Mure on BMW E39 252i 141 kW kollase mootori tulega. Sai lastud teha diagnostika ( delphi) kus selgusid sellised vead :
E4 Fuel trim bank 2 permissible range exeeded
E3 Fule trim bank 1 permissible range exeeded
CB Fule trim bank control limit
Sai vahetatud need kaks surt lõdvikut mis on peale õhulugejat, alumisel oli väike auk ka sees. Peale vahetust tuli kustus ( sai veel ka arvutiga vead ära kustutatud) aga paar päeva hiljem süttis uuesti. Õhulugeja ise tundus ka terve.
Oskab keegi nõu anda mida veel kontrollida ?
E39 kollane mootorituli
- Priitpriit
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19.03.2020 22:29 04
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Telefon: 55594602
- Priitpriit
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19.03.2020 22:29 04
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Telefon: 55594602
Re: E39 kollane mootorituli
Kas kui lasta diagnostika teha kuskil asjalikumas kohas kui naabri garaazis siis on võimalik täpsemalt teada saada mis neid vigu ja kollast tuld annavad?
Re: E39 kollane mootorituli
Kui on diagnostik, kes veakoodide lugemisega ei piirdu, siis loomulikult.
56052094
- Priitpriit
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19.03.2020 22:29 04
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Telefon: 55594602
Re: E39 kollane mootorituli
Tegin suitsutesti masina ja suitsutesti. Hakkas tossu välja ajama disaklapi vahelt ja klapikambri kaane juurest. selgus, et kaan oli mõrasid täis ja sai välja vahetatud. Mootorituli kustus ära ja pole nüüd nädal aega tagasi põlema läinud. tundub, et selles oli asi.