E39 525d Vaakumi küsimused

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

E39 525d Vaakumi küsimused

Postitus Postitas fildeo »

Tere

Probleem nimelt selline, et vahetasin hiljuti mõlemad mootoripadjad ära. Ühe vahetasin natuke enne teist ( umbes 2 nädalane vahe ). Algul oli kõik okei, sain vibrast lahti ja kohapealt ära minnes enam kolksu ka teinud. Aga peale esimest nädalat tuli kohapeal seistes kahtlased tõuked sisse, ei saa nagu vibraks nimetada lihtsalt nagu tõugiks või hüpitaks mootorit. Mõtlesin et ääküll viga teises mootoripadjas mis oli välisel vaatlusel ka suht kulunud ( kumm rebenes ja oli õline ka ). Vahetasin suure huraaaga siis teise poole ka ära, vahetasin tal ka veel vaakumi vooliku ära ( tegemist oli kõrvalistuja poolse padjaga). Aga see hüpitamine jäi ikka , läks isegi vist hullemaks. Kui toetada töötava auto esimese tiiva peale on suhteliselt hästi tunda seda hüpitamist. Peale selle veel tahab minu meelest auto nüüd pikemalt käiamist enne kui tööle läheb, siit tulevadki küsimused .
1. Kuidas vaakum mootoripadja tööd juhib? Tean nii palju et kuidagi kohapeal seistes peaks padi vedelam olema ja pöörete pealt jäigem vist.

2. Kas vaakum on seotud kuidagi mootori tööleminekuga ?

3. Kas üleüldse selline asi võib olla vaakumiga ? Ma mõtlen seda hüpitamist. Et äkki vaakum ei jõua padjani ja ta on pidevalt selles jäigas asendis.

Ettetänades Fildeo

#.
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: E39 525d Vaakumi küsimused

Postitus Postitas fildeo »

Ise küsin ise vastan. Üks automehhaanik seletas mulle et vaakum on mootorikaitsmiseks mõeldud et kui padi täitsa katki läheb ja lekkima hakkab siis ei lase mootori pöördesse minna, tegu oli vist mingi turboklapiga. Ja raputamine tuleb kahjuks tuksis pihustist. Ühesõnaga lahend leitud, võib lukku panna
romulus
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 11.11.2009 10:26 02
Peamine sõiduk: 525d M-Tech

Re: E39 525d Vaakumi küsimused

Postitus Postitas romulus »

Kasutan sinu teemat ära, kuna läheb kokku. Kavatsen sisselaske kollektori all posu vaakumvoolikuid ära vahetada, kuna nood on vanadusest rabedad. Kataloog näitab, et vooliku mõõt on 3.5x1.8 ja 3.5X2.0. Kas ma saan õigesti aru, et see on välismõõt X sisemõõt? Või nt sisemõõt X seina paksus? Autokaupluses igatahes ei osatud vastata mulle. Samas - kust Tartus sobivat voolikut leida võiks?
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: E39 525d Vaakumi küsimused

Postitus Postitas fildeo »

Ma ise ostsin need vollad DUNLOPist, mis on VEHO kõrval tähe tn. võtsin vana tüki kaasa ja sain uue
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: E39 525d Vaakumi küsimused

Postitus Postitas fildeo »

kaevan kül vana teema üles , aga äkki keegi teadja mees ütleks kuidas on ise kõige parem/mõttekam vaakumit kontrollida ?
Vasta