Meh pumba paigaldus 525tds.ile
Meh pumba paigaldus 525tds.ile
Tere, oleks vaja vähe nõu mehaanilise pumba paigaldamisel. Kas pumba kinnitused on samad ja kuidas on lood hammasrattaga ? Mida täpsemalt seal peab ringi tegema ? Kas see mehaaniline pump on parandatav ? Kuidas atm kastiga see käiguvahetus tòöle hakkab, mõtlen, et siis enam kickdowni pole ?
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 15.10.2013 11:54 08
- Peamine sõiduk: BMW 540td
- Asukoht: Harjumaa
Re: Meh pumba paigaldus 525tds.ile
2,5tdsil peaks olema elektroonile gaas ja ka kickdown minu teada.Seega tuleks ka trossiga automaat kast panna siis saaks kickdowni toimima aga noh kui nii juba teha siis pigem lihtsalt man. kast alla visata, siis peaks vähe lõbusam ka olema.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Meh pumba paigaldus 525tds.ile
Mõttetu tegevus minu meelest. Pumbapea vahetus ei maksa enam tervet varandust, kui sul see kulunud.
Re: Meh pumba paigaldus 525tds.ile
no oleneb ka mis aasta sul see tds on.
mingi 92 või 93 aasta on lihtne paigaldada. neil veel pumba kinnitus flants 50 mm, aga 94 ja edasi on flants 68mm. lisaks veel on mootori plokk uuemal malmist pumba kinnitus kohaga ja seda tuleb natuke lõigata, muidu pump ära ei mahu. pumbal endal tuleb ka natuke kõrvu kärpida. siis kui pump ükskord küljes on siis avastad et gaasihoob käib vatu suurt lõdvikut, turborikastus voolik ei mahu enam ära sest pump on nii kõrge et käib peaaegu vastu kollektorit. kui sul plastik kollektor, siis pole seda probleemi. aga kui asi ükskord töötab ja sa oled seda pumpa juba si..ks reguleerinud, avastad et see elektriline töötas kuidagi paremini. võib ka muidugi vastupidi olla. oleneb kõik meh pumba seisukorrast.
vast annab see tekst sulle veits aimu selle töö iseloomust.
panin kunagi ühele tds mootorile meh pumba ja selle mootori panin villise peale.
mingi 92 või 93 aasta on lihtne paigaldada. neil veel pumba kinnitus flants 50 mm, aga 94 ja edasi on flants 68mm. lisaks veel on mootori plokk uuemal malmist pumba kinnitus kohaga ja seda tuleb natuke lõigata, muidu pump ära ei mahu. pumbal endal tuleb ka natuke kõrvu kärpida. siis kui pump ükskord küljes on siis avastad et gaasihoob käib vatu suurt lõdvikut, turborikastus voolik ei mahu enam ära sest pump on nii kõrge et käib peaaegu vastu kollektorit. kui sul plastik kollektor, siis pole seda probleemi. aga kui asi ükskord töötab ja sa oled seda pumpa juba si..ks reguleerinud, avastad et see elektriline töötas kuidagi paremini. võib ka muidugi vastupidi olla. oleneb kõik meh pumba seisukorrast.
vast annab see tekst sulle veits aimu selle töö iseloomust.
panin kunagi ühele tds mootorile meh pumba ja selle mootori panin villise peale.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: Meh pumba paigaldus 525tds.ile
mõtlesin sama, seda vastust ootasingi, tänud.