e39 523i kuumaga mootori käimine muutub ebaühtlaseks

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
st3v3n
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
Peamine sõiduk: E39 523i
Asukoht: Tartu

e39 523i kuumaga mootori käimine muutub ebaühtlaseks

Postitus Postitas st3v3n »

tervist,


Selline lugu, et paar päeva tagasi suuremate soojakraadidega tekkis probleem, et kohati hakkab mootor tühikäigul ebanormaalselt käituma. Tekib värin sisse ja mootor korralikult ei tööta. Samas tundub, et kõik pütid on järgi ja toimivad. Kontrollisin ka silmaga küünlad üle. Ei uju õlis ning on ühtlaselt ühte värvi kõik. Siinpool pakuti süütepoolt, ehk üks vigane ja need pidid kuumaga vahel üles ütlema.
Kui kellelgi on veel sellist probleemi olnud/on ehk oskab mingi lahendust välja pakkuda. Loomulikult tean, et juhe järgi ja asi üle vaadata aga enne järgmist nädalat kahjuks ei ole see võimalik. Mis võiks veel sellist probleemi tekitada?
st3v3n
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
Peamine sõiduk: E39 523i
Asukoht: Tartu

Re: e39 523i kuumaga mootori käimine muutub ebaühtlaseks

Postitus Postitas st3v3n »

Veel kirjelduseks, et probleem tekib siis kui mootor jõuab varjatud menüüs 100 kraadini. Üle 102 ei lähe, kuid korralikult ei käi ka.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: e39 523i kuumaga mootori käimine muutub ebaühtlaseks

Postitus Postitas ooDDoo »

Nukkvõlli andur või väntvõlliandur tahab vahetust saada
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
st3v3n
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
Peamine sõiduk: E39 523i
Asukoht: Tartu

Re: e39 523i kuumaga mootori käimine muutub ebaühtlaseks

Postitus Postitas st3v3n »

Õige pea diagnostikasse. Nii nüüd on ka nii, et kui auto külma mootoriga on lauspäikese käes ja külma mootoriga käivitada siis jääb värin sisse.
st3v3n
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
Peamine sõiduk: E39 523i
Asukoht: Tartu

Re: e39 523i kuumaga mootori käimine muutub ebaühtlaseks

Postitus Postitas st3v3n »

Diagnostikaga tuli välja õhuleke, mis sai eemaldatud. Edasi asi sellest väga ei arenenud. Muu kõik on korras. Mis enne seda pulli autoga tehtud sai, oli viscosiduri vahetus. Korralik BEHR külge ning nüüd võtab visco ennast korralikult järgi. KUID visco tiivikul on on 1,5 laba ära murdunud. Ja kui kont järgi panna siis läheb just kõrgemal mootori temperatuuril, kui visco on ennast tühikäigul juba korralikult järgi haakinud, korralik värin mootorisse juurde, nii et käigukang käib salongis nagu tallesaba ja istmed värisevad. Juhul kui teravalt pöördeid anda ja kui visco taha rakendub täie jõuga, jahutab mootori ligikaudu 3kraadi maha ning ühtlane käimine tuleb tagasi hetkeks. Mootor muidu tiksub 99kraadi peal. Kas see viscosiduri tiivik võib sellist probleemi tekitada?

Tundub, et probleemi tuumaks on ikkagi sel juhul mootori liiga kõrge töötemperatuur.
Lisaks on veel mureks see, et mootor ideaalis peaks tiksuma umbes 94 kraadi peal. Hetkel on vahetatud termostaat ja visco ning ka uus rihm küljes. Temp seier püsib keskel, varjatud menüüs näitab temperatuuri kuni 102kraadi. Samas, seda varjatud menüüd väga ei julge usaldada, sest näiteks laadimisvoolu mõõdab ta valesti. Nagu rääkisin, siis pöördeid andes jahutab mootor ennast maha. Kas seda probleemi võib tekitada äkki veepump?
Vasta