"lock valve" siduri töösilindril
"lock valve" siduri töösilindril
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... 6775924_15" onclick="window.open(this.href);return false;
Detail 14 siis, mille jaoks see täpsemalt seal vajalik.
Probleem nimelt siis selles et kahtlustan et see asjandus ei lase sidurit lõpuni algasendusse tagasi.
Detail 14 siis, mille jaoks see täpsemalt seal vajalik.
Probleem nimelt siis selles et kahtlustan et see asjandus ei lase sidurit lõpuni algasendusse tagasi.
Re: "lock valve" siduri töösilindril
põhimõtteliselt kaitseb sidurit nt kui tahad 4000 pöörde pealt äkkstarti teharecaro kirjutas:http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... 6775924_15
Detail 14 siis, mille jaoks see täpsemalt seal vajalik.
Probleem nimelt siis selles et kahtlustan et see asjandus ei lase sidurit lõpuni algasendusse tagasi.
Re: "lock valve" siduri töösilindril
See asjandus aeglustab siduri sulgumist, et ebapädevalt ei saaks välja suretada mootorit ja hoorattale viga teha.
Ei usu, et see nüüd siduril ei lase tagasi tulla.
Alusta vedeliku vahetusest, lastes seda kõigist viiest niplist välja. Edasi kontrolli, ega siduri silindrid õlised ei ole.
Ei usu, et see nüüd siduril ei lase tagasi tulla.
Alusta vedeliku vahetusest, lastes seda kõigist viiest niplist välja. Edasi kontrolli, ega siduri silindrid õlised ei ole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Õli on tegelikult värske.
Pedaal toimib normaalselt jne jne.
Probleem muidu selles et kui auto oma turbo rakendab ei hoia sidur mootorit käigukastiga ühenduses.
Vahetasin just siduri ära, aga hooratast ja veel ühte sidurit ei taha enne osta kui on teada miks ta nii tegi.
Muidu ostan uued asjad ja ostan jälle ja siis jälle jne.(võiksin samahästi rahale lihtsalt tule otsa panna)
Vana ketas polnud küll mingi muster näidis, aga libiseda ta veel ei oleks tohtinud.
Niisiis, hetkest kui avastasin et tal seal mingi klapp, langebki kogu minu kahtlus ( algul oli kahtlusalune siduri peapump), sellele klapile.
Põhimõtteliselt ei juhtu siis midagi kui selle klapi pensionile sealt saadan?
Pedaal toimib normaalselt jne jne.
Probleem muidu selles et kui auto oma turbo rakendab ei hoia sidur mootorit käigukastiga ühenduses.
Vahetasin just siduri ära, aga hooratast ja veel ühte sidurit ei taha enne osta kui on teada miks ta nii tegi.
Muidu ostan uued asjad ja ostan jälle ja siis jälle jne.(võiksin samahästi rahale lihtsalt tule otsa panna)
Vana ketas polnud küll mingi muster näidis, aga libiseda ta veel ei oleks tohtinud.
Niisiis, hetkest kui avastasin et tal seal mingi klapp, langebki kogu minu kahtlus ( algul oli kahtlusalune siduri peapump), sellele klapile.
Põhimõtteliselt ei juhtu siis midagi kui selle klapi pensionile sealt saadan?
Re: "lock valve" siduri töösilindril
korv ja ketas läksid mõlemad uued?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Mõlemad, ja nullitud oli ka korv saanud.
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Sidur on isereguleeruv? Sellega keeratakse kogu aeg mingi jama kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Nii vahetatud siduri peapump ja vahelt see klapp läind.
Tulemus: sidur natuke mugavam aga libiseb ikka kui järsult kiirendada.
Kas võib viga olla hoorattas? Kui eelmine korv oli natuke sinine, kas mõjutab see ka hooratast.
Mis võis valesti minna korvi ja ketta paigaldamisel?
Tulemus: sidur natuke mugavam aga libiseb ikka kui järsult kiirendada.
Kas võib viga olla hoorattas? Kui eelmine korv oli natuke sinine, kas mõjutab see ka hooratast.
Mis võis valesti minna korvi ja ketta paigaldamisel?
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Kui korv oli juba sinine kõvasti siis milline hooratas välja nägi? hooratas võib olla ülivähe sinakas, kuid kuuma tõttu kõverdunud ja kasulik tööpind kahanenud no näiteks 100lt 40 le. Ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid räägin enda kogemustest.
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Ise ei näinud hooratast aga korv oli ikka jube sinine, valimisest servast kandis ainult mingi 2cm vb. Oli kuidagi nagu koonuses.
Kas hooratas läheb ka siis suht kergelt kõveraks?
Kas hooratas läheb ka siis suht kergelt kõveraks?
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Siis on ju pilt selge kui korv selline välja nägi. Hooratas ei lähe nii kergelt kõveraks kui korv aga läheb siiski, kui piisavalt sidurit libistada.
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Vaheta hooratas ära ning asi korraa. Endal just mitu korda sama jama olnud uute siduritega panekul , et sidur libiseb. Hooratta tööpinna on kuumaga kõveraks tõmmanud ja silmaga seda ei näe.
Re: "lock valve" siduri töösilindril
Aga asi selge siis, tänud kõigile kes viitsisid kogemusi ja infot jagada.
Egas muud kui uus komplekt sisse ja loodan et asi konksud.
Nüüd üle üks siduripeapump ja silinder koos selle klapiga, kui kellelgi huvi siis 30€ on see hind millega võib antud asjad omale saada.
Egas muud kui uus komplekt sisse ja loodan et asi konksud.
Nüüd üle üks siduripeapump ja silinder koos selle klapiga, kui kellelgi huvi siis 30€ on see hind millega võib antud asjad omale saada.