Ette Meyled ja taha Bosch. Jookseb teine aasta, ei kurda
Re: Bmw F11 pidurikettad
Valisin ikka kaheosalised, nagu originaalid on need on ikka tunduvalt kergemad.
Re: Bmw F11 pidurikettad
Kelle toodangu kaheosalised alla läksid?
Re: Bmw F11 pidurikettad
See oli juba aasta tagasi, Aerost kvaliteet kettad sai võetud, siiani väga head
Re: Bmw F11 pidurikettad
Mu kogemused (F10 535 bensukas). Ainult kaheosalisi kasutanud, sest kettad saavad vatti ja on kergemad.
OEM: lollikindel valik, kõval kasutamisel tundub nagu ketas kuluks kiirelt.
Brembo: nägi OK välja, aga hakkas 10000 km peale vibreerima.
ATE: nägi OK välja, aga hakkas jälle paari tuhande peale vibreerima.
Nüüd saab näha kuidas Zimmermanni kaheosaline kestab.
OEM klotsid OK, aga pehmed. Brembo klotsid kah pehmed. Textar on siiani kõige parem olnud.
OEM: lollikindel valik, kõval kasutamisel tundub nagu ketas kuluks kiirelt.
Brembo: nägi OK välja, aga hakkas 10000 km peale vibreerima.
ATE: nägi OK välja, aga hakkas jälle paari tuhande peale vibreerima.
Nüüd saab näha kuidas Zimmermanni kaheosaline kestab.
OEM klotsid OK, aga pehmed. Brembo klotsid kah pehmed. Textar on siiani kõige parem olnud.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Bmw F11 pidurikettad
Krt meelest läinud juba. Aga panin vist Boschid kaheosalised. Aastake sõitnud ja hetkel pole mure olnud.
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Bmw F11 pidurikettad
Kas juhul kui uus ketas hakkab paari kuu jooksul vibreerima, on kuidagi kasutaja sõidustiiliga ka tekitatav või puhtalt kehva varuosa viga?
(Mul sattunud nii, et uued kettad hakanud vibreerima, saatnud tagasi, pandi teised ja sama häda, tootjat ei mäleta)
(Mul sattunud nii, et uued kettad hakanud vibreerima, saatnud tagasi, pandi teised ja sama häda, tootjat ei mäleta)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Bmw F11 pidurikettad
Põhimõtteliselt on küll. Näiteks lased punaseks ja lombist läbisõites viskab märjaks vms. Aga pigem on asi ikkagi kas autos või tõesti kehvas tootes. Pidur jääb peale või on laagri flants vigane.
TEL 57703395
Re: Bmw F11 pidurikettad
Aru saanud et F10/F11 põhimõtteliselt kõik kettad hakkavad peale 10k viskama peale OEM. Sellepärast uurisin kas kellelgi mingi teine kompott ka vastu pidanud. Endal ootab vahetus just sellepärast et mingid üheosalised all ja väristavad korralikult.
Plaanis panna OEM kettad ja Textar klotsid
Plaanis panna OEM kettad ja Textar klotsid
Re: Bmw F11 pidurikettad
Bmauto ja bimmer24 kaautavad textar pro+ pidurikettaid piduriklotse(bimmeri hinnapakkumises oli ka rasvane trukk 2a garantii mida bmauto pkkumisel polnud) ehk tasuks neilt uurida ja vahetus tellida.Shammy kirjutas: ↑01.12.2022 11:31 50 Aru saanud et F10/F11 põhimõtteliselt kõik kettad hakkavad peale 10k viskama peale OEM. Sellepärast uurisin kas kellelgi mingi teine kompott ka vastu pidanud. Endal ootab vahetus just sellepärast et mingid üheosalised all ja väristavad korralikult.
Plaanis panna OEM kettad ja Textar klotsid
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: Bmw F11 pidurikettad
Kellel neid kõveraid kettaid juba kogunenud on võiks lasta prooviks paari üle treida. Kunagi e61 peal sõber maadles sama teemaga kuniks soovitati treimist, et ketas nö oma kõverdumise ära teinud kuumaga. Peale seda enam kettaid vahetama ei pidanud.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Re: Bmw F11 pidurikettad
Päris nii see pole, et kõik peale OEM ketaste vibreerima hakkavad. Räägitakse, et Brembo kvaliteet on üsna kõikuvaks läinud võrreldes varasemaga.
Uute ketaste/klotside sissesõit on muidugi väga oluline. Ehk kuidas kanda klotsi materjal alguses stabiilselt ketta pinnale, see on osa mis hiljem pidurdama hakkab. 150-200km rahulikumalt, vältida ABS pidurdusi ja ülekuumendamist. Siis on järgmine tase ehk kettad kergelt soojaks ja siis 8-10 korda ca 80% pidurdused, vältida ABSi ja nullipidurdust, vahepealsed kerged jahutused ca 500-800m. Ideaalis selline 140-40 km/h vahemik, miles seda protsessi teha.
Uute ketaste/klotside sissesõit on muidugi väga oluline. Ehk kuidas kanda klotsi materjal alguses stabiilselt ketta pinnale, see on osa mis hiljem pidurdama hakkab. 150-200km rahulikumalt, vältida ABS pidurdusi ja ülekuumendamist. Siis on järgmine tase ehk kettad kergelt soojaks ja siis 8-10 korda ca 80% pidurdused, vältida ABSi ja nullipidurdust, vahepealsed kerged jahutused ca 500-800m. Ideaalis selline 140-40 km/h vahemik, miles seda protsessi teha.
Shammy kirjutas: ↑01.12.2022 11:31 50 Aru saanud et F10/F11 põhimõtteliselt kõik kettad hakkavad peale 10k viskama peale OEM. Sellepärast uurisin kas kellelgi mingi teine kompott ka vastu pidanud. Endal ootab vahetus just sellepärast et mingid üheosalised all ja väristavad korralikult.
Plaanis panna OEM kettad ja Textar klotsid
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw F11 pidurikettad
Zimmermann ja Brembo on päris mitmel kliendi autol suht lühikese ajaga kõveraks läinud, Textariga pole veel probleemi olnud. Odavamatest kannatab ka Rotinger.
Re: Bmw F11 pidurikettad
Huvitav... endal pole selle setiga probleemi olnud.
Ise olen mõelnud, et kas omanik ise ei või mingi tegevusega seda põhjustada? Vahetad kettaid, sadul näiteks ei liigu korralikult ja sellele tähelepanu ei pööra.. kettad saavad veidi rohkem kuuma tänu sellele, et klots jääb veidi vastu.. Kas oleks võimalus näiteks, et oled lisaks ka vähe agressiivsema sõidustiiliga ja sõidust tulles kohe pesulast läbi... kettad kuumad ja külma veega keerad asja pekki?
Re: Bmw F11 pidurikettad
User error võib olla ainult ketaste/klotside sissesõit. Kui tehakse alguses midagi lolli, millega kettale kantav klotsikiht pole ühtlane (alguses palju järske pidurdusi vms.) ja pärast pole sellega midagi enam teha. Enamus kasutajavigadest on see, et ei pidurdata regulaarselt piisavalt kõvasti ja ketas hakkab vaikselt kuskilt roostetama. Siis süveneb veelgi ebaühtlane kontakt klotsi ja ketta vahel ning tulemuseks on ikaldus ja vibratsioon. Tihti on ketas lihtsalt pees - odav tooraine, vale tootmisprotsess, krt. teab mis ja nii ongi nagu mul olnud, et teen kõike õigesti, ketas näeb välja peegelsile, aga vana raibe hakkab vibreerima.
Kuuma kettaga lompi või pesulasse sattumine on veidi kahtlane. Päriselt kuumaks saad ketta siis kui oled rinka peal paugutanud või teinud ca 10 täisstoppi lühikeste vahedega. See "lomp" peaks rohkem tiigi moodi välja nägema kus kuum ketas ära uputada, aga siis on muid veidi suuremaid probleeme ka
Pesulasse päris kuuma kettaga jõudmine on ka veidi keeruline. Kui support kinni jääb siis peaks normaalne juht aru saama, et üks nurk poogib ja üks ratas on peale sõitu ebanormaalselt kuum.
Kuuma kettaga lompi või pesulasse sattumine on veidi kahtlane. Päriselt kuumaks saad ketta siis kui oled rinka peal paugutanud või teinud ca 10 täisstoppi lühikeste vahedega. See "lomp" peaks rohkem tiigi moodi välja nägema kus kuum ketas ära uputada, aga siis on muid veidi suuremaid probleeme ka
Pesulasse päris kuuma kettaga jõudmine on ka veidi keeruline. Kui support kinni jääb siis peaks normaalne juht aru saama, et üks nurk poogib ja üks ratas on peale sõitu ebanormaalselt kuum.
buumerm kirjutas: ↑11.12.2022 12:35 01 Huvitav... endal pole selle setiga probleemi olnud.
Ise olen mõelnud, et kas omanik ise ei või mingi tegevusega seda põhjustada? Vahetad kettaid, sadul näiteks ei liigu korralikult ja sellele tähelepanu ei pööra.. kettad saavad veidi rohkem kuuma tänu sellele, et klots jääb veidi vastu.. Kas oleks võimalus näiteks, et oled lisaks ka vähe agressiivsema sõidustiiliga ja sõidust tulles kohe pesulast läbi... kettad kuumad ja külma veega keerad asja pekki?
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- igor115
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
- Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
- Telefon: 53496608
- Asukoht: Järvamaa
Re: Bmw F11 pidurikettad
Hetkel 35,000 sõidetud ATE ketastega ja klotsidega, probleeme pole. Vahepeal tekkis pidurdamisel vibra, probleem oli "kuuske* kulunud rehvidel, kuna šarniiri puksid olid läbi.