cobra kirjutas:kui sa turbot nõus pole panema, siis vaid jääb progreaju, aga see jõukasv on väike ja harjud ära päevaga vast.
Turbo maksab päris palju, ja pole nad vist eriti vastupidavad?? Või eksin?
Ostad vabalthingava bensiinmootoriga auto ja siis soovid madalatel pööretel paremat minekut? Naljanumber.
Võib oletada, et tegu on manuaalkastiga.
Kui soovid erksamaks, siis selleks on ainult üks võimalus (ilma turbota ja ilma ümberehituseta):
kasuta madalamat käiku.
Kui on soovi veidikenegi sportlikumalt sõita siis arvesta, et tahhomeetri seier ei tohiks ülemisest
asendist vasakule poole langeda.
Ja kui rahulikult sõites soov veidi "tõmmelda", siis enne "tõmbamist" seier vähemalt ülemisse asendisse.[/quote]
Ikka ikka manuaal
Mart_L kirjutas:Kas elementaarsed asjad on siis ideaalkorras-küünlad,pihustid,vanos, katalüsaator? Autoteemas räägid suurest õlikulust-kui see leketest oleks, siis peaks igal hommikul korralik õliloik maas olema. Järelikult õlikulu on järgmine asi, mis mootori "ära summutab". Tean, millest räägin kuna oma igapäeva töös ja ka enda masinate puhul tegelen alati esmajärjekorras selliste "pisiasjadega", kuid mis kokkuvõttes annavad tulemust oluliselt rohkem kui 10KW chippi.
Need on korras jah-ja lähiajal teeb selle õlilekke ka korda
Õliloik on pigem sooja mootoriga maas.....