E61 525d ei käivitu
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
E61 525d ei käivitu
Tere!
E61 525D 2005.06
Talv kõige suurema külmaga tekkis siis mu esimesel diisel masinal probleem käivitusmisega. Tulin esimesel täispaagiga maale ja sinna ma jäin.
Soojaga probleeme ei olnud, mida külmemaks läks seda hullemaks. Julmalt pedaali otsas trampides vägistades aga käivitus. Okei, esimene idee oli see, et eelsüüteküünlad koos releega vahetusse. Kuid mõtlesin, et enne veel venitan auto garaazi soojenema.
Kuid soojas garaazis seistes ei olnud ka käivitus pärast 24h üles-sulamist ning kuivamist. Auto ise +10C soojas.Kuid ikka ei ?
Vahepeal mainin ära, et filtrid ja kogu enne-talve hooldus sai septembris tehtud. Ning siiani ühtegi probleemi ei ole olnud.
Teine asi oli aga see, et kui läbi õhufiltri ehmatada, mida korra tegin, siis käivitus mootor kohe. See juhtiski mind kohe probleemini, et kütet kätte ei saa.
Kolmandaks sai filter lahti kakutud, et ehk **** teab, mis seal valesti võib olla. Läbi filtri nirises kütus hästi. Kuid kuulda on ka paagisisese pumba tööd. Nüüd jäi aga õhku küsimus, et põhja all on enne filtrit veel üks vahepump? Või misasi see on? Ja kusjuures selle tööd kõrvaga küll ei suutnud tuvastada. Ei jõudnud veel alt ka ära kakkuda, kui seda vist väga kuidagi ei kontrolliga?
Loodan oma INPA kaabli lõpuks varsti siin tööle saada, mis ka kuidagi ei taha tööle hakata, et mitte pimesi tühja tööd teha.
Kas keegi oskab äkki mu küsimustele mingi vastuse anda või on sarnase probleemi ees seisnud?
Õnneks sain oma vana E39 pommikindla 523i kokku, ning muretult edasi liikuda.
E61 525D 2005.06
Talv kõige suurema külmaga tekkis siis mu esimesel diisel masinal probleem käivitusmisega. Tulin esimesel täispaagiga maale ja sinna ma jäin.
Soojaga probleeme ei olnud, mida külmemaks läks seda hullemaks. Julmalt pedaali otsas trampides vägistades aga käivitus. Okei, esimene idee oli see, et eelsüüteküünlad koos releega vahetusse. Kuid mõtlesin, et enne veel venitan auto garaazi soojenema.
Kuid soojas garaazis seistes ei olnud ka käivitus pärast 24h üles-sulamist ning kuivamist. Auto ise +10C soojas.Kuid ikka ei ?
Vahepeal mainin ära, et filtrid ja kogu enne-talve hooldus sai septembris tehtud. Ning siiani ühtegi probleemi ei ole olnud.
Teine asi oli aga see, et kui läbi õhufiltri ehmatada, mida korra tegin, siis käivitus mootor kohe. See juhtiski mind kohe probleemini, et kütet kätte ei saa.
Kolmandaks sai filter lahti kakutud, et ehk **** teab, mis seal valesti võib olla. Läbi filtri nirises kütus hästi. Kuid kuulda on ka paagisisese pumba tööd. Nüüd jäi aga õhku küsimus, et põhja all on enne filtrit veel üks vahepump? Või misasi see on? Ja kusjuures selle tööd kõrvaga küll ei suutnud tuvastada. Ei jõudnud veel alt ka ära kakkuda, kui seda vist väga kuidagi ei kontrolliga?
Loodan oma INPA kaabli lõpuks varsti siin tööle saada, mis ka kuidagi ei taha tööle hakata, et mitte pimesi tühja tööd teha.
Kas keegi oskab äkki mu küsimustele mingi vastuse anda või on sarnase probleemi ees seisnud?
Õnneks sain oma vana E39 pommikindla 523i kokku, ning muretult edasi liikuda.
Viimati muutis st3v3n, 13.01.2016 05:16 25, muudetud 2 korda kokku.
Re: E61 525d ei saa kütust kätte
Viimati muutis Edson520, 06.01.2016 13:55 34, muudetud 1 kord kokku.
+372 5 100 607
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: E61 525d ei saa kütust kätte
See enne filtrit põhja all (filtri küljes) on el. kütuse soojendi.
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei saa kütust kätte
Kuno_T kirjutas:Mingit pumpa sel põhja alla pole. Kui filtri arvasid pumbaks, siis sa pole tal filtrit ennast näppinudki. Või tee oma jutt nii korda, et selles infot ka oleks.
http://www.realoem.com/bmw/en/partgrp?i ... 525d&mg=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaatasin ka seda REALOEMi joonis enne kui kallale läksin. See joonis ei vasta minu auto joonisele. Minul on konkreetne "juhtmed taga" seade enne filtrit, mis on ikkagi eralisisev vahelüli.
Okei, oletame, et on kütuse eelsoojendi. Kas see takistab kütuse kohalejõudmist?
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: E61 525d ei saa kütust kätte
Sul peaks olema selline süsteem http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... el_filter/" onclick="window.open(this.href);return false; pistik läheb külge, või on seal midagi ümber ratsitud. Soojendi ei takista kütuse kohalejõudmist.
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei saa kütust kätte
urks kirjutas:Sul peaks olema selline süsteem http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... el_filter/" onclick="window.open(this.href);return false; pistik läheb külge, või on seal midagi ümber ratsitud. Soojendi ei takista kütuse kohalejõudmist.
Selline asi on jah seal. Juhtmed küljes, kõik on nagu päris. Selge aga huvitav, kas siis jääb üle järgmiseks kütusepumba relee ilmselt? Kuigi pump mingil määral teeb häält(kuna mul reaalset referentsi ei ole siis ei oska võrdlusmomenti öeldam kas pump isegi õigesti töötab), on ju ikkagi reaalne, et relee ei toimi? Relee surma võis ju tekitada ka alapinge, mis külmkäivitusega tekkis?
Re: E61 525d ei saa kütust kätte
Huvitav,Et kellel on siin raskusi teksti omandamisega?
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei saa kütust kätte/ei käivitu
Tore ilkumine jah siin.
Tänud neile kes asjalikke soovitusi andsid.
Sain kaabli tööle ja järele. Kõik eelsüüte küünlad phm ja relee surnud.
Põhjuseks ilmselt ka sisselaske kollektori leke, kõik paksu kesta all.
Puhastan ära, kaablid õnneks kõik korras ja uued jupid lähevad kõik külge,
Õhku jääb lihtsalt küsimus, et kas tihendid on surnud vanadusse või kunagine eelnev paigaldus kehv olnud?
Tänud neile kes asjalikke soovitusi andsid.
Sain kaabli tööle ja järele. Kõik eelsüüte küünlad phm ja relee surnud.
Põhjuseks ilmselt ka sisselaske kollektori leke, kõik paksu kesta all.
Puhastan ära, kaablid õnneks kõik korras ja uued jupid lähevad kõik külge,
Õhku jääb lihtsalt küsimus, et kas tihendid on surnud vanadusse või kunagine eelnev paigaldus kehv olnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei saa kütust kätte/ei käivitu
Uus relee peal ning uued küünlad ka.
Juhtmed kõik ilusti taga, kuid ei käivitu ikka.
Pean vist testriga veel üle käima, kuigi hetkel ei usu enam, et selle probleem.
Küsimus siin.
Kontrollisin kõiki vigadega mooduleid.
Ainuke asi mis veel silma jäi oli "Terminal 30 OFF".
Kui palju ja kas see minu probleemi võiks põhjustada?
Juhtmed kõik ilusti taga, kuid ei käivitu ikka.
Pean vist testriga veel üle käima, kuigi hetkel ei usu enam, et selle probleem.
Küsimus siin.
Kontrollisin kõiki vigadega mooduleid.
Ainuke asi mis veel silma jäi oli "Terminal 30 OFF".
Kui palju ja kas see minu probleemi võiks põhjustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei saa kütust kätte/ei käivitu
st3v3n kirjutas:Uus relee peal ning uued küünlad ka.
Juhtmed kõik ilusti taga, kuid ei käivitu ikka.
Pean vist testriga veel üle käima, kuigi hetkel ei usu enam, et selle probleem.
Küsimus siin.
Kontrollisin kõiki vigadega mooduleid.
Ainuke asi mis veel silma jäi oli "Terminal 30 OFF".
Kui palju ja kas see minu probleemi võiks põhjustada?
Hommik oli targem. ISTA/D vea alusel uuesti testides oli näha, et ikka ühendus puudub relee ja küünaldega?
Lähen õhtul juhtmete ühendust üle mõõtma.
Kütuse surve oli 2,3. See peaks olema okei.
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei käivitu
Auto korras.
Võib teema kustutada.
Võib teema kustutada.
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E61 525d ei käivitu
Kirjuta ikka kuidas auto ka terveks sai !
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E61 525d ei käivitu
Eile öösel ei olnud enam mahti.
Aga.
Vajalik oli ikkagi relee ja eelsüüteküünale juhtmete põhjalik puhastus.
Alguses sai esimesed 3 käima, pärast veel järgmised ka.
Lisaks tegin veakoodide puhastuse, vaatasin, mis probleemid veel esile kerkisid.
Paar kõrvalist asja sai korda tehtud ning käivitamiseks oli vajalik veel EWS-CAS Sync.
Öösel sai täis akuga kohe käivitamist proovitud ja tõrkeid ei esinenud.
Hommikuks oli jälle poole-pöörde-pill.
Öösel küll hakkas välitemp andur? või siis KOMBI, segast panema, ujus -40 kui reaalnäiduni.
Tegin öösel veel sellele ka resa, täna on terve päeva kõik OK olnud.
Tdu siinkohal veel kasutajale ttsys, kellelt sai kiirelt uus kaabel saatud ja see ISTA/D on väga asjalik.
Aga.
Vajalik oli ikkagi relee ja eelsüüteküünale juhtmete põhjalik puhastus.
Alguses sai esimesed 3 käima, pärast veel järgmised ka.
Lisaks tegin veakoodide puhastuse, vaatasin, mis probleemid veel esile kerkisid.
Paar kõrvalist asja sai korda tehtud ning käivitamiseks oli vajalik veel EWS-CAS Sync.
Öösel sai täis akuga kohe käivitamist proovitud ja tõrkeid ei esinenud.
Hommikuks oli jälle poole-pöörde-pill.
Öösel küll hakkas välitemp andur? või siis KOMBI, segast panema, ujus -40 kui reaalnäiduni.
Tegin öösel veel sellele ka resa, täna on terve päeva kõik OK olnud.
Tdu siinkohal veel kasutajale ttsys, kellelt sai kiirelt uus kaabel saatud ja see ISTA/D on väga asjalik.