Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
siksaator
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 11.09.2008 19:52 40
Asukoht: Tallinn/Karksi- Nuia

Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Postitus Postitas siksaator »

Auto: 2001 aasta E39 M57 mootoriga
Sai paigaldatud täiesti plangule E39-le esialgu kogu navi majandus (mis hakkas kenasti tööle) ning nüüd ka siis suure kompuutriga kellad. Retrofiti juhtmestikku ei kasutanud vaid jootsin ise skeemi järgi doonorautolt saadud kolm pistikut külge, I-busi kaabel ja massi kaabel sai kenasti kindalaeka alla veetud ja ühendatud. Esialgu kiirelt kellasid proovides hakkas kõik kenasti tööle- auto käivitus, kellad näitasid, obc toimis ning suhtles kenasti navi ekraaniga ka. Paigalduse lõppfaasis aga kukkus spidoplokk käest maha põrandale, mille tagajärjel kukkusid spidomeetri ja tahhomeetri nõelad oma mootoritest välja. Egas midagi, võtsin spidoploki lahti ning võtsin oma vanalt low obc plokilt need mootorid koos seieritega ning paigaldasin high obc plokki. Kõik möödus libedalt ning suure kompuga plokk sai kenasti kokku pandud. Näidikute plokki autosse paigaldades ning töökorda proovides hakkasid anomaaliad. Mitte ükski näidik ei tööta, samuti ka mitte kompuutri osa, navi ekraan ei võta ka enam õiget pilti ette (ekraan üldiselt must aga alla serva ilmub hallikas riba). ABS, AIRBAG, aku ja õlituli ainult süttivad ning käivitades kustuvad ka kenasti. Süüte asendis hakkab ka koheselt ees elektriventilaator täiskiirusel undama, Webasto lülitub sisse ning kliima hakkab täistuuridel puhuma, samas aga mootor läheb kenasti tööle ning töötab ühtlaselt. Olen proovinud kolme erinevat suure kompuga näidikute plokki ning kõigiga täpsemalt sama teema.
Endal mul igatahes mõistus otsas, et mis siis nii äkki nüüd valesti läks?
kellelgi mõtteid?
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Postitus Postitas ooDDoo »

I bus k bus can bus ja kodeerimine on valesti
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
siksaator
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 11.09.2008 19:52 40
Asukoht: Tallinn/Karksi- Nuia

Re: Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Postitus Postitas siksaator »

ooDDoo kirjutas:I bus k bus can bus ja kodeerimine on valesti
Aga esimest korda proovides oli kõik ju perfektses korras- absoluutselt kõik toimis. Ning uuesti tagasipannes kõik jälle tuksis. Kuidas ta nüüd siis äkki kodeerimist tahab kui ennem hakkas kohe lihtsalt järgi pannes tööle?
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Postitus Postitas Sulev »

siksaator kirjutas: Paigalduse lõppfaasis aga kukkus spidoplokk käest maha põrandale, mille tagajärjel kukkusid spidomeetri ja tahhomeetri nõelad oma mootoritest välja. Egas midagi, võtsin spidoploki lahti ning võtsin oma vanalt low obc plokilt need mootorid koos seieritega ning paigaldasin high obc plokki. Kõik möödus libedalt ning suure kompuga plokk sai kenasti kokku pandud. Näidikute plokki autosse paigaldades ning töökorda proovides hakkasid anomaaliad. Mitte ükski näidik ei tööta, samuti ka mitte kompuutri osa, navi ekraan ei võta ka enam õiget pilti ette
Sai ikka kukkudes hea litaka, et seierid eest ära lendavad, :) seieri mootoreid vahetades pidid ju spido juppideks tõmbama ja kõik seierid eest ära võtma..tegid äkki spidole ai ai . Seierid panin ikka tagasi programmiga kalibreerides või niisama näpuga litsusid tagasi? Arvutiga midagi kodeerisid ka või niisama tõstid teise spido vahele?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4359
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Postitus Postitas PeeterA »

Kindalaeka taga tuleks i-bus ja k-bus üksteisest eraldada samuti. High spido puhul jooksevad need eraldi.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
siksaator
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 11.09.2008 19:52 40
Asukoht: Tallinn/Karksi- Nuia

Re: Bmw E39 high obc paigalduse anomaaliad

Postitus Postitas siksaator »

Sulev kirjutas:Sai ikka kukkudes hea litaka, et seierid eest ära lendavad, :) seieri mootoreid vahetades pidid ju spido juppideks tõmbama ja kõik seierid eest ära võtma..tegid äkki spidole ai ai . Seierid panin ikka tagasi programmiga kalibreerides või niisama näpuga litsusid tagasi? Arvutiga midagi kodeerisid ka või niisama tõstid teise spido vahele?
Noo kahjuks oli õhulend üsna pikk jah, üksjagu meetreid lendas :roll: . Tõmbasin jep juppideks ning seierid panin tagasi niisama- tol hetkel juba aimasin, et tolle spidoga suurt enam midagi teha pole, sest neid näidikuid täpselt enam näitama ei saa. Teised spidod tõstsin lihtsalt niisama kohe külge.
PeeterA kirjutas:Kindalaeka taga tuleks i-bus ja k-bus üksteisest eraldada samuti. High spido puhul jooksevad need eraldi.
Kõik see sai tehtud- high obc retrofit õpetus oli ees koguaeg ;) .
Aga siiski seekordne viga oli lihtsamast lihtsam- mingi ime läbi oli üks spidoka toitejuhe tinaliitest lahti tulnud ning põhjustas seda kogu seda jama. Igatahes suurimad tänud kasutajale ooDDoo, kes on mind korduvalt juba aidanud ning seekordki õigele teele juhtis :P . Näidikud toimivad ning auto jälle sõiduvõimeline ;) .
Vasta