BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Upsidespike
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 20.06.2021 04:35 55

BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitus Postitas Upsidespike »

Tere,

Nimelt BMW 525d 130kw ei rakendu turbo kiirendamisel täielikult või rakendub minimaalsel määral, alates 2000rpm kiirendamisel on mootoris ebaühtlus.

Autost - paigaldatud 3.0d 160kw pihustid (3.0 pihustikaart sisestatud, 5tk äsja vahetatud), peal 4 kuud tagasi taastatud 3.0d 160kw turbo.

Tehtud ettevõttes CTS tuning Stage I chip, EGR off, DPF off. Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4. Olen proovinud veel lisaks 2-te turbot, tulemus sama.
Olen lasknud samas ettevõttes peale panna 5 erinevat chipi, samuti originaaliga käitus auto samamoodi.

Vahetatud eelnevalt mainitud 5 pihustit, turbo (3 korda), proovitud teist õhulugejat, uued turbolõdvikud.

NB! Kohapeal gaasitades töötab auto laitmatult!

Pädevad diagnostikud on autot nüüdseks kokku 6 korda kontrollinud, arvuti vigu ei näita.

Kas kellelgi on veel soovitusi mida vaadata, vahetada, kontrollida? Soovin autot korda saada.

Kas viga võib olla defektses intercooleris, mis on umbe läinud ajaga?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitus Postitas Ma®tin »

Intercooleri kontroll võtab muude asjadega võrreldes nii vähe aega, eriti kui turbolõdvikuid ka juba vahetatud on - see oleks mõistlik antud tegevuse käigus nagunii ära pesta.

VNT mapid on ka 3.0d turboga vastavusse viidud?
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1694
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitus Postitas Silver88 »

Korralik logi annaks hea ülevaate. Samanoodi nagu ka Martin ütles tuleb turbo kaardid vastavusse viia.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitus Postitas Ma®tin »

Mina ilmselt teeks suht madala requesti ~ 1 bari peale ja paneks SVBL ka madalaks ja tõstaks niikaua VNT mappe kuni turbo normaalselt käituma hakkab ning antud kogemuse põhjal siis lõpetaks pärast softi nii nagu kliendil soov on.

3.0d pihustid koos stock durationiga 2.5 peal kõlab ka muidugi “huvitavalt”, reaalsuses nõuab see julmalt kalkuleerimist ja logimist, et SOI ja Durationi najal EOI paika saada.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitus Postitas LEDBeam »

Teemataja võiks omale rõhuandurite tööpõhimõtted selgeks teha. Tavaline auto rõhuandur näitab atmosfäärirõhul juba 1 bar. Kui tahta turbost ülerõhku 1 bar, tuleb tagada, et andur näitaks 2 bar, see rõhk turbost tellidagi jne.
Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4
Kõik on õige, kui mõõtsid atmosfääri suhtes.
Vasta