E34 525TDS mehaaniline KSP

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Bimmer850 »

Kui 525TDS peale panna 524TD mehaaniline kõrgsurvepump, mida peab modifitseerima?

Kas juhtajus peab midagi ära "petma"?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas h.m.m »

Trossi pead gaasipedaali kylge vedama, kompuuter ja pysikas kah lõpetavad töö.
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas botzor »

Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Bimmer850 »

botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Vana ..995 lõpuga.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas JanisH »

Bimmer850 kirjutas:
botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Vana ..995 lõpuga.
Siis väga hea. Meh pump sobib 1:1ele külge.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Bimmer850 »

JanisH kirjutas:
Bimmer850 kirjutas:
botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Vana ..995 lõpuga.
Siis väga hea. Meh pump sobib 1:1ele külge.
Kas 524TD pumba plunseri saab ümber tõsta 995 pumba sisse?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Bimmer850 »

no info?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Molotov51 »

Saab küll, süüdet pead veits teistmoodi vaid keerama.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Bimmer850 »

Molotov51 kirjutas:Saab küll, süüdet pead veits teistmoodi vaid keerama.
Miks, kas plunser on suurema/väiksema läbimõõduga?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Moss
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 12.03.2005 18:25 13
Peamine sõiduk: E34 TDS
Asukoht: Vantaa

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitus Postitas Moss »

Plunser on sama, nagu pumba koodi kuues numbergi (null ehk teisisõnu 10mm) ütleb. TDSi pumbast tuleb võtta nukaplaat millel tõusu 2,05 mm (meh. pumbal tehasest 1,65).

Sõbra masinale tegime ning sättisime TDSi asendisse, tõus @ Ü.S.S. 0.85...0.95 mm. Liikus veidi nobedamalt kui oodata oskasime...
ECU ja muud elektrid jätsime külge. Püsikas enam ei toiminud aga tahhokas funkas ilusti sest see pole pumbaga kuidagi seotud.
Vasta