E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Milles võib olla küsimus, et mõnikord on kuumast peast käivitus pikk?
Mõnikord käivitub täitsa normaalselt.

Külmast peast läheb poolest pöördest käima.

Auto E39 530d,142Kw, automaat.
Viimati muutis Bimmer850, 20.06.2013 07:58 56, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas fildeo »

Mul sama jama. Algul oli pihustist ja nüüd pihusti okei aga ikka sama jama. Osad räägivad et pump võib seda jama põhjustada. Nii et diagnostikas peaksid ära käima siis on selge. Kas pihustid või pump
brucevilli
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas brucevilli »

sõbrale mul öeldi ka et pump on läbi jne, lihtsalt lasti ajust kõik maha ja uus kraam peale peale seda käivitus ilusti.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas Bimmer850 »

fildeo kirjutas:Mul sama jama. Algul oli pihustist ja nüüd pihusti okei aga ikka sama jama. Osad räägivad et pump võib seda jama põhjustada. Nii et diagnostikas peaksid ära käima siis on selge. Kas pihustid või pump
Oled proovinud filtrit ka vahetada, paagis on puhas?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas fildeo »

Filtrit olen vahetanud küll jah. Kuisjuures üks asi mis aitab natuke ( mõneks ajaks ) on see Karla auto dislalisand, Läheb paremini käima küll. Mul endal on selle pumabaga nii et kui kohapeal käib on surved värgid korras, ometigi peale iga uut käivitumist lööb surve vea sisse ( rail pressure too low) aga see on ajutine viga ja kui moto töötab pole seda. Sõidan neste kütuse ja sinisega pooleks ja vene solki sisse ei kalla :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas arnis »

Rail pressure võiks teoreetiliselt olla veel seotud põhjaaluse "kesksurve"pumba effektiivusega ning lekkiva pihustiga. Kui see kõrge rõhk lekib ühisanumast, siis ongi loogiline, et surve madal, mingil määral selgitab see ka kuuma käivituse probleemi, kuna külmalt on kütus ju paksem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas Bimmer850 »

Põhjaalune pump vahetatud...
Kas mõtled leket konkreetselt mõne pihusti vahelt?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas arnis »

Keegi targem võiks nüüd öelda, kas vastab tõele jutt, et pihusti saab
lekkida kõrgrõhualalt tagasivoolu. Ma tean seda, et ta peab olema
võimeline seda tegema, aga ta ei tohi seda teha nii, et kõrgrõhualal
rõhk langeb alla vajaliku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas Bimmer850 »

Kas see leke on silmaga nähtav (kütus immisteb) või ainult arvutiga mõõdetav?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus

Postitus Postitas arnis »

Teoreetiliselt võiks lekkida nii pihustist välja kui ka läbi pihusti tagasivoolu (voolikusse, näha pole), aga arvutiga lekkimist mõõta ei saa.

Ootame, äkki keegi teab paremini neid pihusteid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Oskab keegi pakkuda miks etteandesurve INPA-ga vaadates madal on.

Olen proovinud mitmeid kasutatud ja nüüd on all uus põhjaalune pump.
Kuumalt on surve ikka 3.65 tühikäigul ja gaasitades langeb julgelt alla 3 Bari, kuskil 2,77 kanti.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas hansu »

Mis firma pumba ostsid?
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Meyle Germany, sest Pierburg on tegelikult tänapäeval mingi Poola piix, TI Automotive.

Kas võib tõesti olla, et see pump pole piisavalt tootlik?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas DaddyV »

Bimmer850 kirjutas:Milles võib olla küsimus, et mõnikord on kuumast peast käivitus pikk?
Mõnikord käivitub täitsa normaalselt.

Külmast peast läheb poolest pöördest käima.

Auto E39 530d,142Kw, automaat.
Kõrgsurvepumba deela :)
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Vana M51 mootori põhjal tõesti ise arvaks kohe tõesti sama.
Aga palun valgustage rumalat kuidas saab kõrgsurvepool madalsurve poolt mõjutada (ainult kuumalt on see probleem)?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas ooDDoo »

Tagasivoolu saab pihustitel sedasi kontrollida, et vaatad inpaga raili survet ja samal ajal pigistad pihustitel tagasivoolu kinni. Kui mingi pihustil tagasivoolu pigistades raili surve tõuseb märgatavalt siis see pihusti õhtal.
Samas surve võib sul maha lasta ka pumba küljes olev klapp mis on lihtsalt sitane.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
RAINER S
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 09.10.2011 20:57 54
Asukoht: Tapa

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas RAINER S »

kui etteande surve on madal siis seda võib põhjustada pildil nr 11 (eelsurve tagasivoolu klapp) kui klapp on väsinud siis hakkab liiga vara tagasivoolu laskma kütet, see klapp peaks avanema kui ma nüüd ei eksi siis 3 bar juures...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... fuel_pipe/" onclick="window.open(this.href);return false;

uus klapp koos voolikutega maksab ca 60.-

samuti võid sa selle klapi proovimise mõttes pimedaks teha, mitte püsivalt sest siis tapad ajapikku etteande pumba ära.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

RAINER S kirjutas:kui etteande surve on madal siis seda võib põhjustada pildil nr 11 (eelsurve tagasivoolu klapp) kui klapp on väsinud siis hakkab liiga vara tagasivoolu laskma kütet, see klapp peaks avanema kui ma nüüd ei eksi siis 3 bar juures...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... fuel_pipe/" onclick="window.open(this.href);return false;

uus klapp koos voolikutega maksab ca 60.-

samuti võid sa selle klapi proovimise mõttes pimedaks teha, mitte püsivalt sest siis tapad ajapikku etteande pumba ära.
Kas klapil selline välimus http://avtodata.by/data/big/7.22920.01.0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?

KS pumba küljes olev klapp oli puhas, sai kontrollitud.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Klapile järgnevat voolikut kinni pigistades tõuseb IDLES rõhk 4,2 Barini.
Tuuritades langeb ca 3,2 Bari kanti.

Kas klapp on õigesti ühendatud kui must pool (tank) jääb kõrgsurvepumba poole ja valge pool (canister) jääb paagi poole?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
RAINER S
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 09.10.2011 20:57 54
Asukoht: Tapa

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas RAINER S »

klapi välimus jah just selline ja ühendaud on justkui õigesti (tundub, et klapp oma tööd teeb ja etteande surve 3,2bar on ka nagu ok)
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Vahetasin selle klapi ära.
Tühikäigul nüüd 3,7Bari, tuuritades 3,3 Bari kanti.

Ei oska nagu enam midagi kontrollida ka, kuskil lekkeid pole, paagis sõel puhastatud (paak oli puhas).
Vahetada veel ühekorra filtrit??? Kuuaega tagasi sai pandud uus Delphi filter...
Viimati muutis Bimmer850, 29.06.2013 23:14 58, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Kuno_T kirjutas:tee proovisõit, kiirenda täisgaasiga kuni tahho punaseni, alla 3 ei tohi langeda, vastasel korral vaheta etteandepump
Etteandepump vahetatud nagu üleval pool sai märgitud. Näidud olid vana pumbaga võrreldes suht samad.
Krt ma kahtlustan, et see Delphi filter võib **** olla.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve

Postitus Postitas Bimmer850 »

Kuno_T kirjutas:soojalt käivitusproobleem on üldse muus
See juba sai korda, vahetasin latirõhu anduri ja nukkvõlli anduri.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Vasta