K:TDS-i pumba taastamine/remont!
K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Tervist,oskab keegi targem mees öelda v äkki on siin foorumis keegi kes taastab Tdsi pumpasid?
ei julge siin niisama pumpa osta kellegilt sest kunagi ei v6i teada mis pumba sa saad,sellep otsingi venda kes nende pumpadega tegeleb ,siis on vähemalt teada ,et asi on korras ja kestab ka!
Ette tänades,
K.
ei julge siin niisama pumpa osta kellegilt sest kunagi ei v6i teada mis pumba sa saad,sellep otsingi venda kes nende pumpadega tegeleb ,siis on vähemalt teada ,et asi on korras ja kestab ka!
Ette tänades,
K.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
unustasin mainida ,et probleem on endal soojast peast kävitumisega,läheb pikalt käima ja sureb välja kui D-le panen(ATM) ja nüüd on asi päris hull ,et kohapeal mootoril pöörded lonkavad ja ei taha enam ülde käia ja sõidupeal sureb välja kui gaasi ei anna,arvatavasti pumbapeas viga v lihtsam terve pump lasta üle vaadata arvan ma.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Mingi aeg uurisin ka ise pumba taastamise kohta ja vastus oli, et ainult tehas taastab neid. Saad taastatud pea ja annad enda vana vahetusfondi.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
karla auto - nad teavad vastusi kõikidele su küsimustele.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
okei,suured tänud teile,uurin sealt karla autost,mis räägivad.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Karla autost öeldi ,et uus pumbapea, remont +tihendid,puksid,stend ja paika keeramine 600-700eur nii ,et odav lõbu see pole,ei teagi nüüd ise ka mis teha.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Teine võimalus kontakteeruda kasutajaga leho, saab sind aidata hiinast jaoturpea tellimisega. Iseasi kuidas need asjad kestavad. Selle mehega tasub üldse igasugustel diisliteemadel vestelda.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Või kui muud lahendust pole, siis kellegilt kasutatud korralik pump osta koos garantiiga, et kui ei toimi ostab tagasi. See küll kahe otsaga asi - teinekord saad korraliku, samas võimalus saada ka rämpsu, isegi kui see tagasi ostetakse, siis pumba vahetuse raha ikka tühja läinud.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Hiljuti oli siin teema, kus kiideti mingit Jaapanis valmistatud pumbapead, hind oli vist hiinakaga samasse klassi.. Väljasuremise ja kehva tühikäigu vastu peaks aitama tühikäigupöörete tõstmine arvutiga, kuni 100 pööret saab juurde panna. Pumbakaane liigutamine on vale võte!
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
no jah täpselt ,seda sa ei tea kunagi mis pumba saada võid,üks sõber pakkus sama koodiga pumpa mis mul peal on ,homme saab teada kas see on töökorras ja kui pole siis vaja ikka see uus pumbapea leida ,muud lahendust siin ei ole nagu näha,uupi ei ole ka mõtet siin raha visata ma arvan.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Kindlam tee on kindlasi uus asi. Mul endal ka tds ja kui pumbapea lendama peaks siis võtaks ikka uue. Vähemalt tükk aega rahu majas.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
jah täpselt,vähemalt siis on teada ,et saab muretult sõita.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
tere!
kus kandis asud?
300 euri eest võin ära lahendada su probleemi.
kus kandis asud?
300 euri eest võin ära lahendada su probleemi.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Tere,räägi lähemalt siis..mul siin juba igasugu variante pakutud.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Ära hiinakat lase paigaldada. Nad tõõtavad aga nad on valesti toodetud. Oleme ise ühe südamiku välja pressinud ja seal oli näha et kütuse avad mis pihustitorudele kütet jagavad on tunduvalt väiksemad kui boschi omad. Seega auto on kõrgematel põõretel jõuetu ja ei käi edasi . Samas kiirenduses hävid jubedalt. Hiina pea sobib rahuliku sõidustiiliga inimesele kes kunagi üle 2000 rpmi ei kasuta.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
ma oleks jaapani oma pannud. toodetud nissanile.
diislikeskused ja mõned remondimehed on kiitnud.
tootjaks on zexel.
diislikeskused ja mõned remondimehed on kiitnud.
tootjaks on zexel.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 1816
- Liitunud: 19.02.2009 21:07 37
- Peamine sõiduk: BMW E34 540i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Rakvere lähedal on ka üks tüüp,kes pidi panema nissani pumbapea peale ja pidi päris kaua muretult töötama.Hind oli ka vist äkki 300-400 euri vahel.Kontakti pole,aga netist peaks leidma vabalt ta numbri.
Maisto või Moisto oli nimeks.
Maisto või Moisto oli nimeks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Ma pakun sama Jaapani zexel pead koos tihendite ja vahetusega 260 raha eest. .Panin enda masinale ka ja 4tuhhi läbitud ning siiamaani mureta,küll aga peab kütusekoguse üle vaatama,kuna raputama natuke hakanud.
530d
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Te ju ikka teate et zexel oma on 11 mm mida stikke müüb. Ja originaalis on autol 10 mm.
Ma nendega jagelenud korduvalt ja nad ei suuda/ei viitsi otsida 10 mm zexelit mis sobiks boschiga. Vaid väidavad et tootekood näebki seda pead ette.
Või millise tootekoodiga 10 mm zexeli pead te paigaldate.
kas kliendile ütlete et pärast jääb auto hirmsasti tahmama kuna mootor ei suuda üleliigset kütust ära põletada. Või panete pumba kaane asendi nii lahjaks et ei tahma.
Ehk siis need kes lasevad jaapani pea paigaldada ja ei taha et auto rõvedalt musta välja hakkab ajama et pannakse originaali vääriline mitte seda mida üks maaletooja väidab. Ma võin ka ju seda 11mm paigaldada ja nii seadest ära ajada et grammigi tahma ei tule kuid see pole siiski korrektne tõõvõte ja ei ole nõus sellist pornot tootma. Zexeli 11 mm pea sobib ainult tuunitud diislitele. Kuna siis on tootlikus oluline.
Ma nendega jagelenud korduvalt ja nad ei suuda/ei viitsi otsida 10 mm zexelit mis sobiks boschiga. Vaid väidavad et tootekood näebki seda pead ette.
Või millise tootekoodiga 10 mm zexeli pead te paigaldate.
kas kliendile ütlete et pärast jääb auto hirmsasti tahmama kuna mootor ei suuda üleliigset kütust ära põletada. Või panete pumba kaane asendi nii lahjaks et ei tahma.
Ehk siis need kes lasevad jaapani pea paigaldada ja ei taha et auto rõvedalt musta välja hakkab ajama et pannakse originaali vääriline mitte seda mida üks maaletooja väidab. Ma võin ka ju seda 11mm paigaldada ja nii seadest ära ajada et grammigi tahma ei tule kuid see pole siiski korrektne tõõvõte ja ei ole nõus sellist pornot tootma. Zexeli 11 mm pea sobib ainult tuunitud diislitele. Kuna siis on tootlikus oluline.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Vot siis tulebki täiendavalt ära chippida ja boosti peale keerata
tel. 51 949 859
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Kõik õige.
Ainus probleem et originaal turbo ei ole piisavalt tootlik.
Ning täiendavad ümberehitused mootori optimaalseks tõõtamiseks lähevad kulukaks. Suurem turbo ja vahejahuti siis. Plokikaane portimine.
Ainus probleem et originaal turbo ei ole piisavalt tootlik.
Ning täiendavad ümberehitused mootori optimaalseks tõõtamiseks lähevad kulukaks. Suurem turbo ja vahejahuti siis. Plokikaane portimine.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
Ikka tean,et 11 mm ja nissanile mõeldud.Aga leiab ka 10 mm plunsri,kui otsida viitsida.Minu masinal oli ostes üldsegi 9mm plunser peale topitud ja ega ta edasi küll ei käinud,kuigi küttekogus oli suurem kui ettenähtud.
530d
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:TDS-i pumba taastamine/remont!
9 mm ei peagi edasi käima. Osadel wolkari bussidel vanakooli omadel on ainult 8 mm pluser näiteks.
Aga otsi siis see 10 mm tootekood välja. Mina olen stikkega üle 2 kuu jagelenud ja siiamaani pole nad sellist pakkuda suutnud.
Aga otsi siis see 10 mm tootekood välja. Mina olen stikkega üle 2 kuu jagelenud ja siiamaani pole nad sellist pakkuda suutnud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.