E39 võdin
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
E39 võdin
Autoks 98 aasta E39 520i steptronicuga.
Suuremal kiirusel (90-110) on kerge võdin keres, nagu oleks veljed tasakaalust väljas. Lasin veljed üle kontrollida ja ära tasakaalustada, lisaks avastati ka et juhipoolsel rattal oli käsipidur kinni kiilunud. Käsipidur saadi lahti, veljed tasakaalu ja võdin läks nagu väiksemaks, aga päris ära ei kadunud. Selline tunne on et maanteel sõites kui mõni kerge konarus tee peal vms siis sealt läbi sõites nagu auto vedrustus võdiseks korra ja kui tee sile ja stabiilne, pole nagu midagi. Sellist pidevat värinat sees pole.
Autol all uued pidurikettad ja klotsid ka väga korralikud.
Lisaks on tunda kerget kiskumist tugeval pidurdamisel paremale poole. Velgede alt ära võtmisel avastati et kõrvalistuja tagumise ratta sõidusuuna poolne õõtshoob (see lühem) on väsinud ja kerge loks on sees. Kas see võib olla nii pidurdamise kiskumise kui ka võdina põhjustaja?
Suuremal kiirusel (90-110) on kerge võdin keres, nagu oleks veljed tasakaalust väljas. Lasin veljed üle kontrollida ja ära tasakaalustada, lisaks avastati ka et juhipoolsel rattal oli käsipidur kinni kiilunud. Käsipidur saadi lahti, veljed tasakaalu ja võdin läks nagu väiksemaks, aga päris ära ei kadunud. Selline tunne on et maanteel sõites kui mõni kerge konarus tee peal vms siis sealt läbi sõites nagu auto vedrustus võdiseks korra ja kui tee sile ja stabiilne, pole nagu midagi. Sellist pidevat värinat sees pole.
Autol all uued pidurikettad ja klotsid ka väga korralikud.
Lisaks on tunda kerget kiskumist tugeval pidurdamisel paremale poole. Velgede alt ära võtmisel avastati et kõrvalistuja tagumise ratta sõidusuuna poolne õõtshoob (see lühem) on väsinud ja kerge loks on sees. Kas see võib olla nii pidurdamise kiskumise kui ka võdina põhjustaja?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 võdin
Katkine veermik suunab auto viltu ja kui kokkujooks viltu läheb, võib ka vibama hakata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 võdin
Seega tuleks kõigepealt sillastendi minna ja kui see asja ei paranda, tuleks hakata veermiku kontrollima?
Eks kindlasti enne sillastendi peaks ju ka stabikavardad jms üle vaatama?
Eks kindlasti enne sillastendi peaks ju ka stabikavardad jms üle vaatama?
Viimati muutis Skalp, 13.11.2013 19:25 01, muudetud 1 kord kokku.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 võdin
Stabilisaatori jubinad ei muuda kokkujooksu, selle jaoks ei pea sillastendiga tegelema. Küll aga õõtsad.
Esimene samm on veermiku kontroll. Kas ise kangutada läbi või lasta läbi kangutada.
Kindlasti peaks midagi tuksis olema.
Esimene samm on veermiku kontroll. Kas ise kangutada läbi või lasta läbi kangutada.
Kindlasti peaks midagi tuksis olema.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 võdin
Sai siis veermik üksikasjalikult üle vaadatud/kontrollitud. Tuli välja, et kuigi lubatud müügikuulutusele on küll veermik vaikne, pole see veermik just kuigi korras.
Vahetamist vajavad:
Tagmine parem ülemine eesmine õõtshoob
Esimeste õõtshoobade suuremad puksid
Stablilisaatori puksid ja kondid
Esimese vasaku tagumise õõtshoova puks.
Lisaks avastati et roolivõimuõli lekib kusagilt ja et piduritorud on suht roostes.
Eks katsun muretseda ajapikku varuosad ja ka need tööd ära teha ning siis vaatab, mis sellest värinast järgi jääb.
Vahetamist vajavad:
Tagmine parem ülemine eesmine õõtshoob
Esimeste õõtshoobade suuremad puksid
Stablilisaatori puksid ja kondid
Esimese vasaku tagumise õõtshoova puks.
Lisaks avastati et roolivõimuõli lekib kusagilt ja et piduritorud on suht roostes.
Eks katsun muretseda ajapikku varuosad ja ka need tööd ära teha ning siis vaatab, mis sellest värinast järgi jääb.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 võdin
hakkasin neid jubinaid uurima, et ikka teada, millest rääkida, kui ostma lähen ja tekkis küsimus:
kas siit pildilt detailile nr 11 eraldi puksi müüakse ükskõik kas A v B varuosana, või peab terve õõtsa uue ostma?
ja sama küsimus siit pildilt detaili nr 6?
kas siit pildilt detailile nr 11 eraldi puksi müüakse ükskõik kas A v B varuosana, või peab terve õõtsa uue ostma?
ja sama küsimus siit pildilt detaili nr 6?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 võdin
esimesel õõtsal saab puksi vahetada .Tagumisel minuteada mitte.
Mul pole ühelgi neist sarniir kauem kui puks vastu pidanud.
Mul pole ühelgi neist sarniir kauem kui puks vastu pidanud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 võdin
Selge, tänud. Eks homme uurin poest hindu ja kui vahetamiseks läheb, vaatan kindlasti ka šarniiri üle
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.