Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
autoks siis e39 523i 96a sedaan manuaalkastiga. Auto väriseb vahetevahel kohapeal. Selline tunne et väntvõll tasakaalust väljas. Hakkas toimuma peale seda kui õli oli liiga palju mootoris
Mootori puksid läbi ei ole. need on kontrollitud. Sõidu aeg värisemist ei ole. Ainult siis koha peal tühikäigul töötades aga mitte ka koguaeg vaid enamasti külma mootoriga. Ja nagu ei värista vaid pigem nagu kõigutab autot
Kui kellelgi on kogemusi siis mootori tasakaalustamisega või mingeid spetsiifilisemaid nõuandeid siis ootan huviga.
1) väntvõllid ei lähe tasakaalust välja õli abil
2) suurtematel pööretel peaks asi hullemaks minema
Sinu probleem on see, et mootor ei tööta tühipööretel ühtlaselt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Normist kõrgem õli võib pöördumatult hävitada katalüsaatori, mis omakorda viib tavaliselt siis kaasa ka lambda.
Kas see probleem on ka külma mootoriga, kus lambda pole veel külge võetud?
Tõmba õhukulumõõtja tagant pistik lahti ja vaata, mis muutub. Kui hakkab paremini tööle siis on vaja hakata järjest sõlmi läbi testima aga esmane kahtlus vajub siis kohe lambdale. Korralik diagnost teeb muidugi sottid selgeks.
Hmm just tegin ära klapisääretihendite vahetuse. Õli masin peale seda enam ei võta. Vahetatud samuti klapikambrklapikambrikaane tihend koos rõngastihenditega. Aasta tagasi vahetatud küünlad ja karterituulutusklapp ning üks karterituulutustoru kaa. Diagnostikas käidud ja seal elektrilisi vigu ei avastatud aga kuna seeaeg olid klapisääretihendid läbi ja heitgaasid olid üle normide siis nemad ajasid kõik selle kaela ja soovitasid mootori välja vahetada. Samuti testisin ise ära selle et võtsin tötaval mootoril lahti õhukulumõõtja. Sellepeale hakkas mootor puterdama ja vahepeal suri välja kaa. Kui õlikork maha keerata siis hakkab samamoodi mootor puterdama.
Tühikäigust veel niipalju et tühikäigu mootor puhastatud alla aasta tagasi. Kusjuures tühikäigul puterdab mootor vahepeal ikka aga mitte väga järsu
lt vaid suhteliselt sujuvalt kõiguvad põõrded.
Ega endal rohkem mõtteid väga ei ole kaa enam. Kusjuures mõõtsin ära ka silindrite kompressioonid ja ka need on ühtlased.
Co mõõdetud ja OK?
Kui mootor võttis õli + klapisääretihendite vahetus viitab samuti sellele, et kat võis õli põletamisest pöördumatu kahjustuse saada.
kat vahetatud umbes 2 aastat tagasi. Heitgaasid kõik normis. hetkel ongi ainuke probleem selles et tühikäigul külma mootoriga võtab kere tudisema.
Ise kahtlustasin vahepeal mingit väntvõlli andurit või nuka andurit. See andur mis termostaadi korpuse all asetseb. Selle puhastamisega kadus vahepeal tühikäigu pöörete kõikumine täiesti ära.
Ilma diagnostikata ei ole mõtet mõelda, milline elektrooniline detail võiks tuksis olla.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!