Tere
Probleem nimelt selline, et vahetasin hiljuti mõlemad mootoripadjad ära. Ühe vahetasin natuke enne teist ( umbes 2 nädalane vahe ). Algul oli kõik okei, sain vibrast lahti ja kohapealt ära minnes enam kolksu ka teinud. Aga peale esimest nädalat tuli kohapeal seistes kahtlased tõuked sisse, ei saa nagu vibraks nimetada lihtsalt nagu tõugiks või hüpitaks mootorit. Mõtlesin et ääküll viga teises mootoripadjas mis oli välisel vaatlusel ka suht kulunud ( kumm rebenes ja oli õline ka ). Vahetasin suure huraaaga siis teise poole ka ära, vahetasin tal ka veel vaakumi vooliku ära ( tegemist oli kõrvalistuja poolse padjaga). Aga see hüpitamine jäi ikka , läks isegi vist hullemaks. Kui toetada töötava auto esimese tiiva peale on suhteliselt hästi tunda seda hüpitamist. Peale selle veel tahab minu meelest auto nüüd pikemalt käiamist enne kui tööle läheb, siit tulevadki küsimused .
1. Kuidas vaakum mootoripadja tööd juhib? Tean nii palju et kuidagi kohapeal seistes peaks padi vedelam olema ja pöörete pealt jäigem vist.
2. Kas vaakum on seotud kuidagi mootori tööleminekuga ?
3. Kas üleüldse selline asi võib olla vaakumiga ? Ma mõtlen seda hüpitamist. Et äkki vaakum ei jõua padjani ja ta on pidevalt selles jäigas asendis.
Ettetänades Fildeo
#.
E39 525d Vaakumi küsimused
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
E39 525d Vaakumi küsimused
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
Re: E39 525d Vaakumi küsimused
Ise küsin ise vastan. Üks automehhaanik seletas mulle et vaakum on mootorikaitsmiseks mõeldud et kui padi täitsa katki läheb ja lekkima hakkab siis ei lase mootori pöördesse minna, tegu oli vist mingi turboklapiga. Ja raputamine tuleb kahjuks tuksis pihustist. Ühesõnaga lahend leitud, võib lukku panna
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!
Re: E39 525d Vaakumi küsimused
Kasutan sinu teemat ära, kuna läheb kokku. Kavatsen sisselaske kollektori all posu vaakumvoolikuid ära vahetada, kuna nood on vanadusest rabedad. Kataloog näitab, et vooliku mõõt on 3.5x1.8 ja 3.5X2.0. Kas ma saan õigesti aru, et see on välismõõt X sisemõõt? Või nt sisemõõt X seina paksus? Autokaupluses igatahes ei osatud vastata mulle. Samas - kust Tartus sobivat voolikut leida võiks?
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
Re: E39 525d Vaakumi küsimused
Ma ise ostsin need vollad DUNLOPist, mis on VEHO kõrval tähe tn. võtsin vana tüki kaasa ja sain uue
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
Re: E39 525d Vaakumi küsimused
kaevan kül vana teema üles , aga äkki keegi teadja mees ütleks kuidas on ise kõige parem/mõttekam vaakumit kontrollida ?
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!